Τα Μέσα Μεταφοράς, οι τζαμπατζήδες και η Ευρώπη

Έχει δίκιο ο υπουργός Ανάπτυξης και Μεταφορών, Κωστής Χατζηδάκης, για το θέμα της λαθρεπιβίβασης στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς.
Τα Μέσα Μεταφοράς, οι τζαμπατζήδες και η Ευρώπη
Έχει δίκιο ο υπουργός Ανάπτυξης και Μεταφορών, Κωστής Χατζηδάκης, για το θέμα της λαθρεπιβίβασης στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς. Η εκστρατεία που ξεκίνησε θα συναντήσει πολλές αντιδράσεις, αλλά δεσμεύτηκε ότι «δεν θα κάνει κανέναν συμβιβασμό και καμία έκπτωση».

Εύχομαι να τα καταφέρει, και μην αναγκαστεί να κάνει πίσω. Η μείωση του ποσοστού των λαθρεπιβατών στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς, είναι η μοναδική λύση για να περιοριστούν τα τεράστια ελλείμματα των κρατικών φορέων που διαχειρίζονται τα μέσα μεταφοράς. Αν αυξηθούν τα έσοδα, θα περιοριστούν οι πιθανότητες εφαρμογής νέων προγραμμάτων μειώσεων στους μισθούς των υπαλλήλων, που απασχολούνται στις κρατικές εταιρείες διαχείρισης των μέσων μαζικής μεταφοράς.

Τώρα όμως που ξεκινά αυτή η εκστρατεία, είναι ευκαιρία να ασχοληθεί ο υπουργός και με μερικά σημαντικά θέματα που αφορούν κυρίως τα λεωφορεία και τα τρόλεϊ:

-Τα οχήματα που χρησιμοποιούν καθημερινά χιλιάδες πολίτες στην πλειοψηφία τους είναι μεγάλης ηλικίας.

-Η συντήρηση τους είναι πλημμελής. Οι οδηγοί κάνουν μεγάλη προσπάθεια για να τα κινήσουν με ασφάλεια.

-Πλημμελής είναι και η καθαριότητα.

-Η έλλειψη ελέγχων ενθαρρύνει όσους αρέσκονται στην καταστροφή των καθισμάτων και των τζαμιών.

-Μεγάλος αριθμός δρομολογίων δεν εξυπηρετεί τους πολίτες.

Αυτή την περίοδο έχουμε ανάγκη τα μέσα μαζικής μεταφοράς. Η δαπάνη για την χρήση του αυτοκινήτου μας καθώς και για την κίνηση με ταξί είναι απαγορευτική για την πλειονότητα των πολιτών.

Αν τα μέσα μαζικής μεταφοράς αποκτήσουν ευρωπαϊκές προδιαγραφές τα οφέλη θα είναι πολλαπλά. Θα μειωθεί περαιτέρω το κυκλοφοριακό φορτίο στους δρόμους και θα περιοριστεί η επιβάρυνση του περιβάλλοντος από τους ρύπους.

Γιατί να μην ακολουθήσουμε ένα επιτυχημένο ευρωπαϊκό σύστημα διαχείρισης των μέσων μαζικής μεταφοράς;
Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v