Στου κουφού την πόρτα (Νο2: Η επιστροφή)

Ρίχνοντας μια ματιά στα μέτρα ασφαλείας που λήφθηκαν στο Παρίσι για την προστασία της Ολυμπιακής φλόγας από τους διαδηλωτές, αναρρωτήθηκα για το μέλλον του ολυμπισμού. Όχι αυτού του made in china. Του άλλου. Του κανονικού.  (Δίπλα, μια ευφάνταστη ιδέα για το πως προέκυψε το γνωστό σηματάκι του Πεκίνο 2008) 
Χθες, με εντύπωση άκουγα τα όσα διαδραματίστηκαν στο Λονδίνο κατά την άφιξη της Ολυμπιακής Φλόγας. Δεν σας κρύβω ότι ενδόμυχα έψεξα τις αγγλικές αρχές που δεν κατόρθωσαν όπως sto Ellada, να καταπνίξουν τις φωνές που διαμαρτύρονταν κατά των πρακτικών της δημοκρατικότατης διοργανώτριας χώρας.

Κοιτώντας σήμερα την ροή των ειδήσεων, το μάτι του Ιοβόλου έπεσε στο ρεπορτάζ που αφορούσε την λαμπαδηδρομία της Ολυμπιακής Φλόγας σε μια άλλη ευρωπαϊκή πόλη, το Παρίσι.

Σύμφωνα λοιπόν με τα δημοσιεύματα, για την ασφαλή διεξαγωγή του τελετουργικού σχεδιάστηκαν τα ακόλουθα:
* Ενεργοποιήθηκε δύναμη πέριξ των 3.500 ανδρών από όλα τα σώματα
* Γύρω από τον κάθε λαμπαδηδρόμο δημιουργήθηκε κλοιός διαμέτρου 200 μέτρων με 65 μοτοσυκλετιστές, 100 αστυνομικούς και 100 πυροσβέστες.
* 15 μοτοσυκλέτες της αστυνομίας επικεφαλής της πομπής και ακολουθούν 8 αστυνομικά οχήματα.
* Παρακολούθηση μέσω του ποταμιού της λαμπαδηδρομίας από τρία ταχύπλοα, και στον αέρα ελικόπτερα.
* 1.600 έφιπποι της Προεδρικής Φρουράς διασκορπισμένοι κατά μήκος της πορείας.
* Συνοδεία κάθε λαμπαδηδρόμου από 32 αυτοκίνητα της Αστυνομίας επανδρωμένα με 160 άνδρες.

Ή κάτι δεν πάει καλά σε αυτούς του Ολυμπιακούς Αγώνες ή η ιδέα του ολυμπισμού έχει αλλάξει πολύ από τότε που πήγαινα εγώ σχολείο...

Για την ιστορία να αναφέρω ότι τελικά η λαμπαδηδρομία δεν ολοκληρώθηκε, καθώς ξέσπασαν έντονες ταραχές που οδήγησαν στο σβήσιμο της φλόγας και στη φυγάδευσή της μέσω λεωφορείου.
Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v