Οδηγούμε το ολοκαίνουργιο αμιγώς ηλεκτρικό Hyundai Inster στην Αττική
Το νέο ηλεκτρικό αυτοκίνητο πόλης έφτασε στα χέρια μας κι εμείς το δοκιμάσαμε στις ανηφόρες και στους στενούς δρόμους της πόλης.

Το νέο ηλεκτρικό αυτοκίνητο πόλης έφτασε στα χέρια μας κι εμείς το δοκιμάσαμε στις ανηφόρες και στους στενούς δρόμους της πόλης.
Το πρωινό της Πέμπτης 21 Φεβρουαρίου, το σκηνικό ήταν πολύ όμορφο. Η εξωτερική θερμοκρασία στους 8 βαθμούς, ο άνεμος βοριάς, η Πάρνηθα είχε ντυθεί στα λευκά και εμείς οδηγούσαμε το πιο καινούργιο αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο της αγοράς, το νέο Hyundai Inster. Μια δημιουργία των ανήσυχων και επίμονων Κορεατών που απευθύνεται σε όσους κινούνται στο αστικό περιβάλλον.
Ξεκινήσαμε από το Γουδί, την πρώτη μας δοκιμή περιορισμένου χρόνου και κατευθυνθήκαμε προς το κέντρο της Αθήνας, εκεί που το μοντέρνας σχεδίασης αυτοκίνητο προορίζεται να κάνει έντονη την παρουσία του, χωρίς να μολύνει την ατμόσφαιρα με επικίνδυνους ρύπους. Μην ξεχνάμε ότι αυτή την περίοδο της αυτοκινητοβιομηχανίας, η ηλεκτροκίνηση είναι η μοναδική μας ελπίδα για να αποκτήσουμε καθαρότερο αέρα στις πόλεις.
Το Hyundai Inster, αντέδρασε άμεσα σε κάθε μας ενέργεια. Στους στενούς δόμους στου Ζωγράφου, ελίχθηκε με χαρακτηριστική ευκολία. Ανέβηκε ανηφόρες χωρίς να ζορίζεται το ηλεκτρικό μοτέρ. Σταματούσε ακαριαία σε κάθε απότομο φρενάρισμα του μπροστινού οχήματος. Περνούσε τις λακκούβες χωρίς να καταπονεί τους επιβάτες. Δεν ακούσαμε κανένα θόρυβο και τριγμό. Μείωσε την επιβάρυνση προς τον οδηγό και τους επιβάτες από την κίνηση στους μποτιλιαρισμένους δρόμους της Αθήνας προσφέροντας ησυχία και την σιγουριά ότι οδηγείς ένα ασφαλές αυτοκίνητο.
Επόμενη διαδρομή προς τον Υμηττό και μετά προς την παραλία. Το Inster, κινήθηκε με χαρακτηριστική ευκολία σε όλους τους δρόμους και ανέπτυξε εύκολα την κατάλληλη ταχύτητα.
Με δυο λόγια είναι ένα αυτοκίνητο που εκτελεί άψογα τον ρόλο του. Κινείται στο αστικό και περιαστικό περιβάλλον με υψηλά χαρακτηριστικά.
Μπορεί να είναι μικρό αλλά φέρει τεχνολογία και εξοπλισμό που συναντάμε σε μεγαλύτερα μοντέλα. Βάλαμε την υψηλότερη βαθμολογία, στη στιβαρότητα, στην αίσθηση, στην απόδοση και στην ευελιξία. Να τονίσουμε την πολύ καλή θέση οδήγησης, την εργονομία, την ησυχία στο σαλόνι και την πολύ καλή οδική συμπεριφορά.
Στην παρουσίαση του Hyundai Inster ο Ανδρέας Χριστοφορίδης γενικός διευθυντής των μάρκων που εκπροσωπεί ο όμιλος Βασιλάκη, δεν έκρυψε την χαρά του για την άφιξη του Hyundai Inster και αναφέρθηκε στα όσα προσφέρει, το πιο νέο μέλος της γκάμας της φίρμας που είναι ιδιαίτερα αγαπητή στους Έλληνες οδηγούς.
Ο διακεκριμένος μάνατζερ, που έχει συνδέσει την επαγγελματική του καριέρα με τις μεγαλύτερες επιτυχίες της αγοράς, έδωσε μεγάλη έμφαση στα θέματα της κατασκευής και της ποιότητας. Μάλιστα για να επιβεβαιώσει τα όσα είπε άνοιξε και έκλεισε την πόρτα του αυτοκινήτου αρκετές φορές για να ακουστεί ο βαρύγδουπος και στιβαρός ήχος που κάνει η πόρτα όταν κλείνει.
