Πλήρως ανανεωμένο εν όψει του νέου έτους λανσάρεται το Honda CR-V με νέα σχεδίαση και αναθεωρημένη γκάμα κινητήρων.
Παλαιότερο των 360 ημερών
του Σπύρου Ρέκκα
Το Honda CR-V ανανεώθηκε για το 2015 με φρέσκια σχεδίαση, αναθεωρημένη γκάμα κινητήρων και νέες τεχνολογίες στοχεύοντας να προσελκύσει ακόμα περισσότερους ευρωπαίους αγοραστές. Το ανανεωμένο CR-V που πρόκειται να κυκλοφορήσει φέτος την Άνοιξη, υιοθετεί πιο τολμηρή και σπορτίφ εξωτερική εμφάνιση. Οι πιο αξιοπρόσεκτες αλλαγές βρίσκονται μπροστά, με ανασχεδιασμένους προβολείς που ενώνονται οπτικά με τη νέα μάσκα. Επιπλέον, ο νέος προφυλακτήρας και η νέα ποδιά αυξάνουν το πλάτος του CR-V υποδηλώνοντας βελτιωμένη ευστάθεια, ενώ παράλληλα χαμηλώνουν το οπτικό κέντρο βάρους. Τέλος, τα ανασχεδιασμένα πίσω φώτα LED χαρίζουν στο CR-V μία πιο τρισδιάστατη εμφάνιση.
Ο στόχος της Honda να δημιουργήσει ένα πιο κομψό και λειτουργικό εσωτερικό επιτεύχθηκε με ένα ανασχεδιασμένο, χρωμιωμένο ένθετο που εκτείνεται σε όλο το πλάτος του ταμπλό και με τη χρήση υλικών υψηλής ποιότητας σε βασικές επιφάνειες. Ένας συρόμενο υποβραχιόνιο (60 χιλ. εμπρός/πίσω) ανάμεσα στα εμπρός καθίσματα αυξάνει την ευελιξία και άνεση.
Το τετρακίνητο CR-V θα διατίθεται με έναν ισχυρότερο κινητήρα ντίζελ και νέο, πιο αποδοτικό αυτόματο κιβώτιο εννέα σχέσεων(διαθέσιμο στις αρχές του καλοκαιριού). Ο νέος τετρακύλινδρος 1.6 i-DTEC ντίζελ, της σειράς Earth Dreams Technology της Honda, αποδίδει αισθητά υψηλότερη ισχύ από τον προκάτοχό του, με τις μέγιστες τιμές ισχύος και ροπής να αγγίζουν τα 160 ιππους και 35,6 χλγμ. αντίστοιχα.
Ο κινητήρας μπορεί να συνδυάζεται με δύο κιβώτια: είτε με ένα εξατάχυτο μηχανικό για εκπομπές CO2 κάτω των 130γραμ./χλμ., ή – για πλήρη αξιοποίηση της απόδοσης του νέου κινητήρα – με ένα αυτόματο κιβώτιο εννέα σχέσεων (διαθέσιμο στις αρχές του καλοκαιριού). Με το κιβώτιο εννέα σχέσεων, το CR-V εκπέμπει κάτω από 135 γραμ. CO2/χλμ., μείωση 20% συγκριτικά με το προηγούμενο πεντατάχυτο αυτόματο κιβώτιο. Το 2WD ντίζελ CR-V, που διατίθεται με μηχανικό κιβώτιο, συνεχίζει τους κινητήρες του τρέχοντος μοντέλου. Με τον 1.6 i-DTEC 120 ιοοων, οι ρύποι του δεν υπερβαίνουν τα 115 γραμ./χλμ.. Ο βενζινοκινητήρας 2.0 i-VTEC παραμένει διαθέσιμος, με ισχύ 155 ιππων, ενώ τώρα πληροί τις προδιαγραφές Euro 6.
Οι ευρωπαίοι αγοραστές του CR-V, ΜΥ 2015 θα έχουν το προνόμιο να απολαύσουν μία από τις πρώτες εφαρμογές του Honda Connect, του καινοτόμου, νέου συστήματος infotainment της εταιρίας με εφαρμογές για smartphones. Το σύστημα προσφέρει μεγαλύτερη άνεση και συνδεσιμότητα εν κινήσει, με μία ευρεία γκάμα λειτουργιών που προβάλλονται σε οθόνη αφής επτά ιντσών. Το Honda Connect παρέχει στους εμπρός επιβάτες ταχεία πρόσβαση στα πάντα, από πληροφορίες οχήματος, κάμερα οπισθοπορείας και μουσική μέχρι συνδεσιμότητα Bluetooth για τα τηλέφωνά τους και συμβατότητα με τεχνολογία MirrorLink.
Οι λειτουργίες του νέου συστήματος περιλαμβάνουν πρόσβαση στο internet, εννέα προεγκατεστημένες εφαρμογές - και πρόσβαση στο Honda App Center – προαιρετικό, δορυφορικό σύστημα πλοήγησης Garmin, απεικόνιση λειτουργιών ηχοσυστήματος, AM/FM/DAB και ιντερνετικό ραδιόφωνο, διεπαφή τηλεφώνου και συνδεσιμότητα Bluetooth. Επιπλέον προσφέρει κάμερα οπισθοπορείας με οδηγίες παρκαρίσματος και μία σειρά πληροφοριών του οχήματος όπως χιλομετρητή ταξιδιού, κατανάλωση και χρόνο ταξιδιού.