VW Golf GTD: 184 ίπποι με μόλις 4,2 λίτρα ντίζελ!

Πιστό στη φιλοσοφία του νέου Golf και του Golf Gti, το εντυπωσιακό GTD ξεχωρίζει με τις επιδόσεις του, οι οποίες συνδυάζονται με εντυπωσιακή οικονομία καυσίμου.
VW Golf GTD: 184 ίπποι με μόλις 4,2 λίτρα ντίζελ!
του Σπύρου Ρέκκα

Το αυτοκίνητο που δεν αντιγράφεται, έχει την τύχη να συνοδεύεται από ξεχωριστά στοιχεία που του επιτρέπουν να κερδίζει σε όλα σχεδόν τα επίπεδα. Συγκεκριμένα, το νέο VW Golf GTD εξοπλίζεται με τον πετρελαιοκινητήρα 2.0 TDI που αποδίδει 184 ίππους και προσφέρει απλόχερα ροπή άνω των 38 χλγμ. μόλις από τις 1.750 σ.α.λ. Η ευεργετική της επίδραση παραμένει μέχρι τις 3.250 σ.α.λ, να θυμίσω ότι οι κινητήρες ντίζελ αποδίδουν χαμηλά. Όσο για την μέγιστη ταχύτητα είναι στα 230 χλμ./ώρα και το τυπικό τεστ 0-100χλμ./ωρα ολοκληρώνεται σε 7,5΄΄.

Το εντυπωσιακό στο γερμανικό αυτοκίνητο- που καλό θα ήταν να μην συναντηθεί με την δέσμη των ραντάρ της Τροχαίας- απαιτεί κατά μέσο όρο 4,2 λίτρα ντίζελ / 100χλμ. και έχει εκπομπές CO2 μόλις 109 γραμ./χλμ. Η χαμηλή κατανάλωση και οι περιορισμένες εκπομπές ρύπων μειώνουν σημαντικά το κόστος χρήσης.

Η χαμηλή κατανάλωση των 4,2 λίτρων/ 100χλμ. αποδεικνύει την εξελιγμένη τεχνολογία που ενσωματώνει αυτό το μοτέρ. Να τονίσω ότι η πρώτη γενιά του Golf BlueMotion (2007), μοντέλο ορόσημο για την κατανάλωση εκείνη την εποχή, διέθετε κινητήρα 1.6 TDI 105 ίππων με κατανάλωση 4,5 λιτρα/100χλμ. Το Golf GTD, έχει επιπλέον 79 ίππους, είναι γρηγορότερο κατά 40 χλμ./ώρα και καταναλώνει λιγότερο καύσιμο 0,3 λίτρα/100χλμ.

Στο μπροστινό μέρος κυριαρχεί η χαρακτηριστική κυψελωτή μάσκα με το σήμα GTD. Η ανθρακί γρίλια στη βάση της μάσκας προσδίδει τον διαφοροποιημένο χαρακτήρα του. Τα φανάρια είναι Top Xenon. Οι νέας σχεδίασης προβολείς ομίχλης τεχνολογίας LED ολοκληρώνουν τον δυναμικό σχεδιασμό στο εμπρός τμήμα.

Εξοπλίζεται με νέες ζάντες αλουμινίου. Στο βασικό εξοπλισμό φέρει τις ζάντες 17 ιντσών Curitiba ενώ προαιρετικά διατίθενται και ζάντες 18 και 19 ιντσών. Το πίσω μέρος χαρακτηρίζεται από τα γνωστά λόγω του GTI σκούρα φωτιστικά σώματα τεχνολογίας LED, τα οποία σε συνδυασμό με την διπλή απόληξη της εξάτμισης (αριστερά του μαύρου διαχύτη) δημιουργούν ένα εντυπωσιακό αποτέλεσμα. Τέλος, η αεροτομή συνοδεύεται από πλευρικά σπόιλερ μαύρου γυαλιστερού χρώματος, βελτιώνοντας την αεροδυναμική και ολοκληρώνοντας τον sport – elegant σχεδιασμό του μοντέλου.