Όπως διαπιστώσαμε και εμείς, σε αυτόν τον τομέα συγκρίνεται μόνο με τα ακριβότερα γερμανικά μοντέλα. Μια ακόμη κατάκτηση των Κορεατών. Επίσης, ο Ανδρέας Χριστοφορίδης, τόνισε την προσπάθειες που έκανε η ομάδα του να μειώσει τις τιμές πώλησης του Hyundai Inster και να προσφέρει τα πιο πλήρη πακέτα εξοπλισμού της αγοράς.
Σε ειδική αναφορά, επεσήμανε το μειωμένο κόστος χρήσης το οποίο φθάνει και τα 5.000 ευρώ, λόγω της μειωμένης δαπάνης για ηλεκτρικό ρεύμα σε σχέση με την βενζίνη και την περιορισμένη συντήρηση. Ο Ανδρέας Χριστοφορίδης, αναφέρθηκε στη μεγάλη ζήτηση για το Hyundai Inster και αποκάλυψε ότι έχει προγραμματίσει την άμεση εισαγωγή μεγάλου αριθμού αυτοκινήτων για να καλύψει τις απαιτήσεις των οδηγών που σέβονται το περιβάλλον και μετράνε το κόστος χρήσης.
Μερικά ακόμη σημαντικά στοιχεία του νέου Hyundai Inster:
-Προσφέρει εκλεπτυσμένο και άνετο εσωτερικό χώρο. Το μεταξόνιο φθάνει τα 2.580 χιλ. Η δυνατότητα διέλευσης από την εμπρός σειρά επιτρέπει την εύκολη μετακίνηση μέσα στην καμπίνα και καθιστά δυνατή ακόμη και την έξοδο από την πλευρά του συνοδηγού όταν το αυτοκίνητο σταθμεύει σε στενούς χώρους.
Τα πίσω καθίσματα έχουν δυνατότητα μετατόπισης και ανάκλισης. Όταν αναδιπλώνονται, δημιουργούν μια επίπεδη επιφάνεια φόρτωσης. Τα εμπρός καθίσματα μπορούν επίσης να αναδιπλωθούν, προσφέροντας πρακτικές λύσεις για τη μεταφορά αντικειμένων μεγάλου μήκους, όπως αθλητικός εξοπλισμός, ή δημιουργώντας χώρο για χαλάρωση μέσα στο αυτοκίνητο.
-Σε ότι αφορά το πορτμπαγκάζ, διαθέτει εντυπωσιακή ευελιξία. Η στάνταρ χωρητικότητα των 280 λίτρων μπορεί να αυξηθεί στα 351 λίτρα, σύροντας τα πίσω καθίσματα προς τα εμπρός. Με όλα τα καθίσματα πλήρως αναδιπλωμένα, η μέγιστη χωρητικότητα φτάνει τα 1.059 λίτρα, κάτι που καθιστά το Inster ιδανικό για τη μεταφορά μεγάλων αντικειμένων. Τόσο τα καθίσματα της πρώτης όσο και της δεύτερης σειράς μπορούν να αναδιπλωθούν για να φιλοξενήσουν αντικείμενα μεγάλου μήκους, αυξάνοντας την πρακτικότητα του αυτοκινήτου για ταξίδια ή μεγαλύτερες ανάγκες μεταφοράς φορτίου.
-Τα καλύμματα των καθισμάτων είναι κατασκευασμένα από 100% ανακυκλωμένο PET, ενώ το κάλυμμα του ουρανού αποτελείται από 85% ανακυκλωμένο PET.
-Αυτονομία 370 χλμ., με μπαταρία 49 kWh, και 327 χλμ. με μπαταρία 42 kWh. Ισχύς ηλεκτροκινητήρα 97 ιπποι.
-Προσφέρει σύστημα infotainment, με οθόνη LCD 10,25 ιντσών.
Εκτιμούμε ότι το Hyundai Inster είναι ένα ολοκληρωμένο μικρό αυτοκίνητο που δίνει την εντύπωση ότι οδηγείς μεγαλύτερο μοντέλο, με πολύ καλά χαρακτηριστικά και υψηλή τεχνολογία. Ανοίγει νέους δρόμους στην ηλεκτροκίνηση είναι προσιτό σε ευρεία μάζα οδηγών και μειώνει σημαντικά το κόστος χρήσης. Μια τίμια πρόταση για το αστικό περιβάλλον, που εξασφαλίζει και τις μηδενικές εκπομπές επικίνδυνων ρύπων. Αξίζει τα λεφτά του! Η Hyundai, βρίσκεται μπροστά σε μια μεγάλη εμπορική επιτυχία.
To Hyundai Inster είναι ήδη διαθέσιμο στην ελληνική αγορά με τιμή εκκίνησης 16.973 ευρώ (συμπεριλαμβάνεται 2600 ευρώ Green Bonus της Hyundai και κρατική επιδότηση). Αν υπάρχει και απόσυρση παλαιού αυτοκινήτου τότε η τιμή μειώνεται κατά 2.000 ευρώ, στα 14.973 ευρώ.