Πλεύρης για ομόφυλα ζευγάρια: «Δεν μπορούν να υπάρχουν συγχρόνως 2 πατεράδες»

Ο βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας εξέφρασε τις επιφυλάξεις του για το επερχόμενο νομοσχέδιο σχετικά με τον γάμο των ομόφυλων ζευγαριών.

Πλεύρης για ομόφυλα ζευγάρια: «Δεν μπορούν να υπάρχουν συγχρόνως 2 πατεράδες»

Η πολιτική συζήτηση σχετικά με το νομοσχέδιο για τον γάμο και την τεκνοθεσία των ομόφυλων ζευγαριών έχει φουντώσει τις τελευταίες μέρες. Ο βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας, Θάνος Πλεύρης εμφανίστηκε σε τηλεοπτική εκπομπή και φάνηκε ιδιαίτερα επιφυλακτικός απέναντι στο επερχόμενο νομοσχέδιο.

«Το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο Δικαιωμάτων του Ανθρώπου απεφάνθη ότι η ισότητα στο γάμο δεν εμπίπτει στα ατομικά δικαιώματα και είναι κυρίαρχο το κράτος κάθε μέρος να το θεσπίσει. Συνεπώς, δεν υπάρχει υποχρέωση από ανθρώπινα δικαιώματα» δήλωσε σχετικά ο κ. Πλεύρης.

Σχετικά με το θέμα της τεκνοθεσίας από τα ομόφυλα ζευγάρια, ο βουλευτής δήλωσε πως: «θεωρώ ότι ο θεσμός είναι μόνο ένας γάμος ετερόφυλων, αλλά το ότι υπάρχει, όμως, το σύμφωνο (σσ συμβίωσης) δεν σημαίνει ότι δεν θα το επικαλεστούμε στα επιχειρήματα, τα οποία λέγονται. Το να λες ότι κάποιοι μπορεί να είναι σε γάμο, αλλά δεν μπορούν να μεγαλώνουν παιδιά, είναι σαν να λες ότι είναι ακατάλληλοι. Εγώ δεν μπαίνω σε αυτή τη λογική. Η επιχειρηματολογία μου εδράζεται ότι ο γάμος είναι θεσμός οικογενειακού δικαίου, που έχει τη μορφή της οικογένειας, την οποία θεωρώ ότι το Σύνταγμα προστατεύει».

Παράλληλα συμπλήρωσε ότι: «το να αλλάξουμε έναν θεσμό που τον ξέρουμε ανά αιώνες, που λειτουργεί σε όλες τις κοινωνίες με αυτόν τον τρόπο, τον οποίο λειτουργεί και να πούμε ξαφνικά ότι η οικογένεια είναι κάτι άλλο από αυτό που ξέρουμε, επειδή θέλουμε να ικανοποιήσουμε το εγώ κάποιου ανθρώπου, ο οποίος λέει ότι ενώ είμαστε δύο άντρες μαζί και ο ένας μπορεί να υιοθετήσει ένα παιδί, θέλουμε να είμαστε συγχρόνως δύο πατεράδες… Δύο πατεράδες συγχρόνως δεν μπορεί να υπάρχουν. Αυτό είναι ένα αξιακό επιχείρημα, που δεν έρχεται να αναιρέσει ότι αυτοί οι άνθρωποι έχουν το όποιο δικαίωμα, δεν πρέπει να στοχοποιούνται και προφανώς πρέπει να λύνονται και τα αστικής φύσεως θέματά τους».

Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v