Όχι μόνο γκρίνια...

Σύμφωνα με έρευνα που είχε προ ετών πέσει στα χέρια του Ιοβόλου, κάθε δυσαρεστημένος από ένα προϊόν ή από μια υπηρεσία καταναλωτής αναφέρει τη δυσαρέσκειά του σε έντεκα άτομα, ενώ όταν είναι ευχαριστημένος, σε μόλις τέσσερα.
Σήμερα ο Ιοβόλος δεν θα γκρινιάξει. Αντίθετα, θα επαινέσει.

Σύμφωνα με έρευνα που είχε προ ετών πέσει στα χέρια μου, κάθε δυσαρεστημένος από ένα προϊόν ή από μια υπηρεσία καταναλωτής αναφέρει τη δυσαρέσκειά του σε έντεκα άτομα, ενώ όταν είναι ευχαριστημένος, σε μόλις τέσσερα.

Πιθανότατα αυτό συμβαίνει γιατί το να πηγαίνουν όλα «ρολόι» είναι αυτό που περιμένει κανείς και όταν επιβεβαιώνεται, δεν το θεωρεί άξιο λόγου. Παρά την έμφυτη αισιοδοξία μας όμως ως καταναλωτών, δεν είναι αυτός ο κανόνας και - τουλάχιστον εγώ- τις συντριπτικά περισσότερες φορές ψάχνω τους άλλους έντεκα...

Δεν είναι αυτή η περίπτωση της τηλεφωνικής εξυπηρέτησης του www.e-shop.gr , της αλυσίδας καταστημάτων ηλεκτρονικών ειδών. Εξηγούμαι: Πήρα χθες να παραγγείλω δύο- τρία προϊόντα. Λίγη ώρα μετά την ενημέρωση που είχα ότι όλα βαίνουν καλώς, είδα κλήσεις στο κινητό μου τηλέφωνο από τον τηλεφωνικό αριθμό της εταιρίας. Βαρέθηκα να τους καλέσω «πίσω» (που λένε και οι νεοέλληνες) και έτσι σήμερα το πρωί με ξανακάλεσαν εκείνοι.

Ενας ευγενέστατος υπάλληλος μού επεσήμανε πως δύο από τα τρία προϊόντα που είχα παραγγείλει, επιτελούν παρεμφερή λειτουργία ή για να είμαστε ακριβείς, στις προδιαγραφές του ενός περιελαμβάνετο ως βοηθητική και η κύρια λειτουργία του άλλου. «Μήπως λοιπόν θα ήθελα να ακυρώσουμε την παραγγελία του δεύτερου μηχανήματος και να μειωθεί το κόστος της παραγγελίας κατά 30%;».

Δεν σας κρύβω ότι έμεινα κάγκελο. Αφού τραύλισα κάτι του στυλ «ναι... βέβαια... δεν το είχα σκεφτεί...» κλπ κλπ, συμφώνησα αμέσως.

Δεν είναι η πρώτη φορά που η τηλεφωνική εξυπηρέτηση και γενικά ο τρόπος που λειτουργεί η εταιρία μου κάνει καλή εντύπωση. Το παραπάνω περιστατικό όμως είναι μια από τις λίγες αποδείξεις ότι το «customer friendly μάρκετινγκ» δεν είναι μόνο θεωρία σε σπουδές με δύσκολους τίτλους.


Υ.Γ. Να ζητήσω συγγνώμη από όσους έβαλα σε πονηρές σκέψεις περί οικονομικής μου σχέσης με τη συγκεκριμένη εταιρία. Δεν συμβαίνει κάτι τέτοιο.
Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v