Οι καλοί παντού χωράνε;

Οι καλοί παντού χωράνε;
Η επικοινωνιακή πολιτική κάθε φορέα είναι δική του υπόθεση και τη διεκπεραιώνει με τον τρόπο που αυτός κρίνει ορθότερο. Δεν μπορούμε να σας κρύψουμε ότι η στάση του Φεστιβάλ Αθηνών σε ό,τι αφορά τις παραστάσεις της Pina Baus, μας ξένισε. Οι αρμόδιοι διεμήνυσαν ότι ”δεν θα δοθούν προσκλήσεις σε δημοσιογράφους και μάλιστα όσες έχουν ήδη δοθεί θα επανεξεταστούν”. Αρκετοί συνάδελφοι ζήτησαν να πληρώσουν από την τσέπη τους εισιτήριο, προκειμένου να κάνουν τη δουλειά τους σωστά. Ούτε όμως αυτό στάθηκε δυνατόν, αφού ”έπρεπε να είχαν φροντίσει προ εβδομάδων”. Τι λέτε;! Πέρα από την αγαθή πρόθεση των ιθυνόντων του φεστιβάλ να εξυπηρετήσουν όσο το δυνατόν περισσότερους ”μη επαγγελματίες” θεατές, αδυνατούμε να καταλάβουμε τους λόγους του συγκεκριμένου ύφους, αλλά και την έλλειψη πρόβλεψης για την ενημερωτική κάλυψη του γεγονότος. Κατά την ταπεινή γνώμη του Ιοβόλου, σκοπός μιας ορθής επικοινωνιακής πολιτικής, είναι να μην επιστρατεύουμε τον τύπο μόνο όταν οι παραστάσεις μας δεν είναι sold out, όπως αυτές της αξιόλογης χορεύτριας. Αλλωστε, αν το κοινό έσπευσε να εξαντλήσει τα διαθέσιμα εισιτήρια, αυτό δεν οφείλεται εν πολλοίς σε προηγούμενες δημοσιογραφικές παρουσιάσεις του έργου της καλλιτέχνιδος; Είπαμε: Καλές οι φετινές αλλαγές στο Φεστιβάλ, αλλά πρέπει να συνοδεύονται από σύνεση...
Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v