ΚΕΠειδή;

Οι σχολές δημόσιας διοίκησης έχουν φαίνεται βρει ένα νέο τρόπο για να εφαρμόσουν την πελατοκεντρική φιλοσοφία του δημοσίου. Παρέχουν απαράδεκτες υπηρεσίες ώστε να πιέσει ο πολίτης και να έρθουν περισσότεροι υπάλληλοι ώστε να εξυπηρετηθεί καλύτερα. Σατανικό;
Λίγο καιρό φαίνεται ότι κράτησε η καλή φήμη των άλλοτε εύτακτων Κέντρων Εξυπηρέτησης Πολιτών. Πλέον, προϊόντος του χρόνου, κατρακυλούν και αυτά στη μαύρη τρύπα που χαρακτηρίζει την κατάσταση στις δημόσιες υπηρεσίες.

Το πρωί της Πέμπτης, φίλη της στήλης ειδοποίησε τον Ιοβόλο έξαλλη. Ειχε μόλις βγει από το ΚΕΠ της Κυψέλης στην οδό Αγίας Λαύρας 24, όπου βέβαια (;) δεν είχε καταφέρει να ολοκληρώσει τη δουλειά της.

Το πλήθος του κόσμου που συνωστίζονταν εξυπηρετούσαν μόλις δύο υπάλληλοι από τους συνολικά έξι που παρεπιδημούσαν την Ιερουσαλήμ. Ως συνήθως ο «αρμόδιος» υπάλληλος, ο οποίος εφέρετο έχων ρόλο προϊσταμένου, δε μπορούσε να ασχοληθεί γιατί ήταν απασχολημένος. Αυτή η εμπλοκή κράτησε μέχρι τις 11, ώρα κατά την οποία ο εν λόγω εργαζόμενος κήρυξε τη λήξη του ωραρίου του και έφυγε χωρίς να ενοχλήσει κανέναν.

Προτού αποχωρήσει, απάντησε κυνικά στις διαμαρτυρίες της φίλης: «Εξαγριωμένους πολίτες! Αυτό ακριβώς θέλουμε! Πάρτε να κάνετε παράπονα μήπως μας στείλουν κανέναν άνθρωπο γιατί το προσωπικό δεν επαρκεί».

Μάλιστα, σε σχετική ερώτηση των παρισταμένων, ο ίδιος υπερασπίστηκε το αξιοκρατικό σύστημα που τον οδήγησε στη θέση ευθύνης του: «Κάτι θα έχω σπουδάσει και εγώ για να είμαι εδώ που είμαι…», υπαινίχθηκε.

Ο Ιοβόλος αναρωτιέται πού μαθαίνουν οι σύγχρονοι δημόσιοι υπάλληλοι αυτές τις καταπληκτικές πελατοκεντρικές λογικές. Στις σχολές δημόσιας διοίκησης ή αλλού;
Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v