O πρίγκιπας πάει… γιουσουρούμ

O πρίγκιπας πάει… γιουσουρούμ
Επί πολλά έτη η γνωστή αλυσίδα ενδυμάτων Prince Oliver προσπαθεί να κατοχυρώσει εξέχουσα θέση στο upper level (κυρίως, αλλά όχι αποκλειστικά ανδρικό) ένδυμα. Μια προσπάθεια που δεν την εμποδίζει να κάνει γενναίες προσφορές στη περίοδο των εκπτώσεων, ούτε και να διατηρεί Οutlet των προϊόντων της, σε κεντρικότατο σημείο της Κηφισιάς. Μόνο που ακόμη κι αν πρόκειται για ”Outlet” το επιδιωκόμενο image της εταιρίας θα πρέπει να διατηρείται. Κι αυτό ουδόλως συμβαίνει στην προκειμένη περίπτωση. Στενός συνεργάτης της στήλης βρέθηκε εκεί και μας περιέγραψε τα… απερίγραπτα, χαρακτηρίζοντας το ως… ”γιουσουρούμ” (αυτό βεβαίως δεν τον εμπόδισε να ψωνίσει μια και οι τιμές ήταν όντως πολύ… ενδιαφέρουσες!). Για να μπούμε όμως στο… ψητό, ματαίως οι πελάτες αναζητούσαν τους υπαλλήλους του καταστήματος, καθώς υπήρχαν 3-4 στο σύνολο των δύο ορόφων, οι οποίοι απλά προσπαθούσαν να μην… πνιγούν από το κύμα των πελατών ενός Σαββάτου σε περίοδο εκπτώσεων. Το αποτέλεσμα ήταν να ρωτούν οι πελάτες ο ένας τον… άλλο ”μήπως είστε του καταστήματος”, ιδίως όταν κάποιος έκανε το λάθος να βγάλει το… σακάκι του, οπότε αυτόματα αποτελούσε πιθανό υπάλληλο του καταστήματος, στα μάτια των υπολοίπων πελατών! Ο αυτόπτης μάρτυράς μας, παραδέχτηκε ότι την έπαθε ο ίδιος όχι μία αλλά δύο φορές, ενώ άλλες τόσες ρωτήθηκε για τιμές και…μεγέθη από… ομοιοπαθείς (τι να κάνουμε ας μην το έβγαζε το σακάκι). Αυτό όμως δεν ήταν το μόνο. Στις ετικέτες με τις τιμές γινόταν… ”αλαλούμ”. Μία τιμή-κράχτης στο ράφι, μία διαφορετική αρχική τιμή στην ετικέτα του ρούχου κι άλλη μία τιμή (με την έκπτωση) ακριβώς από κάτω, που όμως ούτε αυτή ταίριαζε με την τιμή στο ράφι! Το πιο ενδιαφέρον όμως ήταν το γεγονός ότι σε ορισμένα είδη η δεύτερη τιμή με την έκπτωση είχε κι άλλη, πρόσθετη, έκπτωση, ενώ σε άλλα ήταν… τελική, μετατρέποντας την προσπάθεια αγοράς σε ένα ωραίο κυνήγι του… θησαυρού (και των λαχανιασμένων … πωλητών, για να μάθεις αν υπήρχε ή όχι έξτρα έκπτωση). Το τελευταίο.. ”eccentric” στοιχείο αφορούσε τις επιδιορθώσεις. Στα παντελόνια (ακόμη κι αν ήταν από κοστούμι, όπου ως γνωστόν μπορεί το σακάκι να είναι στα μέτρα σου, όχι όμως και το παντελόνι), το κατάστημα προσέφερε δωρεάν το… κόντεμα, όχι όμως και το… στένεμα. Στένεμα δεν προσέφερε μάλιστα ούτε με έξτρα χρέωση, με την απίστευτη δικαιολογία ότι ”δεν είναι αρκετά έμπειρες οι… μοδίστρες που χρησιμοποιούμε”!
Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v