Έλαβα προχθές ένα email στο οποίο μπόρεσα να καμαρώσω την βελγίδα δήμαρχο της πόλης Άαλστ κατά τη διάρκεια των σεξουαλικών της περιπτύξεων στην κορυφή ενός πύργου- τουριστικού αξιοθεάτου.
Το βίντεο- δεν μπόρεσα να αντισταθώ στον πειρασμό και το παραθέτω παρακάτω- έχει κάνει το γύρο του κόσμου, παρά τις δηλώσεις της Δημάρχου ότι «πρόκειται για προσωπική στιγμή» (λίγο δημόσια είναι η αλήθεια!), ότι το περιστατικό «έλαβε χώρα προ τετραετίας» και ότι επρόκειτο για τον «τότε αρραβωνιαστικό και νυν σύζυγό της», οι οποίες από ό,τι φαίνεται δεν στάθηκε δυνατόν να «ξενερώσουν» το φιλοθεάμον κοινό.
Προσπερνώ το γεγονός καθεαυτό και στέκομαι στην τοποθεσία όπου πιθανότατα λαμβάνει χώρα το συμβάν. Λένε ότι ο πύργος βρίσκεται στην Τουρκία, ακούγεται ότι ο πύργος μπορεί να βρίσκεται και στο ίδιο το Άαλστ, την πόλη της Δημάρχου. Εδώ θα ήθελα να σταθώ λίγο, καθώς μπορεί να έχουμε μια λαμπρή ιδέα μάρκετινγκ.
Διότι ποιος ήξερε το Άαλστ; Κανείς. Ποιος θα το ξέρει από εδώ και πέρα; Όλος ο κόσμος που θα δει το βίντεο. Όπερ μεθερμηνευόμενον; Αναλογίζεστε πόσο καλό θα κάνει στον τουρισμό μας να κυκλοφορήσουν δυο- τρία και καλά «ερασιτεχνικά» βιντεάκια με συνουσίες της πολιτικής ηγεσίας σε γνωστά και λιγότερο γνωστά μέρη της ελληνικής πολιτιστικής κληρονομιάς.
Φανταστείτε, ας πούμε, τις θεάσεις που θα είχε βίντεο με τον Γερουλάνο κρυφίως κινηματογραφημένο να κάνει «κολονάτο» στον Παρθενώνα. Ή τον υφυπουργό Νικητιάδη να αυνανίζεται στην Αφαία της Αίγινας κ.ο.κ.
Ο ορισμός του viral marketing!
Άσε που θα αποβεί και προς όφελος της πολιτικής καριέρας των ίδιων των πολιτικών. Θα μπορούν στις επόμενες εκλογές (δεν τις βλέπω και πολύ μακριά) να λένε με στόμφο «Εγώ γ….θηκα για να ανεβάσω τον τουρισμό!».