Αμα θέλει η νύφη και ο γαμπρός...

Το νέο τέχνασμα του οικονομικού επιτελείου για τον έλεγχο των τιμών είναι (ασφαλώς) επικοινωνιακό. Ανακατεύει επιχειρηματίες και κανάλια. Divide et impera που έλεγαν και οι Ρωμαίοι. Οι Ρωμαίοι λέγω και όχι οι βλάχοι, όπως ο κύριος της φωτογραφίας και συνονόματος του υφυπουργού Ανάπτυξης.   
Σοφές ιδέες φαίνεται ότι έχει το κυβερνητικό επιτελείο για την αντιμετώπιση του πληθωρισμού της εποχής. Αντί άλλης πολιτικής, ο υφυπουργός Ανάπτυξης κ. Γ. Βλάχος προτίμησε την επικοινωνιακή και μάλιστα σε ελαφρώς... στρεβλή βέρσιον.

Είναι γνωστό πως και η παρούσα- όπως και κάθε επιτυχημένη- κυβέρνηση δίνει μεγάλη σημασία στην επικοινωνία.

Ετσι, κατά έγκυρες πηγές, ο υφυπουργός απευθυνόμενος προχθές στους επιχειρηματίες σχολικών ειδών τους προέτρεψε- όχι όπως θα περίμενε κανείς να κατεβάσουν τις τιμές των ειδών τους, αλλά κάτι... παρεμφερές: Να πιέσουν τα μέσα ενημέρωσης στα οποία διαφημίζονται να μην «παίζουν» δυνατά τα θέματα που αφορούν τις ανατιμήσεις στα σχολικά είδη!

Ετσι ώστε να μην ενημερώνονται τα βόδια οι πολίτες και μετά διαμαρτύρονται. Αυτό εξυπηρετεί και εσάς σαν εικόνα που βγάζετε κλαδικά προς τα έξω, μοιάζει να λέει το κυβερνητικό στέλεχος μιλώντας τη γλώσσα του κυνισμού και της επιχειρηματικότητας.

Σωστά υπουργέ μου. Αυτό είναι το θέμα. Στην εποχή που «το μήνυμα είναι το μέσον» είναι πιο λογικό να ελέγξεις το μήνυμα.

Και όχι βέβαια τις τιμές.
Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v