Ρόδα είναι και γυρίζει

Αποσύρσεις, φορολογία, αύξηση των τελών κυκλοφορίας, μείωση των τελών κυκλοφορίας, επιβολή δασμών, απελευθέρωση δασμών, αυστηροποίηση του ΚΟΚ, αύξηση προστίμων, (αναγκαστική) οικολογική στροφή. Η Ελλάδα είναι ένα (μάλλον παλιό) Ι.Χ.
Η Κυβέρνηση αποφάσισε να εκσυγχρονίσει τη νομοθεσία που σχετίζεται με το φετίχ του ’Ελληνα, τα Ι.Χ.

Και αποφάσισε να το κάνει επί το οικολογικότερον. Κατανοητό, αν και αξίζει να επισημάνουμε πως όλες οι «πράσινες» κυβερνητικές πρωτοβουλίες εν Ελλάδι, σχετίζονται κατά βάση με τις επιταγές της Ευρωπαϊκής Ένωσης ή του εμπορίου και όχι με την ελληνική ευαισθησία.

Ετσι και οι τελευταίες αυτές διατάξεις που κατά την ταπεινή μου άποψη σκοπό έχουν να τονώσουν για μία ακόμη φορά την αγορά, κατά τα πρότυπα της προηγούμενης παρέμβασης του Μαρτίου- Απριλίου όταν η Κυβέρνηση έδωσε κίνητρα στους νεοέλληνες για αγορά θηριωδών 4x4, τα οποία σέβονται το περιβάλλον, όσο η Κίνα τα ανθρώπινα δικαιώματα.

Τώρα τα μέτρα «επιδοτούν» όσους είχαν την οικονομική δυνατότητα να αγοράσουν πρόσφατα αυτοκίνητο ή όσους έχουν τη ρευστότητα να το κάνουν τώρα, μια που πλέον όσο παλαιότερο είναι το όχημα, τόσο υψηλότερα τέλη θα καλείται να πληρώσει ο ιδιοκτήτης, και τόσο σπανιότερα θα του επιτρέπεται η πρόσβαση στο «πράσινο» κέντρο.

Νομίζω ότι η ιστορία των Ι.Χ. στην Ελλάδα είναι συνυφασμένη με τη ζωή του τόπου. Ήμασταν λιγούρηδες στις δεκαετίες του 50’ και του ’60, κάτι γινόταν το ΄70, το 1980 αγόραζαν όλοι οι βλάχοι Mercedes (με τα λεφτά της ΕΕ για την αγορά αγροτικού εξοπλισμού και έγγειες βελτιώσεις), το 1990 άρχισαν να μας στριμώχνουν, το 2000 ανακαλύψαμε ότι «οι δρόμοι δεν φτάνουν για όλους» και το 2009 όποιος δεν είναι οικολόγος «να φύγει, να πάει αλλού».

Ρόδα είναι η άτιμη η ζωή.
Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v