Η κόντρα B.A- Easy Jet και το όφελος του ταξιδιώτη

Η κόντρα B.A- Easy Jet και το όφελος του ταξιδιώτη
Η μάχη της Αγγλίας μαίνεται! Υπεράνω των βρετανικών ουρανών, δυο φαινομενικά μη ανταγωνιστικές εταιρίες, η British Airways και η Easy Jet διασταυρώνουν τα ξίφη τους για το φιλέτο των ταξιδιωτών με προορισμό τη Μεγάλη Βρετανία. Το εντυπωσιακό είναι πως ενώ πριν από λίγο καιρό οι δύο εταιρίες απευθύνονταν σε εντελώς διαφορετικό κοινό- προβάλλοντας μάλιστα η κάθε μία τη διαφορετικότητα ως δικό της πλεονέκτημα, μια σειρά επιθετικών κινήσεων ανεβάζει κατακόρυφα το θερμόμετρο του ανταγωνισμού. Σε μια επίδειξη ”επιθετικού marketing” η Εasy Jet εξέδωσε προ ημερών ανακοίνωση με την οποία γνωστοποιούσε την πρόθεσή της ”να κερδίσει τους επιβάτες ”business class” από την ΒΑ”! Πως σκοπεύει να το πετύχει αυτό; Όπως λέει, με μια μεγάλη προσθήκη προορισμών αλλά και δρομολόγιών από το αεροδρόμιο του Γκάτγουικ και με αύξηση της συχνότητας των πτήσεών της σε έξι ευρωπαϊκές πόλεις (Αθήνα, Μαδρίτη, Μιλάνο, Κολωνία, Βερολίνο και Άμστερνταμ). ”Η easyJet πέτυχε, με το να συνδυάζει τους προορισμούς της ΒΑ και να παρέχει υπηρεσίες που είναι σχεδιασμένες για τους επιβάτες της ”business class” σε πολύ καλύτερες τιμές από την ΒΑ”, ανέφερε ακόμη η ανακοίνωση. Εμείς θέση δεν θέλουμε να πάρουμε. Με χαρά παρακολουθούμε όμως τον ανταγωνισμό να οδηγεί σε όφελος του καταναλωτή, που όπως πάνε τα πράγματα θα μπορεί- εκμεταλλευόμενος τις προσφορές και των δύο πλευρών- να εξασφαλίζει καλύτερο λόγo αξίας- χρήματος ή όπως λένε και οι περί ου ο λόγος αγγλοσάξωνες, ”value for money”.
Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v