MISKO: Τα ελληνικά μακαρόνια που έγιναν θρύλος [Advertorial]

Η συναρπαστική ιστορία μιας από τις πιο αγαπημένες ελληνικές επιχειρήσεις, ξεκινά το 1927 από ένα εργαστήρι παρασκευής ζυμαρικών στον Πειραιά.
MISKO: Τα ελληνικά μακαρόνια που έγιναν θρύλος [Advertorial]
Το 1927 στον Πειραιά, δυο πρόσφυγες από τη Σμύρνη, ο Φώτης Μιχαηλίδης και ο Μίνως Κωνσταντίνης ξεκινούν ένα εργαστήρι παρασκευής ζυμαρικών. «Βαφτίζουν» τη μεσοπολεμική επιχείρησή τους ΜΙΣΚΟ, από τα αρχικά των επωνύμων τους, και αναπτύσσουν τη δραστηριότητά τους. Πολύ σύντομα, μέσα από τη διαδρομή τους στις γειτονιές του Πειραιά και της Αθήνας γράφουν την αρχή μίας από τις πιο συναρπαστικές σελίδες στην ελληνική επιχειρηματική, διαφημιστική και γαστρονομική ιστορία, αλλά και στην ελληνική διατροφή γενικότερα.

Οι πρώτες αφίσες της MISKO έκαναν πάταγο. Μότο τους ήταν, μεταξύ άλλων, ότι τα μακαρόνια MISKO βγάζουν «2 πιάτα παραπάνω στο κιλό», ότι τα παιδιά «λατρεύουν τη μανούλα που τους μαγείρεψε μακαρόνια ΜΙΣΚΟ» και ότι «420000 πιάτα ΜΙΣΚΟ σερβίρονται ημερησίως στην Ελλάδα».

Tο 1953 η εταιρία περνάει στα χέρια του διορατικού Ελευθέριου Μαντζίκα για το αξιοσέβαστο τότε ποσό των 10.000 δραχμών. Χάρη στο επιχειρηματικό δαιμόνιο του, τα ζυμαρικά MISKO γίνονται τα ελληνικά ζυμαρικά που όλα αυτά τα χρόνια θρέφουν γενιές και γενιές Ελλήνων του ελλαδικού χώρου αλλά και της ομογένειας. Η MISKO γίνεται η πρώτη ελληνική εταιρία που συσκεύασε τα μακαρόνια της τη δεκαετία του ’50.

Ακάκιε, τα μακαρόνια να είναι… MISKO

Η MISKO έχει συνδέσει το όνομα της με μία κλασική μορφή που τη συνοδεύει στο μεγαλύτερο κομμάτι της ιστορίας της: τον Ακάκιο. Ο καλόγερος που ξεκίνησε με το γαϊδουράκι του να φέρνει μακαρόνια MISKO στο μοναστήρι του, πέρασε στην ιστορία της ελληνικής διαφήμισης ως ένα από τα πιο αναγνωρίσιμα trademarks στην Ελλάδα. Η καμπάνια με τον Ακάκιο είναι μια από τις πιο γνωστές της ελληνικής διαφημιστικής ιστορίας και συνέβαλλε καθοριστικά στο να κάνει τη MISKO τη No 1 μάρκα ζυμαρικών στην Ελλάδα. Μάλιστα, πρόσφατα η MISKO αναβίωσε αυτό το πολύ γνωστό σύμβολο για όλους τους Έλληνες με νέα καμπάνια της. Σε αυτή τη νέα καμπάνια, τον Ακάκιο ενσαρκώνει ο γνωστός έλληνας ηθοποιός Δημήτρης Μαυρόπουλος.



Η MISKO συμβάδιζε πάντα με μεγάλες διαφημιστικές επιτυχίες

Η περίπτωση του Ακάκιου δεν ήταν η μοναδική διαφημιστική επιτυχία της Misko στην 86χρονη ιστορία της. Τις επόμενες δεκαετίες, οι μεταγενέστερες καμπάνιες όπως «Ο μύλος» και «Η ζωή δίνει τη γεύση» που σκηνοθέτησε ο Γιώργος Πανουσόπουλος ή «Η έγκυος» και «Το πορτραίτο» σε σκηνοθεσία Παντελή Βούλγαρη συνεχίζουν την παράδοση που δημιούργησε η επιτυχία των πρώτων διαφημίσεων της μάρκας. Οι ταινίες αυτές έφεραν μία νέα άποψη στην επικοινωνία των τροφίμων, αποδεικνύοντας ότι η ποιότητα και η προσήλωση στην ελληνικότητα μπορούν να εξυπηρετούνται στην επικοινωνία με υψηλή αισθητική.



Ποιοτική υπεροχή

Η δημοτικότητα της MISKO κινείται διαρκώς αυξανόμενη με τα ζυμαρικά MISKO να καταναλώνονται από 9 στους 10 Έλληνες κάθε χρόνο. Το σημαντικότερο όμως, επίτευγμα της MISKO δεν είναι οι εντυπωσιακοί αριθμοί, αλλά τα ποιοτικά ανταγωνιστικά της πλεονεκτήματα που έχουν κάνει τη Misko την μάρκα που όλοι οι Έλληνες γνωρίζουν και εμπιστεύονται.

