Λανθασμένα στοιχεία

Πιστεύω ότι οι τροϊκανοί και οι πολιτικοί μας έχουν στη διάθεση τους λανθασμένα στοιχεία για την οικονομική κατάσταση των πολιτών που τόλμησαν να αγοράσουν ένα αυτοκίνητο.
Λανθασμένα στοιχεία
Πιστεύω ότι οι τροϊκανοί και οι πολιτικοί μας έχουν στη διάθεση τους λανθασμένα στοιχεία για την οικονομική κατάσταση των πολιτών που τόλμησαν να αγοράσουν ένα αυτοκίνητο.

Νομίζουν ότι όσοι απέκτησαν αυτοκίνητο έχουν πολλά λεφτά, τα οποία με χαρά θα τα έδιναν στην εφορία για να καλυφτούν οι τρύπες στον προϋπολογισμό. Ίσως να έχουν επηρεαστεί από το νέο σλόγκαν του Υπουργείου Τουρισμού, "η πλουσιότερη χώρα του κόσμου"...

Πώς αλλιώς να εξηγήσω, την ξαφνική απόφαση τους για επιβολή του φόρου πολυτελείας από φέτος στα αυτοκίνητα με κυβισμό κινητήρα άνω των 1.929 κ.εκ.; Ποιος τους είπε ότι, όλοι όσοι απέκτησαν τα προηγούμενα χρόνια αυτοκίνητα υψηλού κυβισμού, κάνουν βουτιές στην πισίνα που αντί για νερό (μερικές είναι με θαλασσινό νερό) έχει χρυσά νομίσματα, όπως έκανε ο τσιγγούνης Σκρουτζ Μακ Ντακ;

Δεν λέω, μεγάλο ποσοστό ιδιοκτητών πολυτελών αυτοκινήτων τις καλές εποχές απολάμβαναν υψηλά εισοδήματα και γι αυτό επέλεξαν ακριβά αυτοκίνητα. Τώρα όμως οι περισσότεροι είναι σε δύσκολη οικονομική κατάσταση, λόγω της πτώσης που σημειώθηκε στην εργασία τους και της υψηλής φορολογίας σε κάθε τι που υπάρχει στην Ελλάδα.

Αλλά υπάρχουν και πολλοί κάτοχοι αυτοκινήτων, οι όποιοι έκοψαν κάποια άλλη δαπάνη για να πληρώσουν το δάνειο, που τους έδωσε την χαρά να οδηγήσουν μια Mercedes, μια BMW, ένα Audi ή μια Porsche.

Όλοι αυτοί μπήκαν στο ίδιο τσουβάλι και χτυπιούνται από το νέο χαράτσι που φτάνει έως και τα 3.460 ευρώ. Και βέβαια κανένας δεν γνωρίζει ποια θα είναι η συνέχεια. Το 2014 θα επιφέρουν πιο μεγάλο χτύπημα στα ακριβά αυτοκίνητα ή θα βάλουν στο στόχαστρο τα αυτοκίνητα μικρότερου κυβισμού;

Η χαρά της αυτοκίνησης μάλλον δεν μπορεί να εκτιμηθεί από όσους αποφασίζουν για την τύχη μας. Προφανώς οι περισσότεροι απολαμβάνουν την κρατική λιμουζίνα που πληρώνουμε εμείς και μάλλον δεν ξέρουν να οδηγούν.

Θυμάμαι γνωστό πρώην υπουργό των κυβερνήσεων του ΠΑΣΟΚ με ακριβά γούστα, που μιλούσε και νομοθετούσε για τα υβριδικά αυτοκίνητα, ενώ είναι γνωστό ότι δεν έχει δίπλωμα οδήγησης ούτε για παπάκι.

Το νέο χτύπημα στον τομέα του αυτοκινήτου έχει αλυσιδωτές αντιδράσεις. Καταρχήν τα πολυτελή αυτοκίνητα, πλέον θα μπουν στα μουσεία ή θα πάρουν γρηγορότερα τον δρόμο για τις αγορές του εξωτερικού. Θα αυξηθεί κατακόρυφα ο αριθμός των κατόχων αυτοκινήτων που θα καταθέσουν τις πινακίδες κυκλοφορίας.

Χαμένες θα είναι και οι αντιπροσωπείες πολυτελών αυτοκίνητων. Μεγαλύτερο πλήγμα θα δεχτούν οι γερμανικές μάρκες. Απορώ γιατί δεν αντιδρούν οι γερμανικές αυτοκινητοβιομηχανίες που βλέπουν τις πωλήσεις τους να μειώνονται συνεχώς.
Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v