Συνεχίζεται η …νοσηλεία της αγοράς του αυτοκίνητου στην μονάδα εντατικής θεραπείας

Διαβάζω τις επίσημες ανακοινώσεις του υπουργείου Οικονομικών, για την κατηφόρα που έχουν πάρει τα δημόσια έσοδα από τον τομέα της φορολογίας. Λείπουν εκατοντάδες εκατομμύρια ευρώ και από τον λογαριασμό του Ιανουαρίου.
Συνεχίζεται η …νοσηλεία της αγοράς του αυτοκίνητου στην μονάδα εντατικής θεραπείας
Διαβάζω τις επίσημες ανακοινώσεις του υπουργείου Οικονομικών, για την κατηφόρα που έχουν πάρει τα δημόσια έσοδα από τον τομέα της φορολογίας. Λείπουν εκατοντάδες εκατομμύρια ευρώ και από τον λογαριασμό του Ιανουαρίου.

Την ίδια ώρα, σκέπτομαι τους νέους φόρους που έβαλε η κυβέρνηση στα αυτοκίνητα και στα ακίνητα. Τα φόρτωσε με νέες υπερβολικές επιβαρύνσεις, χωρίς να εκτιμήσει την ανεπαρκή φοροδοτική ικανότητα των πολιτών.

Αναλύω, τα απογοητευτικά αποτελέσματα των πωλήσεων των καινούργιων αυτοκίνητων στην ελληνική αγορά τον Ιανουάριο(- 34,5% σε σχέση με τον περσινό Ιαγουάριο) και προσπαθώ, να εκτιμήσω σε ποιο επίπεδο θα κυμανθεί η αγορά τον Φεβρουάριο. Δυστυχώς, τα στοιχεία από το πρώτο δεκαήμερο του Φεβρουαρίου δείχνουν ότι, συνεχίζεται η πτωτική τάση στην αγορά των καινούργιων αυτοκινήτων.

Αναρωτιέμαι, γιατί οι υπεύθυνοι της οικονομικής πολιτικής χτυπάνε αλύπητα τον κλάδο του αυτοκινήτου; Προσθέτουν συνεχώς φόρους και δημιουργούν συνθήκες ασφυξίας, σε έναν κλάδο, όπου λειτουργεί ο ανταγωνισμός. Έχασαν μια από τις καλύτερες και πιο σίγουρες πηγές εσόδων.

Εδώ και πολλές δεκαετίες, ο κλάδος του αυτοκίνητου πρόσφερε απίστευτα ποσά στα κρατικά ταμεία. Ζεστό χρήμα, που έκλεινε πολλές πληγές του προϋπολογισμού. Αυτή την παράμετρο την δέχονται, όλοι όσοι έχουν καθίσει στην καρέκλα του υπουργού του Οικονομικών.

Τώρα όμως που έπεσαν οι πωλήσεις των αυτοκίνητων, λόγω της λανθασμένης συνταγής που εφάρμοσαν οι υπεύθυνοι της οικονομικής πολιτικής, οι απώλειες είναι ανυπολόγιστες.

Τα κρατικά έσοδα έχουν καταρρεύσει. Οι άλλοτε κραταιές και υγιείς εταιρείες με εκατοντάδες καλοπληρωμένους υπάλληλους κλυδωνίζονται και πολλές εξετάζουν σοβαρά το ενδεχόμενο να περιορίσουν κι άλλο την δραστηριότητα τους. Οι εκθέσεις κλείνουν. Τα συνεργεία συρρικνώνονται. Τα καταστήματα πώλησης ανταλλακτικών και αξεσουάρ εξαφανίζονται. Οι απολύσεις είναι πλέον στο καθημερινό μενού.

Στη λίστα με τα αρνητικά, εξέχουσα θέση καταλαμβάνει και η υποχρεωτική αποχή των Ελλήνων από την αγαπημένη τους αυτοκίνηση. Το αυτοκίνητο που τόσο αγαπήσαμε μπήκε στη ζυγαριά. Αυτοκίνητο ή γάλα για το παιδί, είναι το δίλημμα που απασχολεί μεγάλη μερίδα πολιτών.

Τελικά, κάνεις δεν κέρδισε από αυτή την στρεβλή πολιτική.

Πιστεύω ότι, η μοναδική λύση για να σωθεί μέρος του κλάδου είναι η επανεξέταση του πλέγματος των φόρων που έχουν επιβληθεί στο αυτοκίνητο. Αν συνεχιστεί αυτή η πολιτική, οι πληγές θα είναι αμέτρητες και το αγαπημένο αυτοκίνητο θα είναι ‘’κατάρα’’ για τους περισσότερους εραστές της αυτοκίνησης.
Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v