Στα άδυτα ενός πανίσχυρου Νégociant

Η Air France αποφάσισε ότι είναι κρίμα να φύγω από τώρα από τη Γαλλία. Έκανε λοιπόν τα αδύνατα δυνατά (μια βαρβάτη καθυστέρηση δηλαδή) για να με κρατήσει Μεγαλο-Παρασκευιάτικα στο Παρίσι - και το πέτυχε! Μια και έχω χρόνο λοιπόν μέχρι την επόμενη πτήση μου (και ελπίζοντας να καταφέρω να κάνω Ανάσταση επί Ελληνικού εδάφους) δράττομαι της ευκαιρίας να σας διηγηθώ την χτεσινή μου εμπειρία στα άδυτα της Millésima, ενός από τους μεγαλύτερους négociants (μεγαλεμπόρους δηλαδή) στο Bordeaux.

Ξεκίνησα λοιπόν χτες πουρνό-πουρνό για το Quai de Paludate, μία βιομηχανική περιοχή πάνω στον ποταμό Garonne, στο Bordeaux. Εκεί, σε έναν φυλασσόμενο χώρο που όμως απ' έξω δεν σου κάνει καμία εντύπωση, κρύβονται αμύθητοι (οινικοί) θησαυροί από ολόκληρο το Bordeaux και όχι μόνο. Με περίμενε ο Fabrice Bernard, υπέυθυνος μάρκεντινγκ της Millésima και γιος του ιδιοκτήτη, ο οποίος μου έκανε προσωπική ξενάγηση στον απίστευτο αυτό χώρο.

Όπως καταλαβαίνετε, η έκταση της αποθήκης της Millésima είναι πραγματικά αχανής. Στα "σωθικά" της, και κάτω από αυστηρά ελεγχόμενες συνθήκες θερμοκρασίας και υγρασίας, φυλάσσονται πάνω από 2,5 εκατομμύρια φιάλες κρασιού ανά πάσα στιγμή, οι περισσότερες στα ξυλοκιβώτιά τους (που μοιάζουν να φτάνουν στον ουρανό), από πολλές και διάφορες εσοδείες.

Ως négociant, και μάλιστα με τέτοια δύναμη, η Millésima είναι μία από τις δυνάμεις που καθορίζει τις τιμές των κρασιών του Bordeaux, και βέβαια ελέγχει την αγορά. Οι πελάτες της ανέρχονται σε αρκετές χιλιάδες και βρίσκονται τόσο εντός Γαλλίας, όσο και εκτός. Συγκεκριμένα, η Millésima εξυπηρετεί πελάτες σε 99 χώρες του κόσμου, ενώ έχει φυσική παρουσία, εκτός Bordeaux, στο St. Tropez και στη Νέα Υόρκη. Η πλειονότητα των κρασιών της προέρχονται από το Bordeaux, αν και διαθέτει (και πουλάει) επιλεγμένες ετικέτες από τη Βουργουνδία, το Ροδανό και την Καμπανία.

|ig:all|

Αξίζει να σημειωθεί ότι η Millésima είναι ένας όμιλος, το βασικό μέλος του οποίου, η ομώνυμη εταιρεία, εξυπηρετεί αποκλειστικά ιδιώτες πελάτες. Ο όμιλος, ωστόσο, διαθέτει και μία εταιρεία που κάνει πωλήσεις μόνο από το Internet, και μία εταιρεία που πουλάει χονδρικά σε εταιρείες, ξενοδοχεία, εστιατόρια, κλπ. Αυτό που άκουσα και με ενθουσίασε είναι ότι το Internet φέρνει πλέον το 40% των πωλήσεων της Millésima, αλλά και το 80% των νέων της πελατών! Ως εταιρεία, λοιπόν, είναι εξαιρετικά αφοσιωμένη στο Internet, το βλέπει ως ιδιαίτερα κρίσιμο για το μέλλον της - και αυτό είναι κάτι για το οποίο μιλήσαμε πολύ ώρα, ανταλλάσσοντας απόψεις και εμπειρίες, και συγκρίνοντας την Γαλλική και την Ελληνική αγορά.

Έχω σκοπό να ασχοληθώ με την Millésima πολύ και με διάφορους τρόπους, γιατί είναι μία ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα εταιρεία. Περιμένω, μάλιστα να μου στείλουν και πλήρες υλικό, για να σας κάνω μία πιο λεπτομερή παρουσίασή της. Δεν πρέπει να ξεχάσω να σας πω ότι στον χώρο αυτόν που επισκέφτηκα υπάρχει ειδικό αμφιθέατρο για σεμινάρια και παρουσιάσεις, χώρος γευσιγνωσίας και κατάστημα το οποίο ανοίγει μόνο για ειδικούς πελάτες, και κατόπιν συνεννόησης.

Μία πρώτη γνωριμία με την Millésima μπορείτε να κάνετε μέσα από την ιστοσελίδα της, που βρίσκεται στην ηλεκτρονική διεύθυνση www.millesima.com.
Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v