Πέντε νέα και ανερχόμενα social networks

Η «αγορά» του social networking όχι μόνο δεν μένει στάσιμη, αλλά εξελίσσεται με την προσθήκη νέων δικτύων. Δείτε πέντε εξ’ αυτών που αξίζει να ανακαλύψετε.
Πέντε νέα και ανερχόμενα social networks
Σίγουρα οι βασιλιάδες του social networking Facebook, Instagram και Twitter κρατούν γερά τα σκήπτρα τους και στρογγυλοκάθονται αναπαυτικά στον διαδικτυακό τους θρόνο. Όμως τους τελευταίους μήνες έχουν… ξεπεταχτεί νέα social networks τα οποία παρουσιάζουν εξαιρετικό ενδιαφέρον τόσο για τους χρήστες όσο και για τις επιχειρήσεις.

Δείτε παρακάτω πέντε από αυτά. 

Pheed
Το Pheed είναι ένα νέο social network το οποίο «γεννήθηκε» το 2013 και συνδυάζει την φιλοσοφία του Facebook και του Twitter, με αρκετές όμως διαφοροποιήσεις. Όπως αναφέρουν οι δημιουργοί του πρόκειται για μια «multimedia πλατφόρμα σε πραγματικό χρόνο», με timeline που μοιάζει με εκείνο του Facebook, λειτουργία για εύρεση δημοφιλών θεμάτων συζήτησης όπως το Twitter και δυνατότητα ενσωμάτωσης υλικού, όπως φωτογραφίες, με εύκολο τρόπο. Η διαφορά του έγκειται στο ότι είναι βασισμένο σε ένα πρωτότυπο επιχειρηματικό μοντέλο, καθώς όποιος χρήστης το επιθυμεί, μπορεί να χρεώνει όσους θέλουν να βλέπουν το υλικό που εκείνος μοιράζεται, με τα μισά από τα έσοδα να πηγαίνουν στον ίδιο χρήστη και τα άλλα μισά στο Pheed.


Sulia 
Περισσότερο προσανατολισμένο σε θεματικές ενότητες συγκριτικά με τα “mainstream” Facebook και Twitter, το Sulia οργανώνει το περιεχόμενό του σε κανάλια, τα οποία οι χρήστες κάνουν follow με ένα απλό κλικ, ανάλογα με τα ενδιαφέροντά τους. Η ποικιλία των θεματικών ενοτήτων του Sulia είναι τεράστια, ενώ δίνεται η δυνατότητα στους χρήστες να μοιραστούν το δικό τους περιεχόμενο φτιάχνοντας ένα εξατομικευμένο προσωπικό κανάλι. Από τη στιγμή που ο κάθε χρήστης δημιουργήσει ένα post, μπορεί να το μοιραστεί μέσω του Twitter ή του LinkedIn ή να το στείλει με e-mail απευθείας σε άλλους χρήστες που τον ακολουθούν.

Thumb.it 
Το CNN το χαρακτήρισε ως το «κορυφαίο δίκτυο του 2013 για να παρακολουθήσει κανείς» και η αλήθεια είναι ότι το Thumb.it είναι ένα εξαιρετικά ενδιαφέρον εγχείρημα. Πρόκειται για μια crowdsourcing πλατφόρμα στην οποία οι χρήστες μπορούν να μαζέψουν χιλιάδες γνώμες από άλλους χρήστες πάνω σε μια ευρεία γκάμα θεμάτων: από το τι μπλουζάκι να φορέσουν το βράδυ και με ποια παπούτσια μέχρι το αν αξίζει η αγορά ενός νέου gadget. Οι εφαρμογές του Thumb.it και η χρησιμότητά του σε θέματα marketing, καθώς επίσης και η δυνατότητα που παρέχει για κάθε λογής feedback το καθιστούν μια πλατφόρμα με πλήθος χρήσεων.

Medium
Φτιαγμένο από τους συνιδρυτές του Twitter και συνδημιουργούς του Blogger, το Medium αρχικά λειτουργούσε με την φιλοσοφία του invite only, αλλά από πέρυσι τον Οκτώβριο είναι «ανοικτό» σε όλους. Θυμίζει αρκετά το Twitter όσον αφορά τη λειτουργία του, αλλά επιτρέπει στους χρήστες να είναι πολύ πιο δημιουργικοί στα post τους, χωρίς τον περιορισμό των 140 χαρακτήρων. Το Medium θα μπορούσε να χαρακτηριστεί ως ένα “social blog” και για πολλούς αποτελεί μια πλατφόρμα που θα πρέπει να λάβουν σοβαρά υπ’ όψη όσοι θέλουν να «ακουστούν» στον social κόσμο για το 2014. 

Chirp
Μία αρκετά «φρέσκια» social εφαρμογή, το Chirp σας παρέχει τη δυνατότητα να μεταφέρετε φωτογραφίες, βίντεο και σημειώσεις μέσω του μικρόφωνου της συσκευής σας σε έναν άλλο χρήστη ο οποίος θα πρέπει να έχει επίσης εγκατεστημένη την εφαρμογή. Η καινοτομία της εφαρμογής, πέρα από το ότι… τραγουδάει αυτό που θέλετε να στείλετε, είναι ότι σας επιτρέπει να μεταφέρετε στους φίλους σας εικόνες, συνδέσμους, bookmarks, σημειώσεις και πολλά ακόμα απλά πατώντας το κίτρινο κουμπί της οθόνης. Αν «πιάσει» σαν πλατφόρμα επικοινωνίας, το Chirp μπορεί να παρέχει τεράστιες δυνατότητες στο μοίρασμα δεδομένων και πληροφοριών πάσης φύσεως.


Νικόλας Γεωργιακώδης

Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v