Θα ήταν εύκολο βλέποντας αυτό το στιγμιότυπο από τις υπηρεσίες που παρέχει η Turkish Airlines να μιλήσει κανείς ειρωνικά για «Ευρώπη» και «ευρωπαϊκές προοπτικές». Δεν θα υποπέσω σε αυτή την ευκολία.
Θα ήταν εύκολο βλέποντας αυτό το στιγμιότυπο από τις υπηρεσίες που παρέχει η Turkish Airlines να μιλήσει κανείς ειρωνικά για «Ευρώπη» και «ευρωπαϊκές προοπτικές».
Εγώ δεν θα μείνω σε αυτό. Θα υπογραμμίσω το μερακλίδικο των γειτόνων μας που τους καθιέρωσε- μαζί με τους δικούς μας «μικρασιάτες»- στη συνείδηση των “connaisseurs”.
Δεν θα επεκταθώ επίσης στις δυσμενείς συνέπειες που ενδεχομένως θα έχει για τους επιβαίνοντες στο αεροσκάφος η έκδοση «κομπλέ» του εδέσματος που στα νοτιο-ελλαδικά είναι γνωστό ως «σουβλάκι».
Προτείνω παρ’ όλα αυτά την διαφημιστική καταχώρηση εκ μέρους της Turkish Airlines, μια που η συγκεκριμένη ιδέα συνιστά αυτό που το μάρκετινγκ αποκαλεί “unique sale proposition”.
Προτείνω ακόμη ως motto της καμπάνιας το κομψό και κοσμο-πολίτικο «ένα δίπιττο σε ταξιδεύει...» ή το «το τζατζίκι πάει... σύννεφο».