Τα μικρά αυτοκίνητα συμφέρουν

Κάθε μέρα που περνάει, βουλιάζει όλο και περισσότερο η αγορά των καινούργιων αυτοκίνητων. Οι έμποροι είναι απογοητευμένοι και πλέον μετράνε μόνο ζημιές.
Τα μικρά αυτοκίνητα συμφέρουν
Κάθε μέρα που περνάει, βουλιάζει όλο και περισσότερο η αγορά των καινούργιων αυτοκίνητων. Οι έμποροι είναι απογοητευμένοι και πλέον μετράνε μόνο ζημιές. Η κατακόρυφη μείωση των πωλήσεων έχει πλήξει ακόμη και τις εύρωστες οικονομικά εταιρείες που δραστηριοποιούνται στον κλάδο.

Ο αριθμός των υποψήφιων αγοραστών καινούργιων αυτοκινήτων μειώνεται συνεχώς. Οι σημαντικότεροι λόγοι είναι η συνολική υψηλή φορολογία, οι συνεχείς επιθέσεις της εφορίας και η αβεβαιότητα για το μηνιαίο εισόδημα.

Ωστόσο, τα νέα αυτοκίνητα, που κυκλοφόρησαν μετά το 2010, μικρού ως μεσαίου κυβισμού, χαμηλών εκπομπών CO2, προβάλουν σαν μια καλή επένδυση ακόμη και σε αυτή τη δύσκολη εποχή. Έχουν σχεδόν μικρή φορολογία αγοράς λόγω της απόσυρσης, που δυστυχώς υποτιμάται από τους καταναλωτές γιατί προφανώς έχουν άλλες πιο σημαντικές οικονομικές προτεραιότητες.

Επίσης μεγάλος αριθμός καινούργιων μοντέλων μικρού κυβισμού, απαλλάσσονται από τα τέλη κυκλοφορίας ενώ τα υπόλοιπα επιβαρύνονται με ελάχιστα τέλη κυκλοφορίας από 100 - 150 ευρώ. Πρόσθετα πλεονεκτήματα είναι η χαμηλή κατανάλωση καύσιμου και τα σχετικά λογικότερα τεκμήρια. Για παράδειγμα σε ένα αυτοκίνητο 1.400 κ.εκ. το τεκμήριο είναι 5.200 ευρώ.

Επομένως τα καινούργια μικρά ως μεσαία αυτοκίνητα είναι σχεδόν «αφορολόγητα» στην Ελλάδα και με εξαιρετικά μικρό κόστος χρήσης, ενώ σε κάθε περίπτωση φθηνότερα από τις περισσότερες χώρες της ΕΕ. Μήπως πρέπει οι υποψήφιοι αγοραστές να ξανασκεφθούν την αγορά ενός καινούργιου οικονομικού αυτοκίνητου;
Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v