συνέντευξη στον Γιώργο Κόκουβα
Ούτε λίγο ούτε πολύ, περί τα 800 jingles που έχουμε ακούσει τα τελευταία 27 χρόνια οφείλονται στον Γιάννη Κύρη. Από τις μουσικές της Absolut, του Ava Perle, του Cajoline και του καφέ Bravo, μέχρι τα τραγουδάκια του Carnation και τις διασκευές της Coca Cola ή του σήματος του Mega, όπως μας εκμυστηρεύεται ο συνθέτης, δημιουργεί jingles από το 1985, όταν εντελώς τυχαία μπήκε στον χώρο.
«Τότε δούλευα σαν φωτογράφος. Έτυχε το ’85 να λάβω μέρος σε έναν διαγωνισμό για σλόγκαν για τα Softex, τον οποίο κέρδισα», μας λέει. Ήταν το περίφημο «Βάλτε χρώμα στην ζωή σας», το οποίο τον έβαλε στον χώρο, ο οποίος μάλιστα τότε ήταν ο πιο πλουσιοπάροχα αμοιβόμενος. «Θυμάμαι ότι είχα εκπλαγεί, μιλάμε για πολύ καλά λεφτά, αν μάλιστα τα συγκρίνουμε με τα σημερινά δεδομένα, που αντιστοιχούν στο απόλυτο μηδέν. Είχα πάει μάλιστα στις ΗΠΑ για μια ηχογράφηση, και εκεί διαπίστωσα πως οι Αμερικανοί συνάδελφοι πληρώνονταν δέκα φορές περισσότερο από εμάς, φανταστείτε πόσα έπαιρναν», μας αναφέρει.
«Δεν χτύπησα πόρτες για να μπω στην συγκεκριμένη δουλειά, ήταν καθαρή τύχη. Βέβαια, όλοι κι όλοι τότε ήμασταν στην Ελλάδα πέντε άτομα που φτιάχναμε jingles – την δεκαετία του ’90 μείναμε τρεις», θυμάται.
Ούτε λίγο ούτε πολύ, περί τα 800 jingles που έχουμε ακούσει τα τελευταία 27 χρόνια οφείλονται στον Γιάννη Κύρη. Από τις μουσικές της Absolut, του Ava Perle, του Cajoline και του καφέ Bravo, μέχρι τα τραγουδάκια του Carnation και τις διασκευές της Coca Cola ή του σήματος του Mega, όπως μας εκμυστηρεύεται ο συνθέτης, δημιουργεί jingles από το 1985, όταν εντελώς τυχαία μπήκε στον χώρο.
«Τότε δούλευα σαν φωτογράφος. Έτυχε το ’85 να λάβω μέρος σε έναν διαγωνισμό για σλόγκαν για τα Softex, τον οποίο κέρδισα», μας λέει. Ήταν το περίφημο «Βάλτε χρώμα στην ζωή σας», το οποίο τον έβαλε στον χώρο, ο οποίος μάλιστα τότε ήταν ο πιο πλουσιοπάροχα αμοιβόμενος. «Θυμάμαι ότι είχα εκπλαγεί, μιλάμε για πολύ καλά λεφτά, αν μάλιστα τα συγκρίνουμε με τα σημερινά δεδομένα, που αντιστοιχούν στο απόλυτο μηδέν. Είχα πάει μάλιστα στις ΗΠΑ για μια ηχογράφηση, και εκεί διαπίστωσα πως οι Αμερικανοί συνάδελφοι πληρώνονταν δέκα φορές περισσότερο από εμάς, φανταστείτε πόσα έπαιρναν», μας αναφέρει.
«Δεν χτύπησα πόρτες για να μπω στην συγκεκριμένη δουλειά, ήταν καθαρή τύχη. Βέβαια, όλοι κι όλοι τότε ήμασταν στην Ελλάδα πέντε άτομα που φτιάχναμε jingles – την δεκαετία του ’90 μείναμε τρεις», θυμάται.