Skoda Superb: Value for money στα οικογενειακά

Νέα γραμμή, νέοι κινητήρες και μία συνολικά νέα ιδέα στα οικογενειακά αυτοκίνητα έρχεται να προτείνει το Skoda Superb, που πέρα από τα πλούσια χαρακτηριστικά του, ξεχωρίζει για την εξαιρετική του τιμή.
Skoda Superb: Value for money στα οικογενειακά
Η νέα ναυαρχίδα της Skoda (Superb) εμφανίζεται πλήρως αναβαθμισμένη σε σχέση με το απερχόμενο μοντέλο διαθέτοντας παράλληλα μια τιμή πρόσκληση για τον υποψήφιο αγοραστή και τον ανταγωνισμό.

Το κυριότερο χαρακτηριστικό της νέας Skoda Superb είναι ο μεγάλος όγκος και οι τεράστιοι χώροι για τους επιβάτες και τις αποσκευές τους. Το μοντέλο έχει μήκος 4,8 μέτρα, πλάτος 1,8 και ύψος 1,4 μέτρα.

Οι επιβάτες διαθέτουν άπλετο χώρο (ιδιαίτερα οι πίσω), περιβάλλονται από ένα εσωτερικό πολυτέλειας (τηρουμένων των αναλογιών), ενώ η χωρητικότητα του πορτ μπαγκάζ αγγίζει τα 560 λίτρα.

Ο εξοπλισμός είναι πλήρης και περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων, πλήθος αερόσακων, cruise control, δερμάτινες επενδύσεις, κλιματισμό και διάφορα ηλεκτρονικά συστήματα ελέγχου του οχήματος και επιμέρους λειτουργιών του.
 
[Δείτε video με το νέο Skoda Superb]

Το σημαντικότερο ίσως πλεονέκτημα του Skoda Superb είναι ο συνδυασμός όλων των χαρακτηριστικών που προαναφέρθηκαν με μια τιμή αγοράς – «κανόνι». Με τον κινητήρα των 1,4 λίτρων (TSI ασφαλώς) ο υποψήφιος αγοραστής θα πρέπει να καταβάλλει περί τα 20.000 ευρώ, ενώ με το μοτέρ των 1,8 λίτρων περί τα 23.000 ευρώ.

Ο κινητήρας των 1,8 λίτρων ταιριάζει καλύτερα με το χαρακτήρα και το βάρος του μοντέλου. Αποδίδει 160 άλογα στις 5.000 σ.α.λ. με τη μέγιστη ροπή των 250Nm να «δίνει το παρόν» σε ένα ευρύ φάσμα του στροφόμετρου. Η τελική ταχύτητα προσεγγίζει τα 220 χλμ., ενώ η επιτάχυνση (0-100) χρειάζεται περίπου 8,5 δευτερόλεπτα.

Το εσωτερικό είναι όμορφο, δίχως σχεδιαστικές ακρότητες αλλά χωρίς να χαρακτηρίζεται συντηρητικό ή αδιάφορο, με το ξύλο, το δέρμα, αλλά και επιμέρους στοιχεία (πχ. το τιμόνι και ο πίνακας οργάνων) να κλέβουν την παράσταση.

Σε ό,τι αφορά την εξωτερική εμφάνιση το δυνατό σημείο του Skoda Superb φαίνεται να είναι το πίσω μέρος, που φαίνεται να διαθέτει φινέτσα και περισσότερη εκλεπτυσμένη σχεδίαση.

Στο μπροστινό τμήμα τα φωτιστικά σώματα και η μάσκα παραπέμπουν και σε άλλα μικρότερα μοντέλα της αυτοκινητοβιομηχανίας, δίχως βέβαια αυτό να συγκαταλέγεται στα μειονεκτήματα του οχήματος.
 
Επιμέλεια: Άρης Δαμουλάκης
Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v