Στο κόκκινο η αγορά των αυτοκινήτων

Η μικρή αύξηση των πωλήσεων των καινούργιων αυτοκινήτων που σημειώθηκε τον Φεβρουάριο(+7,9%), δεν μπορεί να χαρακτηριστεί σαν ένα θετικό σημάδι, για την εξέλιξη της χειμαζόμενης ελληνικής αγοράς των αυτοκίνητων.
Στο κόκκινο η αγορά των αυτοκινήτων
Η μικρή αύξηση των πωλήσεων των καινούργιων αυτοκινήτων που σημειώθηκε τον Φεβρουάριο(+7,9%), δεν μπορεί να χαρακτηριστεί σαν ένα θετικό σημάδι, για την εξέλιξη της χειμαζόμενης ελληνικής αγοράς των αυτοκίνητων.

Οι ταξινομήσεις έφτασαν τις 4.118 μονάδες και όπως συμβαίνει το τελευταίο διάστημα, μεγάλο ποσοστό αφορά τις εταιρικές πωλήσεις.

Επίσης, σημαντικός αριθμός των αυτοκινήτων που πήραν πινακίδες κυκλοφορίας τον Φεβρουάριο, είχαν πουληθεί τον Ιανουάριο, αλλά η διεκπεραίωση τους έγινε σχεδόν ένα μήνα μετά, λόγω της καθυστερημένης εφαρμογής της εγκύκλιου για την επέκταση της απόσυρσης.

Τα επίσημα στοιχεία του ΣΕΑΑ, δείχνουν αύξηση των πωλήσεων τον δεύτερο μήνα της χρονιάς κατά 7,9% σε σχέση με τον αντίστοιχο περσινό μήνα. Οι συνολικές πωλήσεις των καινούργιων αυτοκινήτων το πρώτο δίμηνο τους 2013 ηταν μόλις 9.672 μονάδες. Στη σύγκριση με το ίδιο περσινό διάστημα, που οι πωλήσεις ήταν 12.221, η μείωση αγγίζει το 20,9%. Επομένως για ένα ακόμη διάστημα η αγορά των επιβατικών καινούργιων αυτοκινήτων στην χώρα μας είναι στο κόκκινο.

Όπως προκύπτει από τα επίσημα στοιχεία, η ελληνική αγορά αυτοκινήτου έχει υποστεί πτώση πολύ μεγαλύτερη από τις υπόλοιπες χώρες της ΕΕ που βιώνουν τα δεινά της οικονομικής κρίσης. Η Ισπανία, η Πορτογαλία, η Ιταλία ακόμη και η Ιρλανδία κράτησαν την αγορά σε καλύτερα επίπεδα.

Δυστυχώς όλος ο κλάδος του αυτοκινήτου αντιμετωπίζει μεγάλες δυσκολίες με αποτέλεσμα να αυξάνεται ο αριθμός των απολυμένων. Η πολιτεία οφείλει να αναθεωρήσει την θέση της για την φορολογία του αυτοκινήτου.
Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v