Αλάτσι και... πιπέρι (μπόλικο!)

Αλάτσι Νο 2: ”Η επιστροφή”
Να που εκτός από τους πολιτικούς (μεταξύ αυτών τις τελευταίες μέρες και ο Θόδωρος Ρουσσόπουλος) και οι καλοφαγάδες, κρατούν το ”Αλάτσι” στην επιφάνεια της δημοσιότητας - κάτι στο οποίο συντελεί βεβαίως και η λάμψη του εικονιζόμενου ιδιοκτήτη και γνωστού δημοσιογράφου, Σταύρου Θεοδωράκη. Ο Ιοβόλος παίρνει τις αποστάσεις του για τις γευστικές αιχμές που του έστειλε ο φίλος αναγνώστης (άλλωστε περί ορέξεως... κολοκυθόπιτα), αλλά πρόθυμα φιλοξενεί αποσπάσματα από τα παράπονα που μας έστειλε - συνοδεία μάλιστα ”σκαναρισμένης” της... απόδειξης πληρωμής!!! ”(...)Πήγα με την φίλη μου στο Αλάτσι και ανεβήκαμε στο πάνω μέρος του εστιατορίου (πατάρι). Εκείνη την στιγμή σε όλο το μαγαζί υπήρχαν τρία ζευγάρια που καθόταν σε αντίστοιχα τραπέζια. Κατά την παραγγελία υπήρξε ένας προβληματισμός για το φαγητό μεταξύ των πιάτων ”Γαμοπίλαφο της Νίκης” και ”Βραστό”. Η φίλη μου ρώτησε τον σερβιτόρο τι προτείνει και της είπε ”Βραστό”. Με δικιά μου προτροπή πήρε το ”Γαμοπίλαφο” καθότι ήμασταν υποτίθεται σε κρητικό εστιατόριο και ευκαιρία ήταν να δοκιμάσει... Δυστυχώς! Το γαμοπίλαφο ήταν τελικά βραστό κοτόπουλο (κυριολεκτικά γιατί το ρώτησα) με ρύζι... (...)Πιστεύω ότι ένα επώνυμο μαγαζί πρέπει να σέβεται τον πελάτη του και αν δεν εχει τα κατάλληλα υλικά για φτιάξει ένα φαγητό να μην το έχει στον κατάλογο, από το να το φτιάχνει ”περίπου”. Το χειρότερο όμως έγινε προς το τέλος και αφού είχαμε μείνει μόνοι μας στο μαγαζί, άλλαξε βάρδια ο σερβιτόρος που μας σέρβιρε και ο καινούργιος ερχόταν συνέχεια προς το μέρος μας και ”τακτοποιούσε” τις καρέκλες του τραπεζιού που καθόμασταν, σαν να μας έλεγε ”άντε να φεύγετε και εσείς”. Φυσικά εκνευρίστηκα, ζήτησα τον λογαριασμό, πλήρωσα και εκείνος χαμογέλασε σαν να ικανοποιήθηκε που τα κατάφερε. Σημειώνεται, ότι στο διπλανό τραπέζι τακτοποιούσαν τα σερβίτσια για μια παρέα που θα ερχόταν σε λίγο και είχε γίνει κράτηση 14 ατόμων, όπως μας είπε ο ίδιος. Φεύγοντας στις 19:30 περίπου, διαμαρτυρήθηκα έντονα στον σερβιτόρο για την ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΤΟΥ που λίγο πολύ μας έδιωξε άρον- άρον, προφανώς για να προετοιμάσουν τον χώρο για το βράδυ καθότι ήταν Παρασκευή. Θα πρότεινα όσα εστιατόρια διαφημίζονται σε περιοδικά κ.λ.π να έχουν υπορεωτικά και site στο internet για να μπορούμε και εμείς οι πελάτες να κάνουμε τα παράπονα μας, αλλά και αυτοί να βελτιώνουν τις υπηρεσίες τους. Δεν έχω κανένα πρόβλημα να ενημερωθεί ο κατά τα άλλα συμπαθής δημοσιογράφος (θα το είχα κάνει εγώ αλλά δεν βρήκα τρόπο). Δυστυχώς η ”επωνυμία” έχει τα καλά άλλα και τα άσχημα. Ισως να ισχύει και εδώ το ”έκαστος στο είδος του...” Την επιστολή αυτή θα πρέπει να την προσέξουν γενικώς οι εστιάτορες, διότι το κακό service, μπορεί να αφήσει πολύ άσχημη... γεύση στον πελάτη!
Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v