Τεχνολογία έχετε, κάντε και κανά… ευχέλαιο

Και επειδή σας "συνέδεσαν" τελικά το internet; Τι νομίζατε; Ότι όλα θα δούλευαν κανονικά; Ότι θα καταφέρνατε να μιλήσετε με την τηλεφωνική υποστήριξη προβλημάτων; Μπα; Γιατί έτσι; Ποιοι νομίζετε πως είστε,ρε;     
Τελικά, τίποτα δεν είναι σαν τους παλιούς δαίμονες! Έχουν αντέξει τα πάντα και παιδεύουν ακόμα τους πάντες. Όπως τις εταιρείες τηλεπικοινωνιών και αυτούς που θέλουν να αποκτήσουν γρήγορη σύνδεση στο Internet…

Όψιμος fan των γρήγορων ταχυτήτων του Internet αποφάσισε (μετά φόβου -εναλλακτικών παρόχων, διότι τόσα ακούγονται- και πίστεως –ότι δεν θα του τύχουν τα διάφορα τραγελαφικά που διαβάζει) να αιτηθεί σε εναλλακτικό πάροχο «γρήγορη» διασύνδεση.

«Σε πέντε εργάσιμες» του είπαν. Θαύμα πρώτο: έγινε. Θαύμα δεύτερο: δεν… έχει. Διότι πήρε το μόντεμ, τα συνέδεσε όλα και καλά, όλα έγιναν όπως περιέγραφε το βιβλιαράκι με τις οδηγίες, αλλά… σύνδεση στο Internet, γιοκ.

Πήρε το τηλεφωνάκι της τεχνικής υποστήριξης, αισιόδοξος ότι Παρασκευή απόγευμα θα βρει κάποιον. Αμ δε. Προσπάθησε και το Σάββατο. Αμ δε Νο2, η επιστροφή. Αθεράπευτα αισιόδοξος, προσπάθησε και την Κυριακή. Πέτυχε να καταγράψει ρεκόρ αναμονής: 45’ στο πρώτο τηλεφώνημα (το έκλεισε διότι ήθελε… τουαλέτα, ειδάλλως θα περίμενε παραπάνω, ήταν αποφασισμένος, σας λέμε!) και 40’ στο δεύτερο (απλώς βαρέθηκε…)

Πάμε στη Δευτέρα. Αμ δε, again. Δυο τρεις φορές πήρε μόνο, ελπίζοντας, αλλά μετά έπρεπε να πάει και στη δουλειά του. Την Τρίτη είχαμε εξελίξεις! Το μήνυμα στον τηλεφωνητή έλεγε ότι το τηλέφωνο της τεχνικής υποστήριξης είχε… τεχνικό πρόβλημα (και προφανώς οι τεχνικοί έλεγχαν αυτό).

Η λύση του δράματος ήρθε την Τετάρτη. Το τηλεφώνημα απαντήθηκε πάραυτα και, αφότου παρουσιάστηκε το πρόβλημα, δόθηκε (πάραυτα επίσης) και η απάντηση: στις ρυθμίσεις ένα «0» έπρεπε να ήταν «8»… «Τυπογραφικό λάθος στις οδηγίες», του είπε ο τεχνικός, «αλλά τα επόμενα φυλλάδια θα είναι διορθωμένα». Και αυτός χάρηκε για τους συνανθρώπους μας στο μέλλον!

Οπότε, καλοί άνθρωποι της Tellas και των λοιπών εταιρειών τηλεπικοινωνιών, επειδή καλά τα modems και τα routers και όλα τα hitech καλούδια, αλλά σας υποσκάπτει το κύρος ο… δαίμων του τυπογραφείου, και επειδή είμαστε καλοί άνθρωποι και δεν πιστεύουμε ότι δεν προσέχετε τι οδηγίες στέλνετε στους πελάτες σας, μήπως να δοκιμάζατε και κανά ευχελαιάκι;…
Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v