Προηγμένα συστήματα υποβοήθησης στο Hyundai Inster
Το νέο μοντέλο εξοπλίζεται με μια ολοκληρωμένη σουίτα προηγμένων συστημάτων υποβοήθησης οδηγού.

Το νέο μοντέλο εξοπλίζεται με μια ολοκληρωμένη σουίτα προηγμένων συστημάτων υποβοήθησης οδηγού.
Το ολοκαίνουριο Hyundai Inster, ενσωματώνει διάφορα χαρακτηριστικά που επικεντρώνονται στον οδηγό. Τα στάνταρ paddles επιτρέπουν στους οδηγούς να ελέγξουν τα επίπεδα αναγεννητικής πέδησης από το τιμόνι. Για μια πιο προηγμένη εμπειρία αναγεννητικής πέδησης, η λειτουργία i-pedal επιτρέπει στον οδηγό να ελέγχει την επιτάχυνση και την πέδηση με ένα πεντάλ.
Το ηλεκτρονικό χειρόφρενο (EPB) ενισχύει περαιτέρω την άνεση, επιτρέποντας στους οδηγούς να ενεργοποιούν το χειρόφρενο με το πάτημα ενός κουμπιού. Το σύστημα διαθέτει επίσης λειτουργία αυτόματης συγκράτησης, διατηρώντας το όχημα ακίνητο όταν είναι πλήρως σταματημένο, χωρίς να χρειάζεται να πατάει συνεχώς το φρένο.
Ολοκληρωμένη σουίτα
Είναι εξοπλισμένο με την ολοκληρωμένη σουίτα προηγμένων συστημάτων υποβοήθησης οδηγού (ADAS) της Hyundai - Smart Sense, παρέχοντας οδηγική βοήθεια που συχνά προορίζεται για μεγαλύτερα, premium οχήματα.
Το σύστημα υποβοήθησης αποφυγής μετωπικής σύγκρουσης (Forward Collision-Avoidance Assist ή FCA) προειδοποιεί ενεργά τον οδηγό για πιθανές συγκρούσεις με οχήματα, μοτοσικλετιστές, πεζούς ή ποδηλάτες. Μπορεί να ενεργοποιήσει αυτόματα τα φρένα εάν ο οδηγός δεν δράσει εγκαίρως. Το FCA παρέχει επίσης προστασία κατά τη διάρκεια αριστερών στροφών, ανιχνεύοντας την αντίθετη κυκλοφορία και φρενάροντας, εάν χρειάζεται.
Το σύστημα υποβοήθησης διατήρησης λωρίδας (Lane Keeping Assist ή LKA) βοηθά τον οδηγό να αποφύγει την τυχαία απομάκρυνση από τη λωρίδα όταν κινείται με συγκεκριμένες ταχύτητες. Εάν ανιχνεύσει ότι το όχημα παρεκκλίνει χωρίς τη χρήση φλας, θα ειδοποιήσει τον οδηγό και, εάν είναι απαραίτητο, θα κάνει μικρές ρυθμίσεις στο τιμόνι για να διατηρήσει το αυτοκίνητο στη λωρίδα του.
Το Intelligent Speed Limit Assist (ISLA) χρησιμοποιεί τα δεδομένα της κάμερας και της πλοήγησης για να αναγνωρίζει τα όρια ταχύτητας. Εάν το όχημα υπερβεί το όριο, προειδοποιεί τον οδηγό να μειώσει την ταχύτητα. Η λειτουργία έχει βελτιωθεί ώστε να είναι πιο φιλική προς τον χρήστη, επιτρέποντας στον οδηγό να απενεργοποιήσει τον ήχο της προειδοποίησης πατώντας παρατεταμένα το κουμπί σίγασης στο τιμόνι για τρία δευτερόλεπτα.
Η Προειδοποίηση Προσοχής Οδηγού (Driver Attention Warning ή DAW) παρακολουθεί τη συμπεριφορά του οδηγού για σημάδια απροσεξίας ή υπνηλίας. Εκδίδει ειδοποιήσεις όταν εντοπίζονται κενά συγκέντρωσης και μπορεί να συστήσει τη λήψη διαλείμματος, συμβάλλοντας στην πρόληψη ατυχημάτων που σχετίζονται με την κόπωση.
