Τσαγκαρουσιάνος, lifestyle και... λαπάς!

Είναι γεγονός. Το Lifestyle απέκτησε τη ”γιάφκα” του, με πρωτοβουλία του κ. Στάθη Τσαγκαρουσιάνου...
Διαβάσαμε μεταξύ άλλων στο editorial νεότευκτου περιοδικού: ”Θέλουμε να δημιουργηθεί ένας εναλλακτικός θύλακας στον ομογενοποιημένο λαπά του εμπορίου, να μπορέσει να μιλήσει πάλι κάποιος στη νέα ζωή με το νέο τρόπο”… ”Το ουσιώδες είναι ότι ένα κοινό συνδέει όσους μαζεύτηκαν (σ.σ. εννοεί τους συνεργάτες του περιοδικού). Το σύστημα τους είχε φτύσει. Όχι επειδή ήταν κακοί. Επειδή δεν ήταν ευλύγιστοι”. Πρόκειται άραγε, θα ρωτήσετε, για μια νέα αντιεξουσιαστική έκδοση από κάποια περιθωριακή ομάδα των πάλαι ποτέ Εξαρχείων; Πρόκειται μήπως για μια εναλλακτική έκδοση κόντρα στο εκδοτικό σύστημα και τους μηχανισμούς του, μια έκδοση της Greenpeace, ή για μια ”φράξια” μεσήλικων αναρχικών, που αντεπιτίθενται στην κοινωνική δομή - θεωρώντας ότι απομυζά το άτομο και αλλοτριώνει συνειδήσεις, μέσα από τον καταναλωτισμό; Λυπάμαι… χάσατε! Δεν είναι παρά το ”edito” (sic), δηλαδή το σημείωμα του εκδότη εις την απλή, μη αντιεξουσιαστική… ελληνική, του νέου Lif0. Ενός οδηγού-lifestyle της Αθήνας, που διανέμεται δωρεάν σε διάφορα σημεία και βεβαίως στο ”μετρό”. Προφανώς ο δημιουργός του, ο γνωστός κ. Στάθης Τσαγκαρουσιάνος, κατόπιν μιας ενδιαφέρουσας διαδρομής στο δημοσιογραφικό στερέωμα αλλά και στη ζωή, εκτιμά ότι οι… ”φτυσμένοι” από το σύστημα πνίγουν τη δυστυχία τους με malt στο Jackson Hall και διασκεδάζουν την πίκρα τους τρώγοντας ”three for all” στη… γιάφκα του TGI Friday΄s στο Κεφαλάρι. Ενδεχομένως δε, θεωρεί ότι ένας ”εναλλακτικός θύλακας στον ομογενοποιημένο λαπά της εμπορικότητας” οφείλει να δημοσιεύει μικρές έγχρωμες καταχωρήσεις (αφιλοκερδώς ίσως, για την προώθηση της μονήρους σεξουαλικής ζωής;) με τίτλο ”Κάνε με δική σου στο 9011ΧΧΧΧΧ…..” και ”Έλα να παίξουμε, τηλεφώνησε μου τώρα στο…9011ΧΧΧΧΧΧ” Πιθανόν τέλος, απλά να θεωρεί ότι όλα στην Ελλάδα οφείλουν να είναι… ”γιαλαντζί”. Κατόπιν των ανωτέρω, η στήλη του αφιερώνει το… λεμόνι της παρακείμενης φωτογραφίας, για λόγους σχετιζόμενους και με την παρεμφερή λαϊκή ρήση ”θα μας πάρουν με τις… λεμονόκουπες”! ΥΓ: Τα του Καίσαρος τω Καίσαρι. Το νέο περιοδικό ΕΧΕΙ καλά και όντως ενδιαφέροντα στοιχεία, όπως για παράδειγμα, οι παρουσιάσεις εστιατορίων και καφέ σε πρώτο πρόσωπο, με τη μορφή… συνέντευξης.
Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v