Πρεμιέρα στη Γενεύη για τo Mitsubishi Concept XR-PHEV

Η επόμενη γενιά crossover κατηγορίας C της Mitsubishi έκανε την παρθενική της εμφάνιση στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης.
Πρεμιέρα στη Γενεύη για τo Mitsubishi Concept XR-PHEV
του Σπύρου Ρέκκα

Το Concept Mitsubishi XR-PHEV κάνει την πρώτη του ευρωπαϊκή εμφάνιση στη φετινή Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης και φέρνει την plug-in υβριδική, ηλεκτρική τεχνολογία στην καρδιά της ευρωπαϊκής αγοράς. Πρόκειται για ένα ευφυή συνδυασμό προηγμένης μηχανολογίας, χαμηλών περιβαλλοντικών επιπτώσεων, δυναμικής ευελιξίας και κομψής σχεδίασης τύπου coupé.

Το Concept XR-PHEV X cross αποκαλύφθηκε πέρσι το Νοέμβριο στην 43η Έκθεση Αυτοκινήτου του Τόκιο και είναι η επόμενη γενιά crossover κατηγορίας C. Χρησιμοποιεί το plug-in υβριδικό, ηλεκτρικό σύστημα κίνησης (PHEV) της Mitsubishi Motors σε μία καινοτόμο διάταξη εμπρόσθιας κίνησης (FWD) συνδυάζοντας τη λειτουργικότητα ενός SUV με σπορ coupe σχεδίαση – μία εντυπωσιακή αποτύπωση οδηγικής απόλαυσης (χαμηλών περιβαλλοντικών επιπτώσεων). Χρησιμοποιεί ηλιακά πάνελ ενσωματωμένα στην οροφή που χρησιμοποιούνται για τη φόρτιση της μπαταρίας των περιφερειακών συστημάτων, ενώ η αεροτομή μεταβλητής γωνίας στο πίσω τμήμα της οροφής προσαρμόζεται στις οδηγικές συνθήκες.

Το Concept XR-PHEV χρησιμοποιεί ένα ελαφρύ και υψηλής απόδοσης σύστημα front-wheel drive PHEV που προέρχεται από το ήδη δοκιμασμένο και επιτυχημένο Outlander PHEV. Στη νέα διάταξη, το σύστημα κίνησης PHEV της Mitsubishi αποτελείται από έναν υπερτροφοδοτούμενο, εν σειρά, 3-κύλινδρο βενζινοκινητήρα 1.1, έναν ελαφρύ, συμπαγή και ισχυρό ηλεκτροκινητήρα (αντί των δύο μοτέρ του Outlander PHEV) με υψηλής απόδοσης μετατροπέα τάσης (inverter) μπροστά και μπαταρία υψηλής χωρητικότητας κάτω από το πάτωμα. Ο μετατροπέας τάσης αυξάνει την ισχύ και απόδοση του μοτέρ και της γεννήτριας.

Η χρήση ενός συστήματος FWD PHEV χωρίς μοτέρ πίσω μειώνει το βάρος και τις απώλειες τριβών, ενώ προσφέρει βελτιώσεις στην οικονομία καυσίμου και ηλεκτρισμού, κάτι που εκτιμούν ιδιαίτερα αγοραστές πιο προσιτών, μικρότερων οχημάτων της κατηγορίας C όπως το Concept XR-PHEV μήκους 4.37 m.

Από το στάνταρ πρόγραμμα της αμιγώς ηλεκτρικής λειτουργίας EV, το σύστημα κίνησης του Concept XR PHEV επιλέγει αυτόματα ένα από τα δύο πρόσθετα προγράμματα οδήγησης –Series Hybrid και Parallel Hybrid – αυτό που ταιριάζει καλύτερα στις οδηγικές συνθήκες και την κατάσταση φόρτισης της μπαταρίας, όπως και στο Outlander PHEV.
Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v