Δοκιμάζουμε την έκδοση 1.4 Multiair2 Turbo του νέου Jeep Renegade και μεταφέρουμε εντυπώσεις από το μικρότερο μέχρι στιγμής μοντέλο της φίρμας.
Παλαιότερο των 360 ημερών
Test Drive του Σπύρου Ρέκκα
Το νέο Jeep Renegade ανοίγει ένα νέο κεφάλαιο στην ένδοξη ιστορία της αμερικάνικης μάρκας που δημιούργησε την κατηγορία των τετρακίνητων αυτοκινήτων ειδικών προδιαγραφών. Το μικρότερο μοντέλο που έχει δημιουργήσει ποτέ η αμερικάνικη φίρμα είναι προσαρμοσμένο στις νέες οικονομικές και περιβαλλοντικές συνθήκες. Για να ικανοποιήσει μεγαλύτερη μερίδα υποψήφιων αγοραστών παράγεται σε δικίνητες και τετρακίνητες εκδόσεις με υψηλό τεχνολογικό υπόβαθρο και πλήθος αξεσουάρ.
Από τη γκάμα των αυτοκινήτων που βρίσκονται στην Ελλάδα, επέλεξα την βενζινοκίνητη έκδοση 1.4 MultiAir2 Turbo 140 ίππων, με κίνηση μόνο στους μπροστινούς τροχούς, γιατί εκτιμώ ότι είναι μια πρόταση που ανταποκρίνεται στις οικονομικές και φορολογικές συνθήκες που υπάρχουν αυτή τη περίοδο στη χώρα μας. Από τα επίσημα στοιχεία προκύπτει ότι εξασφαλίζει χαμηλό κόστος χρήσης και είναι μια καλή επιλογή εφόσον δεν διανύονται περισσότερα από 15.000 χλμ. το χρόνο. Αν αυξηθεί ο αριθμός των χιλιομέτρων και η χρήση είναι κυρίως εκτός του αστικού περιβάλλοντος, τότε είναι μονόδρομος το ντίζελ 1.6 120 ίππων προς 23.470 ευρώ.
Η πρώτη μου παρατήρηση από το test drive έχει να κάνει με την αλματώδη πρόοδο στην οδική συμπεριφορά. Όσοι περιμένουν να οδηγήσουν ένα ‘’σκληροτράχηλο΄΄ αυτοκίνητο με ότι συνεπάγεται αυτή η επιλογή των μηχανικών σε καταπονήσεις των επιβατών, θα απογοητευτούν. Το νέο αυτοκίνητο με τη χαρακτηριστική σχεδίαση έχει ραφιναρισμένη οδική συμπεριφορά, ανάλογη ενός SUV νέας γενιάς. Στην άσφαλτο, όπου και θα περάσει το μεγαλύτερο μέρος της ζωής του, κινείται χωρίς να προβληματίζει οδηγό και επιβάτες. Θυμίζει ακριβότερο μοντέλο, εμφανίζει ελάχιστες τάσεις πλεύσης, μικρές κλίσεις στις στροφές και προσφέρει αρίστη ορατότητα σε όλες τις κατευθύνσεις. Οι μεγάλες ρόδες του πατάνε καλά στο δρόμο, το αμάξωμα είναι καλοζυγισμένο και το τιμόνι προσφέρει άμεση πληροφόρηση στον οδηγό. Δεν ένοιωσα ότι βρίσκομαι σε ένα μεγάλο και δύστροπο στη χρήση του αυτοκίνητο. Είναι ευκολοδήγητο, προσφέρει άνεση και είναι κατάλληλο και για καθημερινή χρήση.