Opel: Βουή και... Antara στην τετρακίνηση

Με επαρκείς επιδόσεις, πολυτελές εσωτερικό και πλήρη εξοπλισμό, η νέα πρόταση της Opel στην κατηγορία των τετρακίνητων με προτίμηση στην άσφαλτο αποτελεί μία καλή εναλλακτική σε καθιερωμένα μοντέλα του είδους.

Η συνεχώς διευρυνόμενη κατηγορία των μεγάλων τετρακίνητων οχημάτων με προτίμηση στην άσφαλτο εμπλουτίστηκε με το νέο Antara, την πρόταση της Opel στη συγκεκριμένη κατηγορία.

Η Opel είχε να παρουσιάσει ανάλογο μοντέλο από την εποχή του Frontera, σημειώνοντας σημαντική απουσία σε μια από τις πιο γοργά αναπτυσσόμενες κατηγορίες.

Το νέο μοντέλο εξοπλίζεται με δύο βενζινοκινητήρες και δύο πετρελαιοκινητήρες αντίστοιχα. Ο μικρότερος βενζινοκινητήρας των 2,4 λίτρων έχει ιπποδύναμη 140 αλόγων και επιταχύνει το όχημα στα πρώτα 100 χ.α.ω. σε λιγότερο από 12 δευτερόλεπτα. Η τελική ταχύτητα προσεγγίζει τα 175 χ.α.ω., ενώ η μέγιστη ροπή τα 22,4 kgm στις 2.400 σ.α.λ.

Με τον μεγαλύτερο κινητήρα (3,2 λίτρα) οι επιδόσεις είναι σαφώς καλύτερες, καθώς το Antara βρίσκει τα πρώτα 100 χ.α.ω σε 8,8 δευτερόλεπτα με την τελική να υπερβαίνει τα 200 χ.α.ω. Η ιπποδύναμη ανέρχεται στα 227 άλογα.

Συνολικά ο κινητήρας των 2,4 λίτρων είναι οριακά επαρκής για το αμάξωμα του Opel Antara στερεί από το όχημα τη ”σπιρτάδα” και αναγκάζει τον οδηγό να καταφεύγει συχνά στον επιλογέα ταχυτήτων. Το μοτέρ των 3,2 λίτρων διαμορφώνει ένα πιο ολοκληρωμένο μοντέλο, όμως η τιμή των 39.000 και πλέον ευρώ που κοστίζει διευρύνει σημαντικά την γκάμα των επιλογών για τον υποψήφιο αγοραστή.

Το εσωτερικό του Antara είναι άνετο, πολυτελές (τηρουμένων των αναλογιών) και σχετικά όμορφο δίχως να καταφεύγει σε σχεδιαστικές ακρότητες. Πλήρης μπορεί να χαρακτηριστεί και ο εξοπλισμός ο οποίος περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων, ABS, ΕSP, κλιματισμό, πληθώρα αερόσακων ραδιοCD με Mp3.

Περιλαμβάνει ακόμα διάφορα ηλεκτρονικά συστήματα για φρενάρισμα και έλεγχο του οχήματος.

Αξίζει να σημειωθεί ότι το Antara δεν διαθέτει μόνιμη τετρακίνηση. Υπό κανονικές συνθήκες η κίνηση μεταδίδεται στους εμπρός τροχούς, ενώ όταν παραστεί ανάγκη η ροπή μοιράζεται στους δύο άξονες.

Στην πράξη το Antara αποτελεί μια εναλλακτική πρόταση σε καθιερωμένα μοντέλα όπως το Toyota Rav 4 και το Honda CRV αλλά και σε ”συγγενείς” προτάσεις όπως το Chevrolet Captiva, με το οποίο έχουν κοινά στοιχεία.

Αποτελεί μια σχετικά ολοκληρωμένη πρόταση ιδιαίτερα για τους υποψήφιους αγοραστές που προτάσσουν τις ευχάριστες και ήρεμες ασφαλτικές διαδρομές και θέτουν σε δεύτερη μοίρα χαρακτηριστικά όπως η εκτός δρόμου χρήση.

Το Antara των 2,4 λίτρων κοστίζει περί τα 30.550 ευρώ, ενώ με τον κινητήρα των 3,2 λίτρων οι τιμές εκκινούν από τα 39.550 ευρώ.

Άρης Δαμουλάκης

Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v