Ανοδική πορεία σημείωσαν οι πωλήσεις της γαλλικής φίρμας για το 2014, σημειώνοντας αύξηση 7,2% στην Ευρώπη.
Παλαιότερο των 360 ημερών
του Σπύρου Ρέκκα
Ανοδικά κινήθηκαν οι πωλήσεις των γαλλικών αυτοκινήτων Citroen κατά τη διάρκεια του 2014. Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία, η παρουσίαση των νέων C1 και C4 Cactus, αλλά και οι συνολικές επιδόσεις της μάρκας σε παγκόσμιο επίπεδο συνέβαλαν καθοριστικά στην επίτευξη αύξηση των πωλήσεων. Στην Ευρώπη η αύξηση ήταν 7,2% και 14,3% στην Ασία.
Το νέο Citroen C4 Picasso είναι ο ηγέτης της κατηγορίας των πολυμορφικών στην Ευρώπη, ενώ οι πωλήσεις του C4 Cactus έχουν ξεπεράσει τις προσδοκίες. Τέλος η κατάκτηση του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Αυτοκινήτων Τουρισμού (WTCC) από την Citroen Racing με το C-Elysee ισχυροποίησαν περαιτέρω την εικόνα της μάρκας σε διεθνές επίπεδο. Συνεχίζοντας της εμπλοκή της ως χορηγός σε μεγάλα ονόματα του αθλητικού χώρου (όπως π.χ. η ποδοσφαιρική ομάδα της Arsenal), η Citroen ανακοίνωσε τη συνεργασία της για δύο χρόνια με τη διεθνούς φήμης ποδηλατική ομάδα Tinkoff-Saxo. Ο επικεφαλής της ομάδας, Stefano Feltrin, δήλωσε με αφορμή τη νέα συνεργασία: ‘’Είμαστε ευτυχείς για τη συμφωνία με τη Citroen. Χρειαζόμασταν αυτοκίνητα που θα ήταν ικανά να ανταπεξέλθουν στις ιδιαίτερες απαιτήσεις της ομάδας. Στον αγώνα τα αυτοκίνητα υποστήριξης αποτελούν το στρατηγείο μας και έτσι θα πρέπει να είναι άνετα, πρακτικά και δυνατά, ώστε να προσφέρουν το τέλειο περιβάλλον για τα μέλη της ομάδας. Τα αυτοκίνητα της Citroen αποτελούν ιδανική λύση και είμαστε ευτυχείς που θα τα έχουμε στη διάθεση μας για τα επόμενα δύο χρόνια.’’