Η νέα γενιά του Twingo, είναι έτοιμη να κάνει την εμφάνισή της στις ευρωπαϊκές αγορές το φθινόπωρο. Δείτε τα πρώτα στοιχεία για το γαλλικό «μικρό».
Παλαιότερο των 360 ημερών
του Σπύρου Ρέκκα
Παραβρέθηκα στην αποκάλυψη της τρίτης γενιάς του Renault Twingo στην 84η Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης και θέλω να σημειώσω ότι μου αρέσει αυτό το γαλλικό ‘’διαβολάκι’’. Μάλιστα όπως έχω γράψει και στην ενότητα ‘’Το Αυτοκίνητο μου’’ το θεωρώ το πιο σημαντικό μοντέλο της φετινής έκθεσης. Οι Γάλλοι μετά την παρουσίαση του πρώτου πεντάθυρου μοντέλου στην ιστορία του Twingo, έδωσαν στη δημοσιότητα τα πρώτα στοιχεία του αυτοκινήτου, που θα βρίσκεται στους ευρωπαϊκούς δρόμους το φθινόπωρο.
Το μήκος του περιορίστηκε κατά 10 εκατ. σε σχέση με το απερχόμενο μοντέλο και διαμορφώθηκε στα 3,59 μ. Πλάτος 1,64 μ. και ύψος 1,55 μ.Το μεταξόνιο αυξήθηκε κατά 13 εκατ. και έφτασε τα 2,49 μ. Η αύξηση του μεταξονίου και η κατάλληλη διαμόρφωση του εσωτερικού χώρου επιτρέπουν την μεταφορά αντικειμένων μήκους έως 2,2 μ. Έχει τον μικρότερο κύκλο στροφής στην κατηγορία του, μόλις 8,65 μ.(1μ. μικρότερο από τους βασικούς ανταγωνιστές του).
Η τομή όμως που φέρνει το μικρό γαλλικό αυτοκίνητο είναι η τοποθέτηση όλων των μηχανικών τμημάτων στο πίσω μέρος της κατασκευής. Οι μηχανικοί έβαλαν κάτω από τον αποθηκευτικό χώρο, τον κινητήρα, το κιβώτιο και το σύστημα μετάδοσης της κίνησης στους πίσω τροχούς. Εξασφάλισαν όμως και επαρκή αποθηκευτικό χώρο, ο οποίος αγγίζει τα 219 λίτρα. Επιπλέον διαθέτει και επιμέρους αποθηκευτικούς χώρους συνολικής χωρητικότητας 52 λίτρων.
Όπως έμαθα αρχικά θα εφοδιάζεται με δυο τρικύλινδρους βενζινοκινητήρες. Ο βασικός είναι ο SCE 70 χωρητικότητας μόνο 999 κ.εκ. με ισχύ 70 ίππους. Η ροπή του είναι 9,1 χλγμ. και το 80% αποδίδεται στις 1.000 σ.α.λ. Η ισχυρότερη μονάδα TCE 90 προέρχεται από το Clio έχει χωρητικότητα 898 κ.εκ. και επικουρείται από τούρμπο. Η απόδοση του αγγίζει τους 90 ίππους ενώ η ροπή ανέβηκε στα 13,5 χλγμ. Οι πωλήσεις στην Ελλάδα θα ξεκινήσουν τον Οκτώβριο.