Ανεβαίνει η Volvo

Το 2014 υπήρξε ακόμα μια θετική χρονιά για τη Volvo, η οποία σημείωσε αύξηση των πωλήσεών της.
Ανεβαίνει η Volvo
του Σπύρου Ρέκκα

Η Volvo και το 2014 σημείωσε αύξηση των πωλήσεων και του μεριδίου της στη διεθνή πίτα των πωλήσεων καινούργιων αυτοκινήτων. Θετικά αποτελέσματα είχε και στην ελληνική αγορά αυτοκινήτων. Είχε 1.832 πωλήσεις και απέσπασε το 2,6% της τοπικής αγοράς, το μεγαλύτερο μερίδιο που έχει σημειώσει ποτέ η μάρκα στην Ελλάδα. Ανακοινώθηκε ότι το 2014 ήταν τέταρτη συνεχόμενη χρονιά ανόδου για τη Volvo στην Ελλάδα, τόσο σε μερίδιο αγοράς όσο και σε απόλυτο αριθμό πωλήσεων. Τα μοντελα V40 και V40 Cross Country ήταν πρώτα σε πωλήσεις στη δημοφιλή κατηγορία των premium πεντάθυρων χάτσμπακ. Το XC60 πρώτο για άλλη μια χρονιά σε πωλήσεις στην κατηγορία των premium μεσαίων-μεγάλων SUV.

Ο κ. Γιάννης Πετούλης, διευθύνων σύμβουλος της Volvo Car Hellas δήλωσε: «Σε μία τόσο ανταγωνιστική αγορά που αφ’ ενός παρουσιάζει σημάδια ανάκαμψης και αφ’ ετέρου έχει μετατοπιστεί προς μικρότερα και χαμηλού κυβισμού αυτοκίνητα, το να επιτυγχάνει μία premium μάρκα ρεκόρ μεριδίου αγοράς και μάλιστα για τέταρτο συνεχή χρόνο, σίγουρα αποτελεί μεγάλη επιτυχία. Για μας, ακόμα πιο σημαντικό είναι ότι η μάρκα μας παρουσίασε το 2014 άνοδο που ξεπέρασε την αντίστοιχη που σημείωσε η αγορά στο σύνολό της, κάτι που αποδεικνύει την συνεχώς αυξανόμενη εκτίμηση στη Volvo και τις αξίες που πρεσβεύει, από τους Έλληνες καταναλωτές. Αυτή είναι ίσως η μεγαλύτερη επιτυχία της μάρκας και τους ευχαριστούμε. Το 2015, με την άφιξη αρχικά του νέου XC90 και στη συνέχεια των νέων S60 Cross Country και V60 Cross Country, σε συνδυασμό με τη νέα γενιά κινητήρων και αυτόματων κιβωτίων Drive-E, που χαρακτηρίζονται από εντυπωσιακά νούμερα ισχύος και κατανάλωσης, θεωρούμε ότι θα είναι μία εξίσου επιτυχημένη χρονιά. Η Volvo βρίσκεται σε διαρκή άνοδο και αυτό υπογραμμίζουν και τα πολύ καλά αποτελέσματα που σημείωσε η μάρκα διεθνώς.»

Το 2014 ήταν μία χρονιά επιτυχιών για τη Volvo και σε παγκόσμιο επίπεδο. Η σουηδική μάρκα κατέγραψε συνολικές πωλήσεις 465.866 αυτοκινήτων, που αντιπροσωπεύουν αύξηση 8,9% σε σχέση με το 2013 και αποτελεί την καλύτερη επίδοση που έχει σημειώσει ποτέ. Οι πωλήσεις σε Γερμανία και Ηνωμένο Βασίλειο το 2014 παρουσίασαν αύξηση 25,5 και 18,3% αντίστοιχα ενώ και στη Σουηδία η αύξηση ήταν εντυπωσιακή, της τάξης του 17,4%. Στο σύνολό της, η ευρωπαϊκή αγορά παρουσίασε αύξηση 11,4% για τη Volvo, με πωλήσεις που έφτασαν τις 243.514 αυτοκίνητα. Ανάλογη ήταν η αύξηση και στην αγορά της Κίνας, όπου το ποσοστό ήταν +32,8% και δόθηκαν 81.221 αυτοκίνητα.

Για το 2014, best-seller μοντέλο για τη Volvo παγκοσμίως αναδείχθηκε το XC60, με συνολικές πωλήσεις 136.993 αυτοκινήτων σε όλο τον κόσμο, αυξημένες κατά 20,2% σε σχέση με αυτές του 2013. Ακολούθησαν τα V40 και V40 Cross Country με πωλήσεις 110.528 αυτοκινήτων, σημειώνοντας αύξηση 10,6% σε σχέση με το 2013.
Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v