Γενναία επιδότηση στα αμιγώς ηλεκτρικά της Volvo

Η εταιρεία ανακοίνωσε επιδότηση ύψους 5.000 ευρώ για τα αμιγώς ηλεκτρικά EX30, EX40 και EC40.

Γενναία επιδότηση στα αμιγώς ηλεκτρικά της Volvo

Ως πρωτοπόρος στις εξελίξεις για τη μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση, η Volvo Car Hellas ανακοινώνει επιδότηση ύψους 5.000 ευρώ για τα αμιγώς ηλεκτρικά EX30, EX40 και EC40.

Η ενέργεια αφορά συγκεκριμένο αριθμό ετοιμοπαράδοτων αυτοκινήτων, για ταξινομήσεις έως τις 31 Μαρτίου 2025, και αποφέρει στον αγοραστή όφελος 5.000 ευρώ επί της τιμής που αναγράφεται στον τιμοκατάλογο.

Premium ηλεκτροκίνηση

Τώρα, μία ακόμη μεγαλύτερη μερίδα αγοραστών μπορεί να πραγματοποιήσει το σημαντικό βήμα προς την premium ηλεκτροκίνηση, λαμβάνοντας άμεσα την επιδότηση Volvo.

Με την ταξινόμηση του νέου αμιγώς ηλεκτρικού Volvo, ο αγοραστής μπορεί, εφόσον το επιθυμεί, να προχωρήσει σε αίτηση για το πρόγραμμα Κινούμαι Ηλεκτρικά ΙΙΙ, το οποίο επιδοτεί την αγορά ηλεκτρικού αυτοκινήτου με 9.000 ευρώ. Έτσι, το συνδυαστικό όφελος που θα αποκομίσει ανέρχεται σε 14.000 ευρώ (συν 2.000 ευρώ εφόσον υπάρχει και απόσυρση).

Eνσωματώνει μεγάλες καινοτομίες

Το νέο Volvo EX30, είναι το πιο καινούργιο μοντέλο στη κατηγορία των αμιγώς ηλεκτρικών SUV. Eνσωματώνει μεγάλες καινοτομίες που θα εφαρμοσθούν και στα μελλοντικά αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα της πολυτελούς μάρκας. Σχεδιάστηκε για να προσφέρει τα υψηλοτέρα επίπεδα ασφάλειας στους επιβάτες και στους χρήστες των δρόμων, που έχει κατακτήσει η δημοφιλής φίρμα. Έχει το μικρότερο αποτύπωμα CO2 από κάθε άλλο μοντέλο της πολυτελούς μάρκας και λανσάρει μια νέα έκφανση του  σκανδιναβικού design.

Χαρακτήρας και προσωπικότητα

Ενσωματώνει όλες τις σχεδιαστικές αξίες της διάσημης φίρμας σε ένα πιο μικρό μέγεθος. Το μακρύ μεταξόνιο, οι μεγάλοι τροχοί και οι ισομήκεις πρόβολοι προσδίδουν κομψότητα και ισορροπία στην εξωτερική εμφάνιση. Είναι ξεκάθαρα ηλεκτρικό, με πρόσοψη που αποπνέει αυτοπεποίθηση, κλειστή μάσκα και προβολείς με ψηφιακή απεικόνιση του χαρακτηριστικού Σφυριού του Θορ. Πέντε ζωηρά εξωτερικά χρώματα, από το σύγχρονο Cloud Blue έως το λαμπερό και εκφραστικό Moss Yellow – το οποίο αντλεί έμπνευση από τις λειχήνες που αναπτύσσονται πάνω στους βράχους της σουηδικής δυτικής ακτής – προσδίδουν στο αυτοκίνητο χαρακτήρα και προσωπικότητα.

Μικρότερο αποτύπωμα άνθρακα

Είναι σχεδιασμένο για να έχει το πιο χαμηλό αποτύπωμα άνθρακα από κάθε άλλο Volvo μέχρι σήμερα και αντιπροσωπεύει ένα σημαντικό βήμα για την εκπλήρωση των στόχων που έχει θέσει η μάρκα ως προς τη βιωσιμότητα. Μέσω μείωσης των εκπομπών σε όλο το εύρος της παραγωγής και του κύκλου ζωής, αλλά και της μελετημένης χρήσης υλικών μέσα και έξω, καταφέραν να ελαττώσουν το συνολικό αποτύπωμα άνθρακα για 200.000 χλμ. οδήγησης σε κάτω από 30 τόνους.

Είναι επίσης σχεδιασμένο για να είναι ασφαλές. Για παράδειγμα, ο στάνταρ εξοπλισμός περιλαμβάνει μία ειδική λειτουργία ασφαλείας για δίκυκλα, η οποία βοηθά στην πρόληψη των αποκαλούμενων «ατυχημάτων πόρτας» (dooring accidents), προειδοποιώντας τον οδηγό όταν πρόκειται να ανοίξετε την πόρτα σας μπροστά από έναν ποδηλάτη, οδηγό σκούτερ ή δρομέα.

Όπως με κάθε αυτοκίνητο Volvo, στο EX30 συνεργάστηκε η μάρκα στενά με τεχνολογικούς εταίρους όπως η Google, η Apple και η Qualcomm, προκειμένου να παρέχει την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Συνεργάστηκε επίσης με το ECARX, μέσω της κοινοπραξίας μας HaleyTek που εξελίσσει λογισμικό, προκειμένου να παρέχει την καλύτερη δυνατή πλατφόρμα infotainment.

Eυκαιρία απόκτησης

Πρόκειται για μία μοναδική ευκαιρία απόκτησης ενός ηλεκτρικού Volvo, καθώς περιλαμβάνει:

•Άμεση επιδότηση 5.000 ευρώ, ανεξάρτητα από τα χρονοδιαγράμματα και τις διαδικασίες του Κινούμαι Ηλεκτρικά.

•Μεγιστοποίηση του οφέλους, εφόσον ο πελάτης συνδυάσει την επιδότηση Volvo με την επιδότηση του Κινούμαι Ηλεκτρικά.

Ενδεικτικά, με την επιδότηση Volvo οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να αποκτήσουν το Volvo EX30 από μόλις 34.172 ευρώ.

Με τον συνδυασμό της επιδότησης Volvo και της επιδότησης του Κινούμαι Ηλεκτρικά ΙΙΙ, οι τιμές των αμιγώς ηλεκτρικών Volvo διαμορφώνονται από: 25.172 ευρώ για το ΕΧ30, 35.588 ευρώ για το EX40 και 42.110 ευρώ για το EC40.

Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v