Φαρμακείον, η… Ρεμές

Πας το αυτοκίνητό σου σε μια επίσημη αντιπροσωπεία για να "είσαι σίγουρος". Σίγουρος για ποιο πράγμα όμως; Για την ποιότητα των εργασιών ή για τη ρημαγμένη σου τσέπη; Οι ασυδοσίες των εξουσιοδοτημένων αντιπροσώπων πληθαίνουν και... ο Ιοβόλος παίρνει το μέρος του αδυνάτου.
Ανυποψίαστη γνωστή του Ιοβόλου επέλεξε την αντιπροσωπεία Ρεμές για να κάνει το σέρβις των 60.000 χιλιομέτρων του Renault Clio της, επιλέγοντας να πάει «στο καλύτερο για να έχει το κεφάλι της ήσυχο» παρά τις παραινέσεις φίλων να επιλέξει κάποιο κοντινό της συνεργείο…

Ούσα άσχετη με τη «μηχανική επιστήμη», άφησε λοιπόν το ωραίο της ΙΧ στο Σταυρό για ένα απλό σέρβις. Έτσι νόμιζε! Όταν πήγε να το πάρει, της ήλθε κυριολεκτικά ταμπλάς!

Οι κύριοι εξέλαβαν την έννοια σέρβις ως μοναδική ευκαιρία να εξαντλήσουν όλο το στοκ ανταλλακτικών που είχαν, με αποτέλεσμα να της ράψουν ένα «κουστουμάκι» ούτε λίγο ούτε πολύ των 1.225 ευρώ..!

Μια ματιά στο τιμολόγιο (αντίγραφο του οποίου έχει ο ιοβόλος) δείχνει ότι εκτός των πάμπολλων ανταλλακτικών, η καλή αντιπροσωπεία χρεώνει εργατικά για κάθε κίνηση των πολλών εργαζομένων της, με το συνολικό ποσόν της εργασίας και μόνο να αγγίζει τα 485 ευρώ. Εκεί εμφανίζονται και διάφορα γραφικά του στιλ: «Σου άλλαξα το ρουλεμάν, 48 ευρώ εργασία», κορυφαίο εκ των οποίων είναι ότι οι φίλτατοι χρεώνουν 24 ευρώ για μια «Απλή δοκιμή στο δρόμο»..!

Δηλώνοντας άγνοια για τις τιμές των ανταλλακτικών στην πιάτσα, δεν συνεχίζουμε στην ατελείωτη λίστα των όσων η αλλαγή κρίθηκε «επιβεβλημένη» από τη Ρεμές- φυσικά χωρίς να ερωτηθεί ο ιδιοκτήτης.

Ωστόσο, η απορία είναι εύλογη. Μήπως το έχουν παρατραβήξει ολίγον τι οι αντιπροσωπείες αυτοκινήτων, εκμεταλλευόμενες στο έπακρον την μονοπωλιακή τους σχέση με τους κατασκευαστές, αλλά και την θέληση των αυτοκινητιστών να έχουν «το κεφάλι τους ήσυχο»;
Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v