Βρέχει (ο Θεός!) εισιτήρια

Σαν το μαγικό καπέλο της φωτογραφίας, από κάπου "τρέχουν" εισιτήρια για τη συναυλία της Madonna στην Αθήνα. Ξέρετε, από αυτά που όλο "εξαντλούνται" και όλο βρίσκονται νέα. Α, ρε αθάνατο marketing!    
Πάντα πίστευα ότι οι μαγικές λεξούλες “sold out” αποτελούν το απόλυτο marketing trick (με την έμφαση στο trick) για οποιοδήποτε event/ συναυλία/ θεατρική παράσταση κλπ., άσχετα αν από μόνο του έχει τις προϋποθέσεις να πάει καλά ή όχι– λίγο «σπρωξιματάκι», ή λίγη υπερβολή αν προτιμάτε, δεν έβλαψε ποτέ κανένα marketing department από καταβολής κόσμου.

Και να που ήρθε η ώρα να επιβεβαιωθώ, να αρχίσω να τυπώνω τα δελτία τύπου με τα «καλύτερα νέα της εβδομάδας» και να τα κολλάω πάνω από τα γραφεία των συναδέλφων που τόσον καιρό με έλεγαν καχύποπτο.

Η αρχή έγινε λίγες μόλις εβδομάδες μετά την «εξαφάνιση» και του τελευταίου εισιτηρίου για τη συναυλία της Madonna, όταν ο αθηναϊκός πληθυσμός είχε ήδη χωριστεί από τα media στους «τυχερούς» που βρήκαν «μαγικό χαρτάκι» και στους «άτυχους» που δεν προνόησαν και «καταδικάστηκαν» να μείνουν απέξω.

Το ημερολόγιο έδειχνε 4 Αυγούστου όταν η διοργανώτρια εταιρεία «έμαθε» ότι τελικά υπάρχουν άδειες θέσεις στο ΟΑΚΑ.

«Η δυνατότητα αυτή προέκυψε μετά από μια ενδελεχή μελέτη της παραγωγής, ο σχεδιασμός και ο όγκος της οποίας είναι τελικά τέτοιος, ώστε να απελευθερώνονται επιπλέον ωφέλιμες θέσεις προς πώληση, με περιορισμένη όμως ορατότητα προς τη σκηνή. Ως εκ τούτου και η τιμή τους θα είναι χαμηλότερη», ανέφερε συγκεκριμένα το δελτίο τύπου.

Προφανώς ο «σχεδιασμός της παραγωγής», το μέγεθος, ας πούμε της σκηνής, παρέμενε μέχρι εκείνη τη στιγμή άγνωστο –κάπως σαν τις βουλές του Κυρίου. Αλλά είπα να μη μιλήσω. Εντάξει, πάνε να βγάλουν από τη μύγα ξύγκι, πουλώντας θέσεις χωρίς οπτική αλλά με… ηχητική επαφή με τη συναυλία φθηνότερα –κάτι είναι κι αυτό.

Το δεύτερο δελτίο που κατέφτασε χαρωπό- χαρωπό σήμερα, δε μού άφηνε περιθώριο. Το περιεχόμενό του, μάλλον το μαντέψατε: ναι, τελικά έχουμε κι άλλες θέσεις για τη συναυλία της Madonna! Μόνο που αυτήν τη φορά είναι ακριβότερες.

Γιατί; Γιατί πρόκειται για "επιστροφές εισιτηρίων από το εξωτερικό", οι οποίες όμως έχουν έξοδα διαχείρισης. Σα να λέμε, ένας φαν της Madonna στην Αυστραλία πήρε ένα εισιτήριο για τη συναυλία της στην Αθήνα, αποφάσισε ότι δεν μπορεί τελικά να έρθει, επέστρεψε το εισιτήριο και του επιστρέψαμε τα λεφτά του. Όλα καλά μέχρι εδώ; Όλα καλά.

Τι φαντάζεστε εσείς ότι θα μπορούσε να σημαίνει ο όρος «έξοδα διαχείρισης»; Έξοδα αποστολής, ας πούμε; Το πιο λογικό. Πόσα είναι maximum τα έξοδα αποστολής που μπορείτε να φανταστείτε για ένα χαρτάκι –άρα, μηδέν βάρος– που κάνει το γύρο του κόσμου;

Ό,τι κι αν σκεφτήκατε πέσατε έξω. Τα έξοδα διαχείρισης των εισιτηρίων που καλούνται να πληρώσουν όσοι ευχαριστούν την τύχη τους που εισακούστηκαν οι προσευχές τους να «προκύψουν» κι άλλα εισιτήρια για τη Madonna είναι 28 ευρώ. Το ένα.

Για να μην (ξανα)θεωρηθώ καχύποπτος, τα συμπεράσματα δικά σας.
Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v