Πάσχα... απόγνωσης

Λίγες ήμερες πριν το Πάσχα, η κίνηση στις εκθέσεις είναι υποτονική και οι έμποροι βρίσκονται σε απόγνωση.
Πάσχα... απόγνωσης
Ακόμη και τώρα λίγες ήμερες πριν το Πάσχα η κίνηση στις εκθέσεις είναι υποτονική και οι έμποροι βρίσκονται σε απόγνωση. Η αγορά του αυτοκινήτου βιώνει τις συνέπειες από την οικονομική κρίση και την άδικη φορολογία που έχει επιβάλει η τρόικα.

"Τέτοιες ήμερες παραμονές του Πάσχα, οι πελάτες ζητούσαν να επισπεύσουμε την διαδικασία έκδοσης των πινακίδων κυκλοφορίας, για να απολαύσουν το καινούργιο αυτοκίνητο τους στην πασχαλιάτικη εκδρομή", μας είπε ο κ. Χάρης Δάνδουρας εμπορικός διευθυντής της Τεχνοκάρ αντιπροσωπείας των αυτοκινήτων Seat.

"Τώρα η κίνηση εξακολουθεί να είναι μειωμένη, ενώ ο βασικός στόχος των πελατών είναι να μειώσουν όσο το δυνατόν τις τιμές πώλησης των αυτοκίνητων", τόνισε ο κ. Χάρης Δάνδουρας.

Το πρώτο δεκαπενθήμερο του Απριλίου ταξινομήθηκαν μόνο 2.055 καινούργια αυτοκίνητα. Ένα ακόμη στοιχείο που θέλω να επισημάνω είναι ότι, το ποσοστό των εταιρικών πωλήσεων το συγκεκριμένο χρονικό διάστημα ανήλθε στο ιδιαίτερα υψηλό ποσοστό 53%. Δηλαδή λιγότερα από τα μισά αυτοκίνητα που πουλήθηκαν το πρώτο δεκαπενθήμερο του Απρίλιου, αποκτήθηκαν από ιδιώτες. Πρόκειται για ένα ακόμη αρνητικό ρεκόρ της αγοράς, που δείχνει την αδυναμία των υποψήφιων αγοραστών να αποκτήσουν ένα καινούργιο και ασφαλές αυτοκίνητο.

Το πρώτο δεκαπενθήμερο του Απρίλιου, πρώτη το νήμα των πωλήσεων έκοψε η Hyundai με 400 πωλήσεις και ποσοστό 19,5 %. Η κορεάτικη φίρμα συμμετέχει στο πρόγραμμα εταιρικών πωλήσεων της Coca Cola. Αυτό το στοιχείο δεν μειώνει την επιτυχία της εταιρείας που ανήκει στον όμιλο Π.Ρ.Δάβαρη.

H Toyota είναι στη δεύτερη θέση, μετά την διάθεση 296 καινούργιων αυτοκινήτων σε όλη την Ελλάδα ενώ το ποσοστό της διαμορφώθηκε στο 14,4%.

Την τριάδα κλείνει η VW, η οποία πούλησε 251 αυτοκίνητα, ποσοστό 12,2%.
Ακολουθούν Opel 167 8,1%, Skoda 118 5,7%, Nissan 109 5,3%, Fiat 99 4,8% (συμμετέχει και αυτή στο πρόγραμμα εταιρικών πωλήσεων της Coca Cola), Peugeot 68 3,3%, Citroen 66 3,2%, Mercedes 66 3,2%, Audi 47 2,3%, Ford 40 1,9%, Renault 39 1,9%, Volvo 36 1,8%, Seat 35 1,7%, BMW 34 1,7%, Lancia 30 1,5%, Kia 28 1,4%, Suzuki 27 1,3%, Honda 20 1%, Mini 18 0,9% κ.α.

Όσο η πολιτεία καθυστέρει να διορθώσει την άδικη φορολογία των αυτοκινήτων και να επιμένει στην ιδιαίτερα υψηλή δαπάνη για το κόστος χρήσης, τόσο η αγορά θα πέφτει. Οι συνέπειες από αυτήν τη στρεβλή πολιτική είναι ανυπολόγιστες. Το κράτος χάνει σίγουρα έσοδα. Οι επιχειρήσεις κλείνουν. Οι εργαζόμενοι απολύονται. Οι ιδιοκτήτες ακινήτων βάζουν πινακίδες με την ένδειξη Ενοικιάζεται. Ο δείκτης οδικής ασφάλειας μειώνεται. Το περιβάλλον δέχεται νέα χτυπήματα από τα ρυπογόνα οχήματα.
Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v