Νέο Mini John Cooper Works με 231 ίππους!

Η το νέο Mini Cooper λανσάρεται στην αγορά «φορώντας» τετρακύλινδρο κινητήρα 231 ίππων και διαθέτοντας μια σειρά προηγμένων τεχνολογιών.
Νέο Mini John Cooper Works με 231 ίππους!
του Σπύρου Ρέκκα

Ξεκίνησε το λανσάρισμα του νέου Mini John Cooper Works, το οποίο εξοπλίζεται με τον ισχυρότερο κινητήρα που έχει τοποθετηθεί ποτέ σε μοντέλο μαζικής παραγωγής της μάρκας. Ο 2.0 τετρακύλινδρος κινητήρας εξελίχθηκε με βάση την τελευταία γενιά κινητήριων μονάδων με τεχνολογία MINI TwinPower Turbo Technology. Αποδίδει μέγιστη ισχύ 231 ίππων και μέγιστη ροπή 32,6 χλγμ. επιταχύνοντας το νέο John Cooper Works από στάση στα 100 km/h σε 6,3’’. Πρόκειται για βελτίωση 0,2’’ ή 3% συγκριτικά με το προηγούμενο μοντέλο.

Η ελαστικότητα έχει βελτιωθεί κατά 10 %. Με χρόνο επιτάχυνσης 80 – 120 χλμ./ωρα σε 5,6’’ επισκιάζει ακόμα και κορυφαία σπορ αυτοκίνητα. Οι μέσες τιμές κατανάλωσης και εκπομπών CO2 είναι 6,7 λίτρα/100χλμ. και 155 γραμ./χλμ. Σε συνδυασμό με το προαιρετικό 6-τάχυτο σπορ κιβώτιο Steptronic, οι τιμές είναι 5,7 λίτρα και 133 γραμ./χλμ. – σχεδόν 20% χαμηλότερες από το προηγούμενο μοντέλο.

Η αγωνιστική τεχνολογία του κινητήρα, της ανάρτησης, του αμαξώματος και του εσωτερικού προσδιορίζει το σπορτίφ χαρακτήρα του νέου John Cooper Works. Επίσης διαθέτει, σπορ σύστημα εξαγωγής, σπορ ανάρτηση με αποκλειστικές 17άρες ζάντες αλουμινίου John Cooper Works, ένα σπορ σύστημα φρένων που εξελίχθηκε σε συνεργασία με την ειδικό στα συστήματα πέδησης Brembo, αεροδυναμικό κιτ, νέα σπορ καθίσματα με ενσωματωμένα προσκέφαλα κ.α.

Ένα αυτόματο εξατάχυτο κιβώτιο Steptronic διατίθεται προαιρετικά. Στο μηχανικό πρόγραμμα, οι σχέσεις μπορούν να αλλάζουν μηχανικά από τα χειριστήρια του τιμονιού (paddles). Σε συνδυασμό με τα αυτόματο κιβώτιο, διαθέτει επίσης λειτουργία αυτόματου start/stop του κινητήρα, που αποτρέπει την περιττή κατανάλωση στο ρελαντί στις διασταυρώσεις ή σε πυκνή κυκλοφορία. Σε συνδυασμό με το σύστημα πλοήγηγης το Steptronic μπορεί επίσης να λάβει υπόψη το προφίλ της διαδρομής στον έλεγχο των αλλαγών σχέσεων. Με βάση τα δεδομένα πλοήγησης, επιλέγεται η κατάλληλη σχέση ανάλογα με τις προσεχείς οδικές συνθήκες, αμέσως πριν από μία διασταύρωση ή στροφή, για παράδειγμα.

Το στάνταρ Dynamic Stability Control (DSC) περιλαμβάνει επίσης τις λειτουργίες Dynamic Traction Control (DTC), Electronic Differential Lock Control (EDLC) – που εκτελεί χρέη ηλεκτρονικού μπλοκέ διαφορικού στον εμπρός άξονα - και Performance Control, που υποστηρίζει την ευελιξία στο στρίψιμο με υψηλές ταχύτητες.
Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v