Η MISKO έχει καταφέρει κάτι σπάνιο: να μεγαλώνει επιχειρηματικά, να διευρύνει το μερίδιό της στην αγορά και την προϊοντική της γκάμα, να εξάγει όπου υπάρχει ελληνισμός, και να στηρίζει τους Έλληνες παραγωγούς χωρίς να κάνει εκπτώσεις στη διατροφική αξία και την γευστική ποιότητα των προϊόντων της, ακόμα και μέσα στην κρίση.

Πού οφείλεται αυτή η επιτυχία της MISKO;

Η απάντηση κρύβεται σε ένα μοναδικό συνδυασμό χαρακτηριστικών που διαθέτει η MISKO: ιστορία, τεχνογνωσία, ποιότητα α΄ υλών, γεύση, καινοτομία, σεβασμός προς τον καταναλωτή και… αγάπη για την Ελλάδα.

Η μεγαλύτερη μάρκα ζυμαρικών της ελληνικής αγοράς μετρά ήδη 86 χρόνια παράδοσης και εμπειρίας διαθέτοντας πάνω από 55 σχήματα με επιλογές για μοντέρνες συνταγές (γεμιστά ζυμαρικά, κανελόνια κλπ.) αλλά και όλα τα σχήματα ζυμαρικών που χρησιμοποιούνται στις παραδοσιακές συνταγές (κριθαράκι, φιδές, αστράκι, πεπονάκι κλπ). Τα ζυμαρικά MISKO παράγονται στην Ελλάδα μέσα σε κλειστές συνθήκες παραγωγής σε ένα υπερσύγχρονο εργοστάσιο, ένα από τα πιο σύγχρονα και μεγαλύτερα της Ευρώπης, αν αναλογιστεί κανείς ότι παράγει 55.000 τόνους ζυμαρικά το χρόνο που αντιστοιχούν σε 550.000.000 πιάτα.



MISKO σημαίνει Ελλάδα

MISKO σημαίνει Ελλάδα όχι μόνο στη γεύση. MISKO σημαίνει Ελλάδα και σε ότι αφορά τη στήριξη της ελληνικής αγροτικής παραγωγής. Η MISKO στηρίζει πάνω από 5.000 Έλληνες παραγωγούς χωρίς να κάνει εκπτώσεις στη διατροφική αξία και την γευστική ποιότητα των προϊόντων της, ακόμα και μέσα στην κρίση που συχνά ωθεί τις εταιρίες σε μείωση των προσδοκιών ή των απαιτήσεών τους όσον αφορά τις πρώτες ύλες. Τα ζυμαρικά MISKO συνεχίζουν να φτιάχνονται αποκλειστικά από επιλεγμένο σιτάρι υψηλής ποιότητας που προέρχεται από 260.000 στρέμματα Ελλήνων παραγωγών, με τους οποίους η MISKO έχει μακροχρόνια συνεργασία (συμβολαιακή γεωργία).

Οι ποιοτικές αυτές προϋποθέσεις, αδιαπραγμάτευτη συνθήκη για τη MISKO, είναι που διασφαλίζουν τη διατροφική και γευστική υπεροχή των προϊόντων MISKO ακόμα και όταν καταλήγουν να την επιβαρύνουν οικονομικά. «Η αύξηση της τιμής των σιτηρών τα τελευταία χρόνια έχει ανεβάσει το κόστος μας σε επίπεδα χωρίς προηγούμενο. Όμως δεν συζητάμε καν το ενδεχόμενο προμήθειας χαμηλότερης ποιότητας σιταριού ή αλλαγής των διαδικασιών παραγωγής. Μειώνουμε το κέρδος μας και αυτό απεικονίζεται στα οικονομικά μας αποτελέσματα, αλλά ξέρουμε ότι μπορούμε να κοιτάμε τους καταναλωτές στα μάτια και ξέρουμε ότι κάθε πακέτο ζυμαρικών που φεύγει από το εργοστάσιο είναι αντάξιο του ονόματος MISKO και προσφέρει την υψηλότερη ποιότητα που θέλει η κάθε οικογένεια» λένε οι άνθρωποι της MISKO.



Κομμάτι της καθημερινότητας

Για τον γεωργό που προμηθεύει το σιτάρι του, τους περισσότερους από 200 εργαζόμενους στον Μύλο του Βόλου και το εργοστάσιο στον Ελαιώνα Βοιωτίας αλλά και για χιλιάδες οικογένειες, η MISKO είναι κομμάτι της καθημερινότητας, αλλά και κομμάτι της καλής Ελλάδας που αγαπάμε. Για τους χιλιάδες Έλληνες ομογενείς η γεύση των ζυμαρικών MISKO, το πακέτο με τον Ακάκιο και η μυρωδιά του φρεσκομαγειρεμένου φαγητού είναι ένα κομμάτι της ταυτότητας που ενώνει όλους τους Έλληνες, των εθίμων που στηρίζουν τους δεσμούς τους με την Ελλάδα.

Για όλους τους παραπάνω λόγους, η MISKO είναι μία από τις πλέον αγαπητές μάρκες στην Ελλάδα και έχει καταφέρει να υπογράψει όχι μόνο την ιστορία του κλάδου της και της ελληνικής επιχειρηματικότητας στο σύνολό της, αλλά και της ποιότητας ζωής που αξίζουμε να έχουμε όλοι.

Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v