Ο υψηλός ΦΠΑ και το Service

Γνωρίζω τις οικονομικές δυσκολίες, που αντιμετωπίζουν οι περισσότεροι κάτοχοι αυτοκινήτων καθώς και τις προσπάθειες που κάνουν, για να διατηρήσουν στην κυκλοφορία τα οχήματα τους.
Ο υψηλός ΦΠΑ και το Service
Γνωρίζω τις οικονομικές δυσκολίες, που αντιμετωπίζουν οι περισσότεροι κάτοχοι αυτοκινήτων καθώς και τις προσπάθειες που κάνουν, για να διατηρήσουν στην κυκλοφορία τα οχήματα τους.

Επίσης, είναι γνωστή η νέα τάση, που εκδηλώνεται στον τομεα της συντήρησης των αυτοκινήτων. Οι πυλωτές των πολυκατοικιών, μετατρέπονται σε αυτοσχέδια συνεργεία. Τα υπόγεια των πολυκατοικιών απέκτησαν νέα συντροφιά, τα βασικά εργαλεία για το Service των αυτοκινήτων. Ακόμη και στο πεζοδρόμιο, γίνονται εργασίες συντήρησης αυτοκινήτων και μοτοσικλετών.

Ικανοί μηχανικοί με πολυετή εμπειρία στο επίσημο δίκτυο αντιπροσωπειών, μόλις πήραν το χαρτί της απόλυσης λόγω περικοπών των θέσεων εργασίας, αγόρασαν ένα μικρό βαν και το μετέτρεψαν σε κινητό συνεργείο.

Αναζητούν πελάτες, από την λίστα των συνεργείων και από το διαδίκτυο. Επισκευάζουν τα αυτοκίνητα στο σημείο, που βολεύει τον κάτοχο του αυτοκίνητου και μέσα σε σύντομο χρονικό διάστημα, ολοκληρώνουν τις εργασίες συντήρησης.

Τις προάλλες, στέλεχος αντιπροσωπείας μου είπε ότι, με 60 ευρώ ένας απολυμένος μηχανικός, άλλαξε τα φρένα σε ένα premium μικρομεσαίο αυτοκίνητο υψηλών επιδόσεων. Στο επίσημο συνεργείο, η χρέωση θα ήταν τουλάχιστον 200 ευρώ.

Οι απολυμένοι μηχανικοί, πασχίζουν να βγάλουν ένα μεροκάματο και χρεώνουν την κάθε εργατοώρα γύρω στα 20 ευρώ. Στο επίσημο δίκτυο, η χρέωση για κάθε ώρα εργασίας φθάνει και τα 60 ευρώ.

Βέβαια το εξουσιοδοτημένο συνεργείο παρέχει, εγγύηση ανταλλακτικών και εργασίας, αυτοκίνητο αντικατάστασης σε περίπτωση μεγάλης βλάβης, καλύτερη εξυπηρέτηση και υποχρεούται στην έκδοση απόδειξης καθώς και στην καταβολή της νόμιμης φορολογίας.

Τα πλεονεκτήματα των επίσημων συνεργειών είναι γνωστά και γι αυτό, την εποχή των παχιών αγελάδων οι διελεύσεις είχαν σημειώσει ρεκόρ. Τώρα όμως που τα οικονομικά δεδομένα άλλαξαν και το 1/3 του εργατικού δυναμικού ζει το πρόβλημα της ανεργίας, οι κάτοχοι αυτοκίνητων αναζητούν άλλες πιο οικονομικές λύσεις χωρίς απόδειξη.

Ο μεγάλος χαμένος από αυτή τη τάση είναι οι κρατικός κορβανάς, γιατί χάνει έσοδα από την φορολογία. Όσο η κυβέρνηση και η τρόικα επιμένουν στην υψηλή κλίμακα του ΦΠΑ, τόσο περισσότερα έσοδα θα χάνει από τους κάτοχους αυτοκινήτων. Και δυστυχώς δεν είναι η μοναδική πηγή απώλειας κρατικών εσόδων.
Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v