Σε καθοδική πορεία ο δείκτης οδικής ασφάλειας

Μια ακόμη δυσάρεστη παρενέργεια της οικονομικής κρίσης, είναι η αδυναμία των κατόχων αυτοκινήτων να συντηρήσουν τα οχήματα τους.
Σε καθοδική πορεία ο δείκτης οδικής ασφάλειας
Μια ακόμη δυσάρεστη παρενέργεια της οικονομικής κρίσης, είναι η αδυναμία των κατόχων αυτοκινήτων να συντηρήσουν τα οχήματα τους. Αν προσέξετε στο δρόμο, θα δείτε πολλά αυτοκίνητα με εμφανείς ελλείψεις. Από φθαρμένα ελαστικά, μέχρι σπασμένα φανάρια και φλας. Μερίδα οδηγών πλέον δεν ξοδεύει χρήματα, ούτε για το πλύσιμο του αυτοκινήτου.

Το επίπεδο της τεχνολογικής κατάστασης πολλών οχημάτων, φαίνεται αν ο οδηγός τους, αναγκαστεί να κάνει ένα απότομο φρενάρισμα.

Δυστυχώς, περισσότερα από ένα εκατομμύριο επιβατικά αυτοκίνητα δεν ασφαλίζεται και δεν ελέγχεται από τα ΚΤΕΟ κάθε χρόνο. Η πολιτεία, αντί να αναζητήσει τρόπους μείωσης της δαπάνης για την συντήρηση, ακολουθεί τον λανθασμένο δρόμο των προστίμων.

Για λόγους εσόδων, η πολιτεία, μετά τις διασταυρώσεις για τα τέλη κυκλοφορίας, προχωρεί στον εντοπισμό των ανασφάλιστων, και εντός του έτους έχει διαβεβαιώσει τους αρμόδιους φορείς ότι, θα σταλούν ειδοποιητήρια και πρόστιμα στα ανέλεγκτα από ΚΤΕΟ οχήματα. Η διαβεβαίωση αυτή δεν είναι ρεαλιστική, αν πρώτα δεν μηχανογραφηθούν τα δημόσια ΚΤΕΟ.

Παράλληλα, δεν υφίσταται προς το παρόν καμιά μέριμνα ή σχεδιασμός για τον έλεγχο των ΚΤΕΟ, αν τηρούν τις υποχρεώσεις τους και αν ελέγχουν όπως πρέπει τα αυτοκίνητα. Υπάρχουν καταγγελίες στις υπηρεσίες για πλημμελή έλεγχο ακόμη και στα ιδιωτικά ΚΤΕΟ.

Αν η πολιτεία, θέλει να αυξήσει τα έσοδα της από την συντήρηση των αυτοκίνητων, και να ανακόψει την πτωτική τάση του δείκτη της οδικής ασφάλειας, πρέπει να αναθεωρήσει την φορολογική πολιτική της και να δώσει κίνητρα στους ιδιοκτήτες οχημάτων. Αλλιώς σύντομα θα καταγράψουμε νέα αρνητικά ρεκόρ στα ατυχήματα.
Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v