Βρουμ βρουμ!

Με τα χέρια ήδη στο τιμόνι- έτοιμος να ξεκινήσει για την εξόρμηση του Πάσχα ο Ιοβόλος κάνει ορισμένες σκέψεις για το κόστος του οδικού ταξιδιού και την πιθανότητα το δεδομένο αυτό να αλλάξει.     
Θέλεις εσύ ο Έλληνας να φύγεις να πάς στο χωριό σου. Έχεις προφανώς σκεφτεί αστεία- αστεία πόσα πρέπει να χώσεις στο δρόμο. Αν θέλεις, επί παραδείγματι, να πας έως την κεντρική Πελοπόννησο και να γυρίσεις, ετοιμάσου για τουλάχιστον 100- 120 ευρώ σε βενζίνη και καμιά 20ριά ακόμη σε διόδια. Είπα διόδια;

Ναι, αγαπητέ αναγνώστη. Διόδια. Αυτά που πανηγυρίσαμε ότι θα φτηνήνουν εν όψει Πάσχα. Πρώτα όμως θα φας το αρνάκι και μετά ίσως το δεις και αυτό. Ίσως πάλι δεν το δεις καθόλου και ήταν το κόλπο της Κυβέρνησης για να εκτονώσει σιγά- σιγά τις αντιδράσεις και σπάσει τη μαγκιά αυτού που «δεν πληρώνει». Γιατί το σημαντικό ήταν να τον βγάλει από τον αγωνιστικό οίστρο. Τα άλλα θα τα βρει στη συνέχεια.

Έτσι λοιπόν, αυστηροποιείς- και καλά- τις ποινές, και ταυτόχρονα εξαγγέλλεις μειώσεις στα διόδια και φέρνεις καπάκι αυτούς που προσπάθησε να καπελώσει το ΚΚΕ. (Αλήθεια, παρατηρήσατε πόσο έσβησε η σπιρτάδα του «Δεν Πληρώνω» από τότε που το ΚΚΕ μυρίστηκε ότι η δουλειά έχει ψωμί και πλάκωσε επάνω καταπάνω;) 

Και πάω στο άλλο φλέγον θέμα. Ομολογώ ότι παλαιότερα ουδέποτε κοίταζα τις τιμές της βενζίνης στα πρατήρια ώστε να διαλέγω τη φθηνότερη. Μου φαινόταν ότι η διαφορά θα είναι της τάξης των 50 λεπτών- 1 ευρώ- αντίτιμο το οποίο ήμουν πρόθυμος να καταβάλω, προκειμένου να βάλω βενζίνη ακριβώς την ώρα που ήθελα και όχι όταν συναντούσα το κατάλληλο πρατήριο.

Οι καιροί αυτοί παρήλθον βεβαίως- βεβαίως και τώρα, γέρνοντας στο τιμόνι, προσπαθώ, μισοκλείνοντας τα μάτια, να διακρίνω τις τιμές στις ψηλές αυτές ταμπέλες πριν δώσω τα συνήθως 10 ή 20 ευρώ μου. Η αναδρομή αυτή μου ήρθε στο μυαλό χθες- όταν γέμισα το ρεζερβουάρ με 78 ευρώ (αντί για 50 πέρσι και 40 πρόπερσι!) και αναρωτήθηκα: Πότε οι τιμές ανέβηκαν τόσο ώστε να με μετατρέψουν σε ανηλεή αναζητητή του φθηνότερου λίτρου;

Τι, τέλος πάντων, σκαρφίστηκαν οι ελληνικές κυβερνήσεις και από εκεί που δεν ασχολούμασταν καθόλου με τη βενζίνη πληρώνουμε μισό μηνιάτικο στις μετακινήσεις;

Φταίει η απελευθέρωση της αγοράς καυσίμων; Να την πάρουμε πίσω! Φταίει το ότι δεν
βάζουμε πλαφόν; Να βάλουμε! Δεν λειτουργεί ο ανταγωνισμός; Να δώσουν κίνητρα π.χ. το πρατήριο με τη χαμηλότερη μέση ετήσια τιμή βενζίνης κερδίζει 30% φοροαπαλλαγή.

Κάτι πρέπει να γίνει πάντως. Γιατί δεν γίνεται να έχουμε την ακριβότερη βενζίνη στην Ευρώπη και ταυτόχρονα έναν από τους μικρότερους βασικούς μισθούς. Προφανώς κάτι σάπιο υπάρχει στο βασίλειο της Δανιμαρκίας.
Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v