Του... Zisto τα εννιάμερα

Τι πρέπει τελος πάντων να κάνει κανείς για να καταφέρει, έστω μετά από μήνες, να εξυπηρετείται απο μια σύνδεση internet και σταθερής τηλεφωνίας που του έχουν υποσχεθεί ότι θα έχει σε 15 ημέρες; Όποιος ξέρει την απάντηση είναι τουλάχιστον ύποπτος...   
Νομίζω πως αυτοί που δεν έχουν παράπονα από τους λεγόμενους "εναλλακτικούς παρόχους" τηλεφωνίας και internet λιγοστεύουν με δραματικό ρυθμό. Είναι τώρα αρκετοί μήνες που το πράγμα έχει παραγίνει.

Από την άποψη αυτή η σημερινή γκρίνια δεν έχει τίποτε πρωτότυπο να καταθέσει στα προβλήματα των τόσων χιλιάδων (υποψήφιων) συνδρομητών, ούτε βεβαίως και στην αγανάκτησή τους.

Αυτό που με τρελαίνει όμως σε όλες αυτές τις ιστορίες, είναι οι αρμόδιοι των εταιριών: Μετά από τόσο βρισίδι που έχουν φάει μπορούν να χειριστούν κάθε σου παράπονο με τον μέγιστο κυνισμό και ταυτόχρονα με την απωθητική ευγένεια του μανδαρίνου : "Και τι θα μπορούσα να κάνω εγώ, κύριε;"

Ο διαμαρτυρόμενος θέλει πρωταρχικά να γίνει η δουλειά του, δηλαδή να περικοπεί ο χρόνος που "απαιτείται" ώστε να αποκτήσει σύνδεση. Εάν αυτό δεν μπορεί να συμβεί, τα νεύρα του θα επιθυμούσαν τουλάχιστον να τσαλακώσουν αυτό που φαίνεται να αποτελεί  εύρυθμη (;) λειτουργία της εταιρίας που τον ταλαιπωρεί. Ες μάτην όμως! 

Την προηγούμενη εβδομάδα, φίλος του blog βρέθηκε ξαφνικά χωρίς τηλέφωνο και Internet. Ψάχνοντας να βρει τι είχε συμβεί, τηλεφώνησε και στην Tellas όπου προ καιρού είχε υποβάλει το αίτημά του για εξυπηρέτηση μέσω του προγράμματος "Zisto".

"Μάλιστα, κύριε" συμφώνησε ο υπάλληλος. "όντως, για λίγες μόνο ώρες δεν θα έχετε τηλέφωνο και σύνδεση, καθώς γίνεται η αλλαγή του βρόγχου από τον ΟΤΕ και μέχρι να περιέλθετε στο δικό μας δίκτυο, υπάρχει αυτό το μικρό χρονικό κενό".

Ο φίλος επέμεινε: "Αν είναι για λίγες ώρες δεν υπάρχει πρόβλημα, αλλά επειδή δουλεύω από το σπίτι και έχω και ένα νεογέννητο μωράκι, θα έχω πραγματικά πρόβλημα αν αυτό δεν επιλυθεί το συντομότερο. Πείτε μου τι πρέπει να κάνω για να διασφαλίσω ότι δεν θα βρεθώ σε αυτή τη θέση".      

Ο υπάλληλος με τα ατσάλινα νεύρα διαβεβαίωσε τον υπερβολικό και ανήσυχο νέο συνδρομητή πως "όλα θα πάνε καλά". Όταν την επόμενη ημέρα και μη έχοντας δει προκοπή, τηλεφώνησε εκ νέου (από το κινητό του τηλέφωνο) στην Tellas τα πράγματα ακούστηκαν πιο περίπλοκα. "Μισό λεπτό να δω τι έχει συμβεί", του είπε ένα άλλος υπάλληλος. Η απάντηση ήρθε λίγα λεπτά αργότερα: 

-"Αν και ο ΟΤΕ έχει εγκρίνει την μεταφορά της γραμμής σας στην Tellas, εμείς δεν του έχουμε ακόμη απαντήσει θετικά, ώστε να ξεκινήσει η διαδικασία".

-"Και γιατί δεν απαντάτε ρε παιδιά;" 


- "Δεν γίνονται έτσι αυτά τα πράγματα, κύριε. Υπάρχει μια διαδικασία".

-"Και πόσο χρόνο κρατά αυτή η διαδικασία;"

-"9 ημέρες, κύριε". 


Άκρη με τον υπάλληλο δεν έβγαινε, οπότε ο φίλος ζήτησε να μιλήσει με τον προϊστάμενό του. Αναγκάστηκε όμως να σταματήσει να περιμένει, όταν μετά από 15 λεπτά αναμονής μετά μουσικής δεν είχε ακουστεί το παραμικρό από την άλλη άκρη της γραμμής. 

Το (απελπισμένο) μάτι του έπεσε σε μία σελίδα εφημερίδας όπου φιγούραρε η καταχώρηση της εταιρίας: Zisto! Τότε κατάλαβε το κρυμμένο σατανιστικό μήνυμα: Δεν ήταν προτροπή, ήταν κατάρα!                       


Υ.Γ. Για όσους φίλους επίμονα ζητούν το Videάκι της κας Πάνια. Εξ όσων γνωρίζω, δεν υπάρχει link, αφού το αρχείο δεν βρίσκεται στο διαδίκτυο. Λίγη υπομονή σύντροφοι έως ότου το video "ανέβει" στο You Tube, για να μην έχω τις τύψεις της διαπόμπευσης...    
Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v