Με το δεξί μπήκε στο νέο έτος η Opel, σημειώνοντας αύξηση πωλήσεων 7% τον Ιανουάριο και κατακτώντας την πρώτη θέση στην πεντάδα με τις δημοφιλέστερες φίρμες αυτοκινήτων.
Παλαιότερο των 360 ημερών
του Σπύρου Ρέκκα
Τα πρώτα επίσημα στοιχεία δείχνουν ότι το 2015 θα είναι μια από τις καλύτερες χρονιές της Opel. Η γερμανική μάρκα που εμπλουτίζει συνεχώς τη γκάμα της με νέα μοντέλα ανακοίνωσε ότι τον Ιανουάριο του 2015 σημείωσε αύξηση πωλήσεων πάνω από 7% στην Ευρώπη. Η αύξηση της Opel ξεπέρασε αισθητά την αντίστοιχη του συνόλου της αγοράς. Είναι πρώτη στην πεντάδα με τις δημοφιλέστερες μάρκες επιβατικών αυτοκινήτων.
Η Opel ξεκίνησε το 2015 με σημαντική άνοδο των πωλήσεων. Συγκεκριμένα κατέγραψε πωλήσεις 72.200 οχημάτων σε όλη την Ευρώπη τον Ιανουάριο, που σημαίνει αύξηση κατά 7,4% σε σχέση με το τον ίδιο μήνα του 2014. Η Opel ξεπέρασε την αύξηση του συνόλου της αγοράς, η οποία έφτασε μόνο στο ένα τοις εκατό. Το μερίδιο της Opel στην ευρωπαϊκή αγορά αυτοκινήτου αυξήθηκε πάνω από 0,3 ποσοστιαίες μονάδες περίπου στο 5,4% τον Ιανουάριο. Η εταιρεία πέτυχε αισθητά βελτιωμένα νούμερα στις αγορές της Δυτικής Ευρώπης όπως η Γαλλία (αύξηση περίπου 34%), η Ιταλία (αύξηση περίπου 29%), η Ισπανία (αύξηση περίπου 23%), το Ηνωμένο Βασίλειο (αύξηση περίπου 13%) και η Γερμανία (αύξηση περίπου 9%). Η μεγαλύτερη άνοδος της Opel σημειώθηκε στην Πορτογαλία όπου οι πωλήσεις αυξήθηκαν σχεδόν κατά δύο τρίτα. Συνολικά, η Opel αύξησε τις πωλήσεις της σε15 αγορές και το μερίδιό της σε 13 αγορές.
Στην Ελλάδα η Opel και τον Ιανουάριο συνέχισε σταθερά την επιτυχημένη πορεία της στη δεύτερη θέση της κατάταξης με 9,5% μερίδιο αγοράς, το υψηλότερο μεταξύ των χωρών της Ευρώπης όπου εκπροσωπείται η φίρμα.
Τα επιτυχημένα νέα μοντέλα Opel βοήθησαν στην άνοδο της μάρκας στην Ευρώπη. Το Corsa σημείωσε πωλήσεις σχεδόν 22.000 μονάδων – αύξηση περίπου 45% – και το Adam περίπου 4.500 μονάδων – αύξηση περίπου κατά ένα τρίτο συγκριτικά με πέρσι. Οι πωλήσεις του Mokka αυξήθηκαν κατά 17 % και του Meriva, κατά ένα τέταρτο σχεδόν.
«Το καλό ξεκίνημα της χρονιάς παρά τις δύσκολες συνθήκες αποδεικνύει ότι η προϊοντική μας επέλαση λειτουργεί αποτελεσματικά» δήλωσε ο Peter Christian Küspert, Αντιπρόεδρος Πωλήσεων & Aftersales του Opel Group. «Το νέο Corsa, το Karl και το νέο Astra που αναμένονται αργότερα μέσα στη χρονιά, θα συμβάλλουν στην περαιτέρω αύξηση των πωλήσεων».