Δυναμικά ξεκίνησε η Opel το 2015

Με το δεξί μπήκε στο νέο έτος η Opel, σημειώνοντας αύξηση πωλήσεων 7% τον Ιανουάριο και κατακτώντας την πρώτη θέση στην πεντάδα με τις δημοφιλέστερες φίρμες αυτοκινήτων.
Δυναμικά ξεκίνησε η Opel το 2015
του Σπύρου Ρέκκα

Τα πρώτα επίσημα στοιχεία δείχνουν ότι το 2015 θα είναι μια από τις καλύτερες χρονιές της Opel. Η γερμανική μάρκα που εμπλουτίζει συνεχώς τη γκάμα της με νέα μοντέλα ανακοίνωσε ότι τον Ιανουάριο του 2015 σημείωσε αύξηση πωλήσεων πάνω από 7% στην Ευρώπη. Η αύξηση της Opel ξεπέρασε αισθητά την αντίστοιχη του συνόλου της αγοράς. Είναι πρώτη στην πεντάδα με τις δημοφιλέστερες μάρκες επιβατικών αυτοκινήτων.

Η Opel ξεκίνησε το 2015 με σημαντική άνοδο των πωλήσεων. Συγκεκριμένα κατέγραψε πωλήσεις 72.200 οχημάτων σε όλη την Ευρώπη τον Ιανουάριο, που σημαίνει αύξηση κατά 7,4% σε σχέση με το τον ίδιο μήνα του 2014. Η Opel ξεπέρασε την αύξηση του συνόλου της αγοράς, η οποία έφτασε μόνο στο ένα τοις εκατό. Το μερίδιο της Opel στην ευρωπαϊκή αγορά αυτοκινήτου αυξήθηκε πάνω από 0,3 ποσοστιαίες μονάδες περίπου στο 5,4% τον Ιανουάριο. Η εταιρεία πέτυχε αισθητά βελτιωμένα νούμερα στις αγορές της Δυτικής Ευρώπης όπως η Γαλλία (αύξηση περίπου 34%), η Ιταλία (αύξηση περίπου 29%), η Ισπανία (αύξηση περίπου 23%), το Ηνωμένο Βασίλειο (αύξηση περίπου 13%) και η Γερμανία (αύξηση περίπου 9%). Η μεγαλύτερη άνοδος της Opel σημειώθηκε στην Πορτογαλία όπου οι πωλήσεις αυξήθηκαν σχεδόν κατά δύο τρίτα. Συνολικά, η Opel αύξησε τις πωλήσεις της σε15 αγορές και το μερίδιό της σε 13 αγορές.

Στην Ελλάδα η Opel και τον Ιανουάριο συνέχισε σταθερά την επιτυχημένη πορεία της στη δεύτερη θέση της κατάταξης με 9,5% μερίδιο αγοράς, το υψηλότερο μεταξύ των χωρών της Ευρώπης όπου εκπροσωπείται η φίρμα.

Τα επιτυχημένα νέα μοντέλα Opel βοήθησαν στην άνοδο της μάρκας στην Ευρώπη. Το Corsa σημείωσε πωλήσεις σχεδόν 22.000 μονάδων – αύξηση περίπου 45% – και το Adam περίπου 4.500 μονάδων – αύξηση περίπου κατά ένα τρίτο συγκριτικά με πέρσι. Οι πωλήσεις του Mokka αυξήθηκαν κατά 17 % και του Meriva, κατά ένα τέταρτο σχεδόν.

«Το καλό ξεκίνημα της χρονιάς παρά τις δύσκολες συνθήκες αποδεικνύει ότι η προϊοντική μας επέλαση λειτουργεί αποτελεσματικά» δήλωσε ο Peter Christian Küspert, Αντιπρόεδρος Πωλήσεων & Aftersales του Opel Group. «Το νέο Corsa, το Karl και το νέο Astra που αναμένονται αργότερα μέσα στη χρονιά, θα συμβάλλουν στην περαιτέρω αύξηση των πωλήσεων».
Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v