Οι ασφαλιστικές εταιρείες, το ΚΕΠΥΟ και οι ναυτεργάτες.

Πριν δώσω συγχαρητήρια στις ασφαλιστικές εταιρείες, γιατί κατάφεραν να χρησιμοποιήσουν την τράπεζα πληροφοριών του ΚΕΠΥΟ, στον εντοπισμό των κατόχων αυτοκίνητων και μοτοσικλετών που δεν διαθέτουν ασφαλιστήριο, θέλω να καταθέσω μερικές σκέψεις μου.
Οι ασφαλιστικές εταιρείες, το ΚΕΠΥΟ και οι ναυτεργάτες.
Πριν δώσω συγχαρητήρια στις ασφαλιστικές εταιρείες, γιατί κατάφεραν να χρησιμοποιήσουν την τράπεζα πληροφοριών του ΚΕΠΥΟ, στον εντοπισμό των κατόχων αυτοκίνητων και μοτοσικλετών που δεν διαθέτουν ασφαλιστήριο, θέλω να καταθέσω μερικές σκέψεις μου.

Κατ αρχήν, η σχέση μεταξύ των ασφαλιστικών εταιρειών και των κατόχων οχημάτων είναι μια ιδιωτική συναλλαγή, που δεν αφορά τις κρατικές υπηρεσίες. Γιατί λοιπόν τώρα επέλεξαν οι εταιρείες αυτό τον δρόμο;

Οι ασφαλιστικές εταιρείες οφείλουν να ενημερώνουν τους πελάτες τους για την άμεση καταβολή των ασφάλιστρων.
Αν θέλουν να διατηρήσουν το πελατολόγιο τους, πρέπει να εκτιμήσουν την δεινή οικονομική κατάσταση των περισσότερων κατόχων οχημάτων και να αναζητήσουν τρόπους μείωσης της επιβάρυνσης που αφορά τα ασφάλιστρα.

Επίσης, να καθιερώσουν χαμηλότερο τιμολόγιο, να επιβραβεύσουν περισσότερο τους οδηγούς που δεν έχουν στο ενεργητικό τους ατυχήματα και να κάνουν περισσότερες δόσεις. Δηλαδή να προσαρμοστούν στις νέες οικονομικές συνθήκες.

Οι υπεύθυνοι του κλάδου, αν θέλουν να έχουν κοντά τους πολίτες και να μην αυξάνονται οι λίστες των οφειλών, πρέπει να δημιουργήσουν μια αξιόπιστη υπηρεσία παραπόνων. Να καταγράφουν τις καταγγελίες των πολιτών για την αποτίμηση της ζημιάς στα οχήματα που ενεπλάκησαν στα ατυχήματα και τις καθυστερήσεις στην πληρωμή των τιμολογίων επισκευής. Να αναλάβουν τον ρόλο του διαμεσολαβητή για να βρεθεί η καλύτερη λύση.

Μην μας θεωρούν κουτόφραγκους. Ξέρουμε τα κόλπα μερικών εταιρειών που δεν σέβονται τους πελάτες τους. Προσπαθούν να μειώσουν την άξια της ζημιάς με διάφορα κόλπα, ο υπεύθυνος των πληρωμών δεν βγαίνει στο τηλέφωνο και το τηλεφωνικό κέντρο κάνει τα δικά του παιχνίδια…

Η επιλογή της τράπεζας πληροφοριών του ΚΕΠΥΟ και η αποστολή ειδοποιητηρίων για την καταβολή σημαντικών ποσών από 250-500 ευρώ για τα ανασφάλιστα οχήματα, οξύνει τις σχέσεις μεταξύ των εταιρειών και των πολιτών.

Πλέον, οι πολίτες θα αντιμετωπίζουν τις ασφαλιστικές εταιρείες σαν ένα ακόμη τμήμα της Εφορίας.

Τέλος, έχω και ένα ερώτημα, γιατί το ευέλικτο και οργανωμένο ΚΕΠΥΟ, δεν στέλνει ειδοποιητήρια με τα ανάλογα πρόστιμα στις ακτοπλοϊκές εταιρείες, για να πληρώσουν τους ναυτεργάτες που χρησιμοποιούν στα πλοία τους. Ακόμη και ο αρμόδιος υπουργός δεσμεύτηκε να πιέσει τις εταιρείες. Εδώ και επτά μήνες έχουν να δουν το χρώμα του χρήματος οι επιστρατευμένοι ναυτεργάτες που εργάζονται σε πολύ δύσκολες συνθήκες. Και αυτή η σχέση μεταξύ ακτοπλοϊκών εταιρειών και ναυτεργατών δεν είναι μια ιδιωτική συναλλαγή;
Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v