Γιατί πρέπει να κάνουμε το «τρικ» της φορητότητας για να μας προσφέρουν καλύτερο συμβόλαιο στη σύνδεσή μας;

Ένα καλύτερο συμβόλαιο για το τηλέφωνό σου ζήτησες και σε αναγκάζει η ζωή να κάνεις αίτημα σε άλλο πάροχο μπας και εισακουστεί; Πλησίασε, θα μοιράσουμε γνώση.

Γιατί πρέπει να κάνουμε το «τρικ» της φορητότητας για να μας προσφέρουν καλύτερο συμβόλαιο στη σύνδεσή μας;

Στις επόμενες γραμμές θα σου παρουσιάσουμε ένα πολύ σύνηθες σκηνικό που αν είσαι ενήλικος είναι σχεδόν βέβαιο ότι σου έχει συμβεί. Έχεις συμβόλαιο με μια εταιρεία κινητής ή σταθερής τηλεφωνίας και φτάνει προς το τέλος του. Λίγους μήνες πριν ολοκληρωθεί το συμβόλαιό σου θα λάβεις μια κλήση από έναν ευγενέστατο εκπρόσωπο της εταιρείας με την οποία έχει συμβόλαιο. Μετά από μια σύντομη εισαγωγή κι αφού ζητήσει τη συγκατάθεσή σου για να ηχογραφήσει την κλήση, θα σου προσφέρει μια πρόταση ανανέωσης συμβολαίου ενισχυμένη σε παροχές (περισσότερα λεπτά ομιλίας, ή sms, ή megabytes, αλλά και κάποια επιδότηση για αγορά νέας συσκευής) αλλά κατά τι πιο ακριβή σε σχέση με όσα πλήρωνες.

Ενστικτωδώς κι εσύ ζητάς να σου προσφέρουν ένα καλύτερο συμβόλαιο από αυτό που σου προσέφεραν μόλις, για να λάβεις σχεδόν άμεσα την αυτοματοποιημένη απάντηση πως: «τα χέρια μας είναι δεμένα, αυτή είναι η καλύτερη προσφορά ανανέωσης για τον αριθμό σας».

Δυσαρεστημένος από τη συμπεριφορά του παρόχου κινητής ή σταθερής τηλεφωνίας προς το πρόσωπό σου πας σε ένα κατάστημα ενός ανταγωνιστή του και κάνεις αίτημα φορητότητας του αριθμού σου. Ω του θαύματος σε λίγες ώρες θα λάβεις μια κλήση στον αριθμό σου από έτερο εκπρόσωπο της εταιρείας σου που θα σου προσφέρει ένα οικονομικότερο συμβόλαιο για να μείνεις στην «οικογένειά τους». Κάπου εδώ θα έρθεις να αναρωτηθείς -και με το δίκιο σου- γιατί πρέπει κάθε φορά να κάνεις αυτό το «εκβιαστικό τρικ» της φορητότητας για να βρεις την υγειά σου.

Εμείς είμαστε εδώ για να απαντήσουμε στα δικαιολογημένα ερωτήματά σου φωτίζοντας τις όποιες απορίες σου.

Ο ανταγωνισμός είναι με το μέρος σου

Οι πάροχοι τηλεφωνίας ανταγωνίζονται συνεχώς για να προσελκύσουν και να διατηρήσουν πελάτες. Όταν καταθέσεις αίτηση φορητότητας για να μεταφέρεις τον αριθμό σου σε άλλη εταιρεία, στέλνεις το μήνυμα ότι είσαι διατεθειμένος να αλλάξεις πάροχο. Αυτό κάνει την τρέχουσα εταιρεία σου να θέλει να σε «κερδίσει» ξανά, προσφέροντάς σου μια καλύτερη συμφωνία. Είναι σαν να λες: «Αξίζω περισσότερα, και αν δεν μου τα δώσεις, θα τα βρω αλλού».

Οι πάροχοι δίνουν προτεραιότητα στους νέους πελάτες

Το μάρκετινγκ των τηλεπικοινωνιακών εταιρειών επικεντρώνεται στην προσέλκυση νέων πελατών. Για αυτό, οι καλύτερες προσφορές και τα πιο ελκυστικά πακέτα συνήθως απευθύνονται σε όσους κάνουν αίτηση φορητότητας ή υπογράφουν νέο συμβόλαιο. Οι εταιρείες θεωρούν ότι εφόσον είσαι ήδη πελάτης, είναι λιγότερο πιθανό να αποχωρήσεις, άρα δεν έχουν κίνητρο να σου προσφέρουν περισσότερα.

Οι εσωτερικοί περιορισμοί των εταιρειών

Οι τηλεπικοινωνιακοί πάροχοι λειτουργούν με αυστηρούς κανόνες σχετικά με τα συμβόλαια και τις προσφορές. Πολλές φορές, οι εκπρόσωποι εξυπηρέτησης δεν έχουν την εξουσία να σου δώσουν καλύτερους όρους, εκτός αν δείξεις πρόθεση να αποχωρήσεις. Η φορητότητα ενεργοποιεί ειδικές ομάδες «διατήρησης πελατών», οι οποίες μπορούν να σου προτείνουν προσφορές που δεν είναι διαθέσιμες στο γενικό κοινό. Οι περισσότερες προσφορές ανανέωσης σε βασικό επίπεδο γίνονται από outsourcing εταιριες που δουλεύουν με φιξ τιμές. Όταν σε παίρνουν τηλέφωνο ωστόσο για να σου κάνουν μια αντιπρόταση προκειμένου να παραμείνεις συνδρομητής τους, είναι συνήθως εσωτερικά από τον πάροχό σου.

Οι προσφορές δεν είναι ίδιες για όλους

Ακόμη και αν ζητήσεις μια καλύτερη προσφορά χωρίς να κάνεις αίτηση φορητότητας, οι πιθανότητες να λάβεις μια ελκυστική πρόταση είναι χαμηλές. Οι εταιρείες αξιολογούν τους πελάτες τους με βάση τη διάρκεια του συμβολαίου, την κατανάλωση και το ιστορικό πληρωμών. Ωστόσο, η φορητότητα τους «αναγκάζει» να σε δουν ως νέο πελάτη, προσφέροντάς σου ό,τι καλύτερο έχουν.

Γιατί δεν μου δίνουν αυτή την καταραμένη καλύτερη πρόταση εξ αρχής;

Ο βασικός λόγος είναι ότι οι εταιρείες τηλεπικοινωνιών θεωρούν πως οι περισσότεροι πελάτες δεν είναι διατεθειμένοι να μπουν στη διαδικασία να αλλάξουν πάροχο. Θεωρούν την «αδράνεια» των πελατών δεδομένη και ότι δεν θα μπεις στον κόπο να κάνεις αίτηση φορητότητας. Ως εκ τούτου, δεν έχουν λόγο να σου δώσουν καλύτερη προσφορά αν δεν δείξεις ότι είσαι έτοιμος να αποχωρήσεις.

 

 

Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v