Ποιος θα μας πετάει πού: Τα νέα δρομολόγια των αεροπορικών για το 2025

Σου φτιάξαμε τον χάρτη των απευθείας πτήσεων που θα απογειωθούν φέτος για πρώτη φορά από την Αθήνα, γιατί μας αρέσει να σου βάζουμε ιδέες.

Ποιος θα μας πετάει πού: Τα νέα δρομολόγια των αεροπορικών για το 2025

Νέα χρονιά, νέες πτήσεις, για να παραφράσουμε το γνωστό ρητό. Οι αεροπορικές εταιρείες, low cost και μη, ξεκινούν νέα δρομολόγια από την Αθήνα, κι εμείς σου τα συγκεντρώσαμε όλα σε μια λίστα που θα σου βάλει ιδέες.

Η easyjet…

Μια κατηγορία μόνη της, κάπου ανάμεσα στις low cost και τις παραδοσιακές αεροπορικές, με καλές τιμές αλλά όχι τόσο «χύμα» όσο η Ryanair ή η Wizz, ανεβάζει φέτος τον αριθμό των δρομολογίων από Αθήνα στους 17, με χρυσό new entry το Αλικάντε της Ισπανίας, που θα ξεκινήσει από το ερχόμενο καλοκαίρι. Συνολικά, λοιπόν, έχουμε τα εξής: Λονδίνο, Παρίσι, Μάντσεστερ, Μπορντό, Νίκαια, Βενετία, Εδιμβούργο, Λυών, Μιλάνο, Βασιλεία, Γενεύη, Νάπολη, Λισαβόνα, Αλικάντε, Μαγιόρκα και Μάλαγα.

Η Aegean…

Συνδέει παραδοσιακά την Αθήνα με τους περισσότερους προορισμούς του εξωτερικού, στους οποίους φέτος προσθέτει δύο ακόμα, το Ερμπίλ του Ιράκ και το Μπακού του Αζερμπαϊτζάν. Η βασική επέκταση φέτος είναι στο δίκτυο του εσωτερικού, με πολλά περιφερειακά αεροδρόμια να συνδέονται μεταξύ τους (Ηράκλειο-Κέρκυρα, Ρόδος-Σαντορίνη, Νάξος-Κως κλπ) ενώ από το καλοκαίρι θα ξεκινήσουν απευθείας πτήσεις προς Κωνσταντινούπολη από το Ηράκλειο, τη Σαντορίνη, τη Μύκονο και τη Ρόδο.

Η Sky Express…

Είναι ανερχόμενη δύναμη, πετάει αυτή τη στιγμή σε 54 προορισμούς, ενώ πρόσφατα εγκαινίασε απευθείας πτήσεις από την Αθήνα για Κωνσταντινούπολη, Άμστερνταμ, Πράγα, Βιέννη, Τίρανα, Γερεβάν στην Αρμενία και Τιφλίδα στη Γεωργία.

Η Ryanair…

Η απόλυτη low cost, η εταιρεία που όταν έχει κέφια σε πετάει στην Ευρώπη ακόμα και με 30€ το πήγαινε-έλα, δεν έχει ανακοινώσει προς ώρας νέα δρομολόγια από την Αθήνα, αν εξαιρέσουμε αυτό της Λήμνου που έκανε χαμό στο ίντερνετ πριν από λίγους μήνες. Το βασικό νέο για φέτος παραμένει η σύνδεση με τη Σουηδία τριών ελληνικών αεροδρομίων, της Ζακύνθου, της Κέρκυρας και της Θεσσαλονίκης. Από την Θεσσαλονίκη πετάει επίσης, πέραν των γνωστών πόλεων που συνδέονται και με την Αθήνα, και για Ελσίνκι, Σαράγιεβο, Ζάγκρεμπ, Γκέτεμποργκ, Κοπεγχάγη και διάφορες πόλεις της Γερμανίας.

Η Wizzair…

Τόσο φτηνή όσο και η Ryanair, με την οποία μοιράζεται την χύμα φιλοσοφία της, η Wizzair δεν έχει ιδιαίτερα νέα για το 2025, αν εξαιρέσουμε τη νέα σύνδεση της Αθήνας με το αεροδρόμιο Marco Polo της Βενετίας, η οποία ανεβάζει τον συνολικό αριθμό των δρομολογίων στα έντεκα (Βουδαπέστη, Βουκουρέστι, Κουτάισι της Γεωργίας, Λάρνακα, τα δύο Λονδίνα Luton και Gatwick, Κατοβίτσε, Βενετία, Τίρανα, Άμπου Ντάμπι και Τελ Αβίβ).

Η Volotea…

Η ισπανική low cost δεν έχει ανακοινώσει νέες πτήσεις από την Αθήνα για το 2025, κάνει ωστόσο άνοιγμα στα περιφερειακά αεροδρόμια της Ελλάδας, συνδέοντας το Μπάρι με την Κεφαλονιά, τη Λιλ και τη Ναντ της Γαλλίας με τον Άραξο και το Ηράκλειο της Κρήτης με Παλέρμο και Στρασβούργο. Κατά τα λοιπά, εξακολουθεί να πετά από Αθήνα σε Ντουμπρόβνικ και Σπλιτ της Κροατίας, Ρώμη, Παλέρμο, Νάπολη, Μπάρι, Βενετία, Μπιλμπάο, Τουλούζη, Στρασβούργο, Νάντη, Μπορντό, Μασσαλία, Λυών, Λιλ, Ηράκλειο, Μύκονο και Σαντορίνη.

Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v