Σε αρμονία με το εξωτερικό, ο εσωτερικός διάκοσμος εκπέμπει τον διαφοροποιημένο χαρακτήρα του. Τα sport καθίσματα εμπρός επενδύονται με την χαρακτηριστική ταπετσαρία με ανθρακί λεπτομέρειες.

Ο λεβιές ταχυτήτων έχει το σχήμα μπάλας του γκολφ – στην χειροκίνητη έκδοση - ενώ μαύρα φιλέτα υπάρχουν στις πόρτες, στο ταμπλό, στον πίνακα οργάνων αλλά και στην 5,8 ιντσών έγχρωμη οθόνη αφής του Composition Media.

Το σπορ δερμάτινο πολυλειτουργικό τιμόνι φέρει αντίστοιχα ανθρακί ραφές ενώ οι λεπτομέρειες αλουμινίου προδίδουν το σπορ DNA του.

Το νέο Golf GTD, αντιστοίχως του GTI διαθέτει στον βασικό του εξοπλισμό: BlueMotion Technology, ζάντες αλουμινίου 17’’ Curitiba με σπορ ανάρτηση, LED προβολείς ομίχλης εμπρός, πίσω φώτα τεχνολογίας LED, sport καθίσματα / υφασμάτινη ταπετσαρία Clark, κεντρικό υποβραχιόνιο εμπρός / πίσω, δερμάτινο πολυλειτουργικό σπορ τιμόνι, εσωτερικό κρυφό φωτισμό Ambient, πακέτο Light & Sight, 7 αερόσακους, Multicollision brake / Pre Crash / XDS / Fatigue Detection, ηλεκτρικό χειρόφρενο / Auto-Hold, Cruise Control / Driving Profile Selection / Progressive Steering, Climatronic, υπολογιστή ταξιδίου Color με έγχρωμη οθόνη TFT Composition Media / Bluetooth / USB / SD / Έγχρωμη οθόνης αφής 5,8’’.

Προαιρετικά, διατίθεται ένα πακέτο εξοπλισμού αποκλειστικά για το Golf GTD με την εμπορική ονομασία Sport & Sound (WSS). Αυτό περιλαμβάνει: ζάντες αλουμινίου “Nogaro” 7,5 J X 18 με ελαστικά 225 /40 / R18, δαγκάνες φρένων κόκκινου χρώματος, παραμετροποιητής ήχου κινητήρα κατά την επιτάχυνση – Sound Actuator.

O παραμετροποιητής ήχου κινητήρα κατά την επιτάχυνση – εμπορική ονομασία Sound Actuator – διαφοροποιεί τον ήχο του κινητήρα που ακούγεται μέσα στην καμπίνα επιβατών, ανάλογα με την σχέση στο κιβώτιο αλλά και το οδηγικό προφίλ που έχει επιλεγεί μέσω του Driving Profile.

Έτσι, επιλέγοντας τα προφίλ Normal και Eco, ένας ήπιος ήχος μεταφέρεται στην καμπίνα, ενώ στην επιλογή Sport ο ήχος αποκτά πιο δυναμική χροιά. Σε κάθε περίπτωση, ο ήχος αυτός μεταφέρεται μόνο στην καμπίνα, ενώ εξωτερικά δεν υπάρχει καμία διαφορά. Όσο το Golf GTD επιταχύνει, τόσο ο ήχος ομαλοποιείται προκειμένου να διατηρείται το χαμηλό επίπεδο θορύβου στην καμπίνα.

Τιμές: Golf GTD 3-θυρο 31.500 ευρώ, 28.700 ευρώ με απόσυρση, 5-θυρο 32.600 και 29.800 ευρώ αντίστοιχα. Η επιπρόσθετη χρέωση του κιβωτίου DSG με τα paddles αλλαγής ταχυτήτων ανέρχεται στα 2.300 ευρώ.
Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v