Τελικά, λίγη τρυφερότητα αν δείξεις όλα τα πετυχαίνεις

Ο κ. Παμπούκης κάλεσε πολύ ευγενικά τους ναυτεργάτες να προσέλθουν σε συνάντηση μαζί του προκειμένου να αποφύγει την επικείμενη απεργία που θα καθηλώσει τα πλοία στα λιμάνια. "L' oblige, obliges" λένε οι Γάλλοι, που- αν θυμάμαι καλά- σημαίνει "η ευγένεια υποχρεώνει". Βέβαια, για τις περικοπές στις συντάξεις τους και το ΝΑΤ, ούτε κουβέντα.    
Καταλαβαίνω την πρεμούρα της (κάθε) Κυβέρνησης να πείσει τους απεργούς ή τους πιθανούς απεργούς για την ανάγκη αποφυγής των όποιων απεργιακών κινητοποιήσεων.

Συνήθως αυτή η επίκληση γίνεται είτε με επικλήσεις του δημοσίου συμφέροντος το οποίο η Κυβέρνηση υποτίθεται ότι υπερασπίζει ενώ οι εκάστοτε απεργοί απειλούν, είτε με καταστροφολογία και αναφορά σε «συντεχνιακές λογικές»- αυτές δηλαδή που τόσα και τόσο χρόνια στηρίζει το ΠΑΣΟΚ μέσω των ισχυρότατων δεσμών του με τα υψηλόβαθμα συνδικαλιστικά στελέχη.

Ο αναπληρωτής υπουργός Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας Χάρης Παμπούκης, έφερε νέα πνοή σε αυτού του τύπου τις διαπραγματεύσεις, απευθύνοντας στον Πρόεδρο της Πανελλήνιας Ναυτικής Ομοσπονδίας μια πραγματικά ευγενική επιστολή που φιλοδοξεί να αγγίξει τις πιο ευαίσθητες χορδές της τρυφερής ναυτεργατικής ψυχής:

Ιδού γλείψιμο:
 
«Αξιότιμε κύριε Χαλά, προσκαλώ τη διοίκηση της Πανελλήνιας Ναυτικής Ομοσπονδίας όπως προσέλθει σε συνάντηση την 21η Ιουλίου και ώρα 16.00 στο γραφείο μου, προκειμένου να συζητήσουμε θέματα ενδιαφέροντος των Ελλήνων ναυτικών, που προκύπτουν στο πλαίσιο των μέτρων δημοσιονομικής προσαρμογής εξαιτίας της τρέχουσας οικονομικής κατάστασης της χώρας.

Παρακαλώ, όπως θεωρήσετε ότι η συζήτηση αυτή αποτελεί έμπρακτη απόδειξη της δεδομένης βούλησής μου για μόνιμο και διαρκή διάλογο και συστηματική διαβούλευση για όλα τα θέματα της ναυτιλίας, με βαθιά αναγνώριση στη συμβολή της για την ανάπτυξη της χώρας και στην κοινωνική της συνοχή».

Έτσι όπως βλέπω το θέμα από μακριά νομίζω ότι είναι πολύ πιθανό το πολιτισμένο κλίμα που καλλιεργεί ο υπουργός να κάνει τους συνδικαλιστές να ξεχάσουν τις συντάξεις των ναυτικών που με τον νέο εφαρμοστικό νόμο κόβονται κατά 6% και την κατά 50 και 100 εκατ. ευρώ (2011 και 2012) περικοπή της επιδότησης προς το ΝΑΤ.

Γιατί, τι θέλει ο μεροκαματιάρης άνθρωπος; Να του φερθεί σωστά και πολιτισμένα ο υπουργός. Με λίγο τακτ, γίνεται χαλί να τον πατήσεις.

Να, περιμέντε να δείτε.
Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v