Το σύστημα υποβοήθησης υψηλής δέσμης (High Beam Assist ή HBA) εναλλάσσει αυτόματα μεταξύ υψηλής και χαμηλής δέσμης ανάλογα με τις συνθήκες κυκλοφορίας, εξασφαλίζοντας βέλτιστη ορατότητα για τον οδηγό και τους άλλους χρήστες του δρόμου.
Η κάμερα στην καμπίνα (In-Cabin Camera ή ICC), στην πιο πρόσφατη έκδοσή της, ενισχύει την ασφάλεια παρακολουθώντας τη δραστηριότητα μέσα στο αυτοκίνητο για πιο προσεκτική οδήγηση.
Το σύστημα Rear Occupant Alert (ROA), βασισμένο σε ένα σύστημα door-logic, ανιχνεύει αν μια πίσω πόρτα έχει ανοίξει και κλείσει πριν από την εκκίνηση του αυτοκινήτου και ειδοποιεί τον οδηγό με ένα μήνυμα στο cluster να ελέγξει το πίσω κάθισμα κατά την έξοδο από το όχημα.
Το Blind-Spot View Monitor (BVM) εμφανίζει την άποψη της κάμερας πίσω πλευράς στον πίνακα οργάνων όταν ο οδηγός ενεργοποιεί το φλας. Επιτρέπει την ασφαλέστερη αλλαγή λωρίδας, εμφανίζοντας τα τυφλά σημεία σε πραγματικό χρόνο(προαιρετικό).
Χαρακτηριστικά ευκολίας οδήγησης
Το Έξυπνο Cruise Control με Stop & Go (SCC) διατηρεί μια ασφαλή απόσταση από το προπορευόμενο όχημα και μπορεί να σταματήσει το αυτοκίνητο και να συνεχίσει την οδήγηση σε συνθήκες πυκνής κυκλοφορίας, διευκολύνοντας το άγχος της οδήγησης με stop-and-go.
Το Έξυπνο Cruise Control με βάση την πλοήγηση (NSCC-C) προσαρμόζει την ταχύτητα του οχήματος με βάση τις επερχόμενες οδικές συνθήκες, όπως οι στροφές, εξασφαλίζοντας μια ασφαλέστερη και πιο άνετη εμπειρία οδήγησης στους αυτοκινητόδρομους.
Η υποβοήθηση παρακολούθησης λωρίδας (LFA) λειτουργεί παράλληλα με το LKA για να διατηρεί το όχημα κεντραρισμένο στη λωρίδα του, ακόμη και σε δρόμους με στροφές. Το LFA προβαίνει συνεχώς σε λεπτές διορθώσεις του τιμονιού για να διατηρεί τη θέση του αυτοκινήτου στη λωρίδα κυκλοφορίας.
Το Highway Driving Assist (HDA) βοηθά στη διατήρηση της ταχύτητας, της απόστασης και της θέσης της λωρίδας σε αυτοκινητόδρομους. Αυτό το σύστημα μειώνει την κούραση σε μεγάλες διαδρομές παρέχοντας ημι-αυτόνομη βοήθεια.
Το σύστημα προειδοποίησης εκτροπής προπορευόμενου οχήματος (LVDA) ειδοποιεί τον οδηγό όταν το προπορευόμενο όχημα αρχίζει να κινείται, αποτρέποντας καθυστερήσεις στη ροή της κυκλοφορίας.
Χαρακτηριστικά ασφαλείας στάθμευσης
Το σύστημα παρακολούθησης οπισθοπορείας (RVM) εμφανίζει την περιοχή πίσω από το όχημα κατά την οπισθοπορεία, ώστε να διασφαλίζεται η καθαρή ορατότητα κατά τη στάθμευση(προαιρετικό).
Το σύστημα προειδοποίησης απόστασης στάθμευσης με όπισθεν (PDW-R) χρησιμοποιεί αισθητήρες για να προειδοποιεί τον οδηγό για τα εμπόδια κατά την οπισθοπορεία, μειώνοντας τον κίνδυνο σύγκρουσης.
Το Surround View Monitor προσφέρει μια ολοκληρωμένη εικόνα 360 μοιρών του περιβάλλοντος χώρου του οχήματος για ασφαλέστερο παρκάρισμα(προαιρετικό).
Το σύστημα υποβοήθησης αποφυγής σύγκρουσης στο παρκάρισμα (PCA-R) βοηθά στην αποφυγή συγκρούσεων με πεζούς ή εμπόδια κατά την οπισθοπορεία, εκδίδοντας προειδοποιήσεις και φρενάροντας αυτόματα όταν χρειάζεται (προαιρετικό).