MISKO: Τα ελληνικά μακαρόνια που έγιναν θρύλος [Advertorial]
Η συναρπαστική ιστορία μιας από τις πιο αγαπημένες ελληνικές επιχειρήσεις, ξεκινά το 1927 από ένα εργαστήρι παρασκευής ζυμαρικών στον Πειραιά.
Παλαιότερο των 360 ημερώνADVERTORIAL
Το 1927 στον Πειραιά, δυο πρόσφυγες από τη Σμύρνη, ο Φώτης Μιχαηλίδης και ο Μίνως Κωνσταντίνης ξεκινούν ένα εργαστήρι παρασκευής ζυμαρικών. «Βαφτίζουν» τη μεσοπολεμική επιχείρησή τους ΜΙΣΚΟ, από τα αρχικά των επωνύμων τους, και αναπτύσσουν τη δραστηριότητά τους. Πολύ σύντομα, μέσα από τη διαδρομή τους στις γειτονιές του Πειραιά και της Αθήνας γράφουν την αρχή μίας από τις πιο συναρπαστικές σελίδες στην ελληνική επιχειρηματική, διαφημιστική και γαστρονομική ιστορία, αλλά και στην ελληνική διατροφή γενικότερα.
Οι πρώτες αφίσες της MISKO έκαναν πάταγο. Μότο τους ήταν, μεταξύ άλλων, ότι τα μακαρόνια MISKO βγάζουν «2 πιάτα παραπάνω στο κιλό», ότι τα παιδιά «λατρεύουν τη μανούλα που τους μαγείρεψε μακαρόνια ΜΙΣΚΟ» και ότι «420000 πιάτα ΜΙΣΚΟ σερβίρονται ημερησίως στην Ελλάδα».
Tο 1953 η εταιρία περνάει στα χέρια του διορατικού Ελευθέριου Μαντζίκα για το αξιοσέβαστο τότε ποσό των 10.000 δραχμών. Χάρη στο επιχειρηματικό δαιμόνιο του, τα ζυμαρικά MISKO γίνονται τα ελληνικά ζυμαρικά που όλα αυτά τα χρόνια θρέφουν γενιές και γενιές Ελλήνων του ελλαδικού χώρου αλλά και της ομογένειας. Η MISKO γίνεται η πρώτη ελληνική εταιρία που συσκεύασε τα μακαρόνια της τη δεκαετία του ’50.
Ακάκιε, τα μακαρόνια να είναι… MISKO
Η MISKO έχει συνδέσει το όνομα της με μία κλασική μορφή που τη συνοδεύει στο μεγαλύτερο κομμάτι της ιστορίας της: τον Ακάκιο. Ο καλόγερος που ξεκίνησε με το γαϊδουράκι του να φέρνει μακαρόνια MISKO στο μοναστήρι του, πέρασε στην ιστορία της ελληνικής διαφήμισης ως ένα από τα πιο αναγνωρίσιμα trademarks στην Ελλάδα. Η καμπάνια με τον Ακάκιο είναι μια από τις πιο γνωστές της ελληνικής διαφημιστικής ιστορίας και συνέβαλλε καθοριστικά στο να κάνει τη MISKO τη No 1 μάρκα ζυμαρικών στην Ελλάδα. Μάλιστα, πρόσφατα η MISKO αναβίωσε αυτό το πολύ γνωστό σύμβολο για όλους τους Έλληνες με νέα καμπάνια της. Σε αυτή τη νέα καμπάνια, τον Ακάκιο ενσαρκώνει ο γνωστός έλληνας ηθοποιός Δημήτρης Μαυρόπουλος.