Τι είναι η Airhelp που κυνηγάει τις αεροπορικές εταιρείες για λογαριασμό μας;

Το ήξερες ότι αν ακυρωθεί ή καθυστερήσει η πτήση σου δικαιούσαι αποζημίωση; Αυτά κι άλλα πολλά έρχεται να σου μάθει η AirHelp.

Τι είναι η Airhelp που κυνηγάει τις αεροπορικές εταιρείες για λογαριασμό μας;

Έχεις ετοιμάσει βαλίτσες, έχεις φορέσει το πιο άνετο outfit ταξιδιού, έχεις ήδη ονειρευτεί τις διακοπές σου… και ξαφνικά βλέπεις την τρομακτική λέξη στην οθόνη αναχωρήσεων του αεροδρομίου: Ακύρωση. Ή αντίστοιχα, η πτήση σου καθυστερεί τόσο, που σκέφτεσαι να ζητήσεις μισθό ως μόνιμος κάτοικος αεροδρομίου.

Μην πανικοβάλλεσαι! Δεν είσαι απροστάτευτος/η. Ως επιβάτης, έχεις δικαιώματα, και δεν μιλάμε απλά για το δικαίωμα να γκρινιάξεις στο γκισέ (αν και αυτό είναι πάντα μια επιλογή). Υπάρχουν κανονισμοί που προβλέπουν αποζημιώσεις, παροχές και υποστήριξη όταν οι αεροπορικές εταιρείες δεν τηρούν το πρόγραμμα τους.

Δωρεάν φαγητό και διαμονή σε περίπτωση μεγάλης καθυστέρησης; Check. Χρηματική αποζημίωση αν η πτήση σου ακυρωθεί χωρίς επαρκή ειδοποίηση; Check. Δικαίωμα να απαιτήσεις λύση και όχι απλώς μια συγγνώμη; Double check. Γι’ αυτό, προτού αρχίσεις να μετράς πλακάκια στο αεροδρόμιο από την ανία, καλό θα ήταν να σου πούμε λίγα λόγια για την AirHelp η οποία θα σε βοηθήσει να μάθεις ακριβώς τι σου χρωστάνε και πώς να το διεκδικήσεις.

Τι είναι η AirHelp;

Η AirHelp είναι μια εταιρεία που ειδικεύεται στα δικαιώματα των επιβατών αεροπορικών μεταφορών. Από το 2013, έχει βοηθήσει πάνω από 2,7 εκατομμύρια ταξιδιώτες να λάβουν αποζημίωση για καθυστερημένες, ακυρωμένες ή υπεράριθμες πτήσεις. Με παρουσία σε περισσότερες από 35 χώρες και δυνατότητα υποστήριξης σε 19 γλώσσες, η AirHelp είναι ο παγκόσμιος ηγέτης στον τομέα της.

Τώρα, ίσως αναρωτιέσαι: «Πώς μπορεί η AirHelp να με βοηθήσει όταν η πτήση μου ακυρωθεί ή καθυστερήσει;». Σύμφωνα με τον Κανονισμό ΕΚ 261 της Ευρωπαϊκής Ένωσης, οι επιβάτες δικαιούνται αποζημίωση έως και 600 € για καθυστερημένες, ακυρωμένες ή υπεράριθμες πτήσεις. Η AirHelp αναλαμβάνει να διεκδικήσει αυτή την αποζημίωση εκ μέρους σου, κάνοντας τη διαδικασία όσο το δυνατόν πιο απλή και χωρίς άγχος. Και παιρνοντάς σου προμήθεια, φυσικά. 

Ποια είναι η συνήθης διαδικασία που ακολουθείται;

Η διαδικασία είναι απλή:

Έλεγχος επιλεξιμότητας: Επισκέπτεσαι την ιστοσελίδα της AirHelp και εισάγεις τα στοιχεία της πτήσης σου. Η AirHelp θα ελέγξει αν δικαιούσαι αποζημίωση.

Υποβολή αιτήματος: Αν είσαι επιλέξιμος, υποβάλλεις το αίτημά σου μέσω της πλατφόρμας.

Διαχείριση της υπόθεσης: Η AirHelp αναλαμβάνει όλες τις απαραίτητες ενέργειες, συμπεριλαμβανομένης της επικοινωνίας με την αεροπορική εταιρεία και, αν χρειαστεί, της νομικής εκπροσώπησης.

Λήψη αποζημίωσης: Μόλις εγκριθεί η αποζημίωσή σου, λαμβάνεις τα χρήματά σου, από τα οποία η AirHelp αφαιρεί την προμήθειά της.

