Ο μόχθος για το μύθο και η "δυστυχία" της πραγματικότητας

Δύο φωτογραφίες της αοιδού Δέσποινας Βανδή, η μία υποτίθεται επεξεργασμένη και η άλλη όχι- βάζουν τον Ιοβόλο σε σκέψεις για τις ανάγκες των sex symbols και τη "δυστυχία" της πραγματικότητας.     
Ο Ιοβόλος δεν συνηθίζει να καταπιάνεται με τους μουσικούς σταρ της τελευταίας 10ετίας- αυτούς που σήκωσαν το λάβαρο του νέο-λαϊκού τραγουδιού και αποθεώθηκαν όχι πάντα και μόνο για τις φωνητικές τους ικανότητες, αλλά και συλλήβδην για την παρουσία και την αισθητική τους πρόταση.

Προ ημερών έλαβα μέσω του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, σκαναρισμένο υποτίθεται, αυτό το εξώφυλλο του δημοφιλούς περιοδικού, στις δύο του version: μία με την συμπαθή αοιδό Δέσποινα Βανδή απλώς φωτογραφημένη, και μία με την φωτογραφία επεξεργασμένη, ώστε να συντηρηθεί ακμαίος ο μύθος της του sex symbol. 

Η φωτογραφία που εικονίζει την κ. Βανδή πιο ανθρώπινη είχε τη λεζάντα «πριν», ενώ η άλλη υποτιτλίστηκε «μετά».

Αν και δεν μπορώ παρά να εκφράσω αμφιβολίες για την αυθεντικότητα των φωτογραφιών και άρα της διαφοράς ανάμεσά τους, ήθελα να μοιραστώ μαζί σας την θλίψη που μου προκάλεσε το συγκεκριμένο email.

Πόσο αναξιοπρεπής είναι ανάγκη που «κυνηγά», όσους κάποτε- έστω για λόγους marketing- πόνταραν λίγο περισσότερο από όσο έπρεπε στην εξωτερική τους εμφάνιση, να μην εμφανίζονται όπως είναι, αλλά όπως περιμένει το κοινό ότι είναι;

Σκέφτηκα ότι αν ήμουν εγώ στη θέση της (λέμε τώρα…) θα μού ήταν πολύ στενάχωρο όταν φύγει το τεύχος από τα περίπτερα να μείνω μόνος με τον εαυτό μου, όπως είναι πραγματικά. Γιατί θα ένιωθα ότι είναι πράγμα που θα ήθελα να το πουλήσω, αλλά δεν «τραβιέται».

Ελπίζω αν κανείς είναι μέσα στη show biz να τα έχει λυμένα αυτά ή να του φαίνονται πολύ κουλτουριάρικα, γιατί αλλιώς, την έχει άσχημα.  
Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v