Πόσο χρεώνει τις υπηρεσίες της η AirHelp;

Όσον αφορά την αμοιβή της AirHelp, λειτουργεί με βάση την αρχή: "καμία αποζημίωση, καμία χρέωση". Αυτό σημαίνει ότι αν δεν καταφέρει να εξασφαλίσει αποζημίωση για σένα, δεν πληρώνεις τίποτα. Η τυπική προμήθεια είναι 35% της αποζημίωσης που λαμβάνεις, συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ.

Γιατί να χρησιμοποιήσεις την AirHelp αντί να κινηθείς μόνος σου;

Ίσως σκέφτεσαι: «Γιατί να μην ζητήσω μόνος μου την αποζημίωση από την αεροπορική;» Καλή ερώτηση! Αν και έχεις κάθε δικαίωμα να το κάνεις, η πραγματικότητα είναι ότι οι αεροπορικές εταιρείες συχνά απορρίπτουν αιτήματα ή καθυστερούν υπερβολικά τη διαδικασία.

Η AirHelp έχει εμπειρία, νομική γνώση και τους πόρους για να αντιμετωπίσει τις εταιρείες και να διασφαλίσει ότι δεν θα σε αγνοήσουν. Επιπλέον:

Ξέρει τα «παραθυράκια» των αεροπορικών εταιρειών και πώς να τα αντιμετωπίσει.

Διαχειρίζεται όλα τα νομικά ζητήματα χωρίς να χρειαστεί να τρέχεις σε δικηγόρους.

Έχει ποσοστό επιτυχίας πολύ υψηλότερο από ό,τι αν το κάνεις μόνος σου.

Δεν πληρώνεις τίποτα εκ των προτέρων, οπότε δεν έχεις κανέναν λόγο να μην το δοκιμάσεις.

Μύθοι και αλήθειες για τις αποζημιώσεις πτήσεων

Υπάρχουν πολλοί μύθοι γύρω από το αν και πότε δικαιούσαι αποζημίωση. Ώρα να ξεκαθαρίσουμε τα πράγματα με τη βοήθεια της AirHelp: https://www.airhelp.com/el/

 «Η αεροπορική μου έδωσε κουπόνι για φαγητό, άρα δεν δικαιούμαι χρήματα»

Λάθος! Το φαγητό και η διαμονή είναι διαφορετική υποχρέωση της αεροπορικής από την αποζημίωση που προβλέπει ο νόμος.

 «Αν η καθυστέρηση οφείλεται σε καιρικά φαινόμενα, μπορώ να ζητήσω αποζημίωση»

Όχι! Εξαιρετικές περιστάσεις, όπως ακραίες καιρικές συνθήκες, δεν καλύπτονται από τον κανονισμό.

 «Αν πετάω εκτός Ευρώπης, δεν δικαιούμαι τίποτα»

Όχι ακριβώς. Εξαρτάται από το αν η αεροπορική εταιρεία είναι ευρωπαϊκή ή αν πετάς από χώρα της ΕΕ.

Μια προσωπική εμπειρία

Η Αγγελική χρησιμοποίησε τις υπηρεσίες της AirHelp όταν η πτήση της από Ισλανδία προς Αθήνα καθυστέρησε για 4 ώρες, λαμβάνοντας σχετικά αποζημίωση. «Μου είχαν πει για την AirHelp κι αποφάσισα να στείλω τα στοιχεία της πτήσης μου όταν αυτή καθυστέρησε. Πριν 3 χρόνια είχε ακυρωθεί μια άλλη πτήση μου και προσπάθησα μόνη μου να αποζημιωθώ χωρίς να τα καταφέρω, ενώ είχα ταλαιπωρηθεί σχεδόν έναν χρόνο με ανταλλαγή emails και τηλεφωνήματα. Αυτή τη φορά διάλεξα να δώσω ένα ποσοστό της αποζημίωσης που μπορεί να έπαιρνα στην AirHelp εξασφαλίζοντας ωστόσο κάποια χρήματα για την ταλαιπωρία μου» μας ανέφερε σχετικά η Αγγελική.

«Η διαδικασία ήταν απλούστατη κι είχα ενημέρωση από την AirHelp για κάθε στάδιο της διαδικασίας. Αξίζει να αναφέρω ωστόσο το εξής. Εμείς ταξιδεύαμε με ένα 10μελές γκρουπ. Οι 8 κινήσαμε τη διαδικασία της αίτησης αποζημίωσης μέσω της AirHelp και οι 2 του γκρουπ διάλεξαν να διεκδικήσουν την αποζημίωσή τους μέσω της σχετικής φόρμας που ήταν διαθέσιμη κατευθείαν από την αεροπορική εταιρεία με την οποία πετάξαμε. Δυόμιση μήνες μετά πληρωθήκαμε όλοι. Οι 8 πήραμε από 280€ ο καθένας ενώ οι άλλοι 2 πήραν όλο το ποσό της αποζημίωσης το οποίο ανερχόταν στα 400€ για τον καθένα» συμπλήρωσε η Αγγελική.